Subaru_Forester Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 Tak jak w temacie. Od paru dni samochód, stojąc na luzie, zaczyna mieć problem z utrzymaniem obrotów. Falują między 500 a 900. Wydaje mi się też, że nieco wzrosło spalanie z tego powodu. Wiem - mam pojechać do warsztatu ale chciałbym wiedzieć co to może być, żeby przygotować się finansowo :!: Jakieś pomysły :?: I od razu powiem - NIE MAM LPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 sprawdz szczelnosc dolotu Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 sprawdz szczelnosc dolotu to podstawa,-potem silniczek krokowy,przepływka,czyszczenie przpustnicy.Podmieniaj ,nie kupuj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_maly_x Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 sprawdz szczelnosc dolotu to podstawa,-potem silniczek krokowy,przepływka,czyszczenie przpustnicy.Podmieniaj ,nie kupuj. Ja bym pierwsze(i najtańsze) zatankował gdzie indziej....a potem tak jak koledzy mówią. Link to comment Share on other sites More sharing options...
willy Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 U mnie było podobnie z falowaniem obrotów, ale tak jak koledzy radzą jak masz taką mozliwość to zacznij podmieniac wymienione wyżej rzeczy. W moim przypadku po takich podmiankach okazała sie padnięta cewka. Dodatkowo przy ruszaniu forek łapał "dziurę" w momencie dodawania gazu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subaru_Forester Posted April 18, 2011 Author Share Posted April 18, 2011 A czy którąś z tych rzeczy można sprawdzić samemu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Tak jak w temacie.Od paru dni samochód, stojąc na luzie, zaczyna mieć problem z utrzymaniem obrotów. Falują między 500 a 900. Wydaje mi się też, że nieco wzrosło spalanie z tego powodu. Wiem - mam pojechać do warsztatu ale chciałbym wiedzieć co to może być, żeby przygotować się finansowo :!: Jakieś pomysły :?: I od razu powiem - NIE MAM LPG Miałem dokładnie to samo -> przepływka, stawiam flaszkę :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subaru_Forester Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 Jest werdykt - DZIURY W UKŁADZIE DOLOTOWYM! Jako sprawdził na komputerze, że są nieprawidłowe odczyty przepływu powietrza i dopatrzył się tych nieszczelności... To oznacza, że Adam miał rację, już w pierwszym wpisie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now