srtracing Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Witam! Mam takie pytanie, które od pewnego czasu nie daje mi spokoju. Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem imprezy 04. W związku z tym, że trochę startuję w rajdach chciałem porównać subaraka z moją rajdówką i... Podczas startu samochód zachowuje się trochę dziwnie. Na starcie z wysokich obrotów ani trochę nie zrywa przyczepności (nawet na szutrze). Można odczuć gwałtowne szarpnięcie, spadek obrotów silnika i dopiero wtedy na nowo się wkręca. Co może być tego przyczyną? Poza tym wszystko ładnie śmiga i bokami też jeździ. Tylko zastanawia mnie co ma wpływ na to, że tak strasznie go ogranicza przy starcie. Pewnie odpowiedź jest banalnie prosta, ale dopiero zaczynam swoją przygodę z imprezą, więc postanowiłem zapytać właściwych ludzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 nie zrywa przyczepności symmetrical awd? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Może to Impreza `04 1,5 awd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srtracing Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 nie zrywa przyczepności symmetrical awd? :wink: No pewnie symetryczny Tylko jak to się teraz ma w teorii? Może to Impreza `04 1,5 awd? Na 1,5 to raczej nie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Miło, że uzupełniłeś profil. Jeśli to WRX to objawy masz zupełnie normalne. W końcu od tego jest napęd AWD żeby nie mielił bez sensu przy starcie. Nawet na szutrze. A na przyszłość pytaj w dziale technicznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srtracing Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 A na przyszłość pytaj w dziale technicznym. Jeśli jest możliwość to można przenieść do technicznego imprezy Nie zauważyłem forum technicznego i napisałem tutaj. Sorry.. Co do tego, jak samochód się zachowuje, to domyśliłem się, że to może być celowa robota, tylko co (jaki element, mechanizm) w takim razie jest odpowiedzialne za taki stan rzeczy? Pytam już teraz z czystej ciekawości. Wynika to z samej konstrukcji napędu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uosiu Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Dokladnie. Wez moc silnika na danych obrotach, odejmij straty napedu i podziel na 4 kola. Niewiele wychodzi, prawda? :> -- 19 kwi 2011, o 08:10 -- Dokladnie. Wez moc silnika na danych obrotach, odejmij straty napedu i podziel na 4 kola. Niewiele wychodzi, prawda? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi