maup Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 Założyłem sobie ciut większe kapcie (205/75 R15) - jest fajnie bo wyżej ale niefajnie bo w krzakach i za szybko i za słabo Osiołek ma szperę z tyłu ale reduktora niestety nie i wychodzi na to, że w terenie większość jazdy to piłowanie na jedynce. Czy ktoś może ogarnia temat - co musiałbym wymienić, żeby pojawiła się upragniona wajcha - czy tylko dyfer i krzynkę czy może jeszcze pięć półosiek i piętnaście innych wihajstrów? A może już ktoś ćwiczył taką operację na własnej skórze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryzli Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Generalnie to jest tak, ze skrzymka rozdzielcza jest polaczona z kolami (za pomoca walow) i ze skrzynia... Jesli OBK nie bylo wersji z reduktorem to mysle ze to bylaby zbyt duza zmota aby sie oplacalo - lepiej do takiej jazdy kupic odpowiednie autko :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
maup Posted April 17, 2011 Author Share Posted April 17, 2011 OBK z tych lat to Legaś tylko na podniesionym zawieszeniu. Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia czy był w Outbackach reduktor bo ich jest generalnie mało ale w Legacy na 100% występował Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcbeth Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 OBK z tych lat to Legaś tylko na podniesionym zawieszeniu Dzisiaj to też w zasadzie dłuższe sprężyny/amorki(?) i trochę więcej/inne plastiki na karoserii. Zawiecha tak samo 'szosowa'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now