srtracing Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Witam! Mam takie pytanie, które od pewnego czasu nie daje mi spokoju. Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem imprezy 04. W związku z tym, że trochę startuję w rajdach chciałem porównać subaraka z moją rajdówką i... Podczas startu samochód zachowuje się trochę dziwnie. Na starcie z wysokich obrotów ani trochę nie zrywa przyczepności (nawet na szutrze). Można odczuć gwałtowne szarpnięcie, spadek obrotów silnika i dopiero wtedy na nowo się wkręca. Co może być tego przyczyną? Poza tym wszystko ładnie śmiga i bokami też jeździ. Tylko zastanawia mnie co ma wpływ na to, że tak strasznie go ogranicza przy starcie. Pewnie odpowiedź jest banalnie prosta, ale dopiero zaczynam swoją przygodę z imprezą, więc postanowiłem zapytać właściwych ludzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
slesz Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 nie zrywa przyczepności symmetrical awd? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Może to Impreza `04 1,5 awd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
srtracing Posted April 18, 2011 Author Share Posted April 18, 2011 nie zrywa przyczepności symmetrical awd? :wink: No pewnie symetryczny Tylko jak to się teraz ma w teorii? Może to Impreza `04 1,5 awd? Na 1,5 to raczej nie wygląda Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Miło, że uzupełniłeś profil. Jeśli to WRX to objawy masz zupełnie normalne. W końcu od tego jest napęd AWD żeby nie mielił bez sensu przy starcie. Nawet na szutrze. A na przyszłość pytaj w dziale technicznym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
srtracing Posted April 18, 2011 Author Share Posted April 18, 2011 A na przyszłość pytaj w dziale technicznym. Jeśli jest możliwość to można przenieść do technicznego imprezy Nie zauważyłem forum technicznego i napisałem tutaj. Sorry.. Co do tego, jak samochód się zachowuje, to domyśliłem się, że to może być celowa robota, tylko co (jaki element, mechanizm) w takim razie jest odpowiedzialne za taki stan rzeczy? Pytam już teraz z czystej ciekawości. Wynika to z samej konstrukcji napędu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
uosiu Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Dokladnie. Wez moc silnika na danych obrotach, odejmij straty napedu i podziel na 4 kola. Niewiele wychodzi, prawda? :> -- 19 kwi 2011, o 08:10 -- Dokladnie. Wez moc silnika na danych obrotach, odejmij straty napedu i podziel na 4 kola. Niewiele wychodzi, prawda? :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts