kubeusz1 Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 witam Prosze o rade jaka moze byc przyczyna szarpania podczas jazdy na lpg przy niskich obrotach w foresterze I?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zacier Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 witam Prosze o rade jaka moze byc przyczyna szarpania podczas jazdy na lpg przy niskich obrotach w foresterze I?? Niech ci ktoś sprawdzi czy może zawory masz do regulacji . Gdybyś nie miał gazu to ok. ale przy lpg to najczęstsza przyczyna . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubeusz1 Posted April 17, 2011 Author Share Posted April 17, 2011 a czy ktos wie jaki moze byc orientacyjny koszt regulacji zaworow? Wg tej strony http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 125km.html mam silnik sohc prosze o odpowiedz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zacier Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 a czy ktos wie jaki moze byc orientacyjny koszt regulacji zaworow? Wg tej strony http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 125km.html mam silnik sohc prosze o odpowiedz Tego akurat nie wiem bo nigdy nie miałem lpg . Teraz to nawet szukam dupowozu dla siebie . Twój chyba nawet nie wymaga wyjęcia motoru ? Regulacja nie jest trudna dla dobrego mechanika , ale najpierw radzę sprawdzić ciśnienia , bo to wykluczy albo potwierdzi moje przypuszczenia . Taką czynność zrobi każdy doświadczony mechanik . Popytaj w swojej okolicy , bo to nie musi być zaraz ASO . Chyba że masz w okolicy jakieś ASO to byłoby lepiej tam pomierzyć i wyregulować bo koszty nie są duże . Link to comment Share on other sites More sharing options...
gendziu Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 witam Prosze o rade jaka moze byc przyczyna szarpania podczas jazdy na lpg przy niskich obrotach w foresterze I?? zurzyte: swiece, kable w/n (tak bylo u mnie w zakresie 2-3rpm), ewentualnie cewki, jesli na pb tez szarpie sprawdz przeplywke Link to comment Share on other sites More sharing options...
petronews Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Możliwe, że to zawory, ale równie dobrze mogą to być świece i przewody WN, olej w gniazdach świec albo i wszystko na raz. Jeśli szarpie na gazie a na benzynie nie – jest bardziej prawdopodobne, że to kable lub świece a nie zawory, które dawałyby podobne objawy na gazie i benzynie. Mieszanka lpg–powietrze ma większą rezystancję niż benzyna i potrzebuje więcej prądu do zapłonu – dlatego uszkodzone/ zużyte kable mogą poprawnie współpracować z benzyną ale na gazie będą powodować szarpanie. Podobnie ze świecami – za duża przerwa będzie dawać iskrę na benzynie a na gazie już nie. Dodatkowym objawem wskazującym na kable jest strzelanie w tłumik podczas przyspieszenia. powodzenia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ironmzes Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Primo - świece mocno dostają po "dupie" na gazie. Później możesz kable zobaczyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubeusz1 Posted April 21, 2011 Author Share Posted April 21, 2011 mam pytanie jszcze: czy to szarpanie moze byc przyczyna iz auto spala za duzo lpg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
petronews Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 szarpanie nie jest przyczyną, ale przczyna szarpania i spalania może być wspólna …i weź się za to auto a nie tylko forum i forum – weź pusty spryskiwacz do szyb, nepełnij wodą, załącz silnik podnieś maskę i popryskaj delikatnie przewody taką mgiełką – jeśli będzie iskrzyć to przewody do wymiany (albo do demontażu, wygotowania w proszku do prania i wysuszenia – podobno pomaga) pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now