Jump to content

XENONY STI


carfit
 Share

Recommended Posts

Czy ktoś montował do fabrycznych reflektorów xenony. Wiem że nie będą spełniały przepisów (sprskiwacze, samoregulacja) ale olew.... to, chodzi mi oto czy palnik ma być D2R czy D2S ( z przesłonka lub bez ) i czy bez dodatkowych przeróbek reflektora, da się włożyć zamiast standartowej żarówki w/w palnik.

Dziękuje i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

taniej to chyba nie, ale te reflektory z US powiem szczerze średnio mi się podobają, wolę chyba przerobić te co mam, tym bardziej że robiłem taki manewr w fordzie focusie i mam go trzy lata i działają bez zarzutu

Link to comment
Share on other sites

taniej to chyba nie, ale te reflektory z US powiem szczerze średnio mi się podobają, wolę chyba przerobić te co mam, tym bardziej że robiłem taki manewr w fordzie focusie i mam go trzy lata i działają bez zarzutu

 

Użytkownik Leszek montował w swoim WRXie US-Specu bi-ksenony z Mercedesa ML.

Link to comment
Share on other sites

Są gotowe zestawy. które nie wymagają przerabiabnia reflektorów. Wybierasz taki, który ma korbus żarnika odpowiadający Twojej żarówce (JB4, H4, H7) - montaż trwa kilkadziesiąt minut. Jakby co to rzuć mi Priv.

 

A co z przełączaniem drogowe/mijania w przypadku żarówek H4?

Link to comment
Share on other sites

H4 są w wersji "Bi-Xenon"

Pasuje też do takiego zabytku jak mój z porowatym szkłem na lampach, czy to jest raczej tylko do tych z profilowanym zwierciadłem i gładką szybą? (choć w sumie nie powinno mieć to znaczenia). Jaki koszt takiej przeróbki?

Link to comment
Share on other sites

No przestrzeliłeś nieco :) Ale i tak mało nie jest. Z drugiej strony to to samo co z częściami zamiennymy, jak są nowe to kosztują zarówno do antyka jak i do nowego auta porównywalne pieniądze - w końcu ich wytworzenie kosztuje podobnie.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...