Jump to content

OBK MY 96 - myczenie do reduktora


maup
 Share

Recommended Posts

Założyłem sobie ciut większe kapcie (205/75 R15) - jest fajnie bo wyżej ale niefajnie bo w krzakach i za szybko i za słabo :(

Osiołek ma szperę z tyłu ale reduktora niestety nie i wychodzi na to, że w terenie większość jazdy to piłowanie na jedynce.

 

Czy ktoś może ogarnia temat - co musiałbym wymienić, żeby pojawiła się upragniona wajcha - czy tylko dyfer i krzynkę czy może jeszcze pięć półosiek i piętnaście innych wihajstrów?

A może już ktoś ćwiczył taką operację na własnej skórze?

Link to comment
Share on other sites

Generalnie to jest tak, ze skrzymka rozdzielcza jest polaczona z kolami (za pomoca walow) i ze skrzynia... Jesli OBK nie bylo wersji z reduktorem to mysle ze to bylaby zbyt duza zmota aby sie oplacalo - lepiej do takiej jazdy kupic odpowiednie autko :wink:

Link to comment
Share on other sites

OBK z tych lat to Legaś tylko na podniesionym zawieszeniu. Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia czy był w Outbackach reduktor bo ich jest generalnie mało ale w Legacy na 100% występował

Link to comment
Share on other sites

OBK z tych lat to Legaś tylko na podniesionym zawieszeniu

Dzisiaj to też w zasadzie dłuższe sprężyny/amorki(?) i trochę więcej/inne plastiki na karoserii. Zawiecha tak samo 'szosowa'.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...