Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
kubeusz1

szarpanie na lpg, jaka przyczyna?

9 postów w tym temacie

witam

Prosze o rade jaka moze byc przyczyna szarpania podczas jazdy na lpg przy niskich obrotach w foresterze I??

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witam

Prosze o rade jaka moze byc przyczyna szarpania podczas jazdy na lpg przy niskich obrotach w foresterze I??

Niech ci ktoś sprawdzi czy może zawory masz do regulacji . Gdybyś nie miał gazu to ok. ale przy lpg to najczęstsza przyczyna .

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a czy ktos wie jaki moze byc orientacyjny koszt regulacji zaworow? Wg tej strony http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 125km.html mam silnik sohc

 

prosze o odpowiedz

Tego akurat nie wiem bo nigdy nie miałem lpg . Teraz to nawet szukam dupowozu dla siebie . Twój chyba nawet nie wymaga wyjęcia motoru ? Regulacja nie jest trudna dla dobrego mechanika , ale najpierw radzę sprawdzić ciśnienia , bo to wykluczy albo potwierdzi moje przypuszczenia . Taką czynność zrobi każdy doświadczony mechanik . Popytaj w swojej okolicy , bo to nie musi być zaraz ASO . Chyba że masz w okolicy jakieś ASO to byłoby lepiej tam pomierzyć i wyregulować bo koszty nie są duże .

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witam

Prosze o rade jaka moze byc przyczyna szarpania podczas jazdy na lpg przy niskich obrotach w foresterze I??

 

zurzyte: swiece, kable w/n (tak bylo u mnie w zakresie 2-3rpm), ewentualnie cewki, jesli na pb tez szarpie sprawdz przeplywke

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że to zawory, ale równie dobrze mogą to być świece i przewody WN, olej w gniazdach świec albo i wszystko na raz.

Jeśli szarpie na gazie a na benzynie nie – jest bardziej prawdopodobne, że to kable lub świece a nie zawory, które dawałyby podobne objawy na gazie i benzynie. Mieszanka lpg–powietrze ma większą rezystancję niż benzyna i potrzebuje więcej prądu do zapłonu – dlatego uszkodzone/ zużyte kable mogą poprawnie współpracować z benzyną ale na gazie będą powodować szarpanie. Podobnie ze świecami – za duża przerwa będzie dawać iskrę na benzynie a na gazie już nie. Dodatkowym objawem wskazującym na kable jest strzelanie w tłumik podczas przyspieszenia.

 

powodzenia!

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Primo - świece mocno dostają po "dupie" na gazie.

Później możesz kable zobaczyć.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie jszcze: czy to szarpanie moze byc przyczyna iz auto spala za duzo lpg?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szarpanie nie jest przyczyną, ale przczyna szarpania i spalania może być wspólna :)

…i weź się za to auto a nie tylko forum i forum :P – weź pusty spryskiwacz do szyb, nepełnij wodą, załącz silnik podnieś maskę i popryskaj delikatnie przewody taką mgiełką – jeśli będzie iskrzyć to przewody do wymiany (albo do demontażu, wygotowania w proszku do prania i wysuszenia – podobno pomaga) ;)

pozdr.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.