Subaru_Forester Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Tak jak w temacie. Od paru dni samochód, stojąc na luzie, zaczyna mieć problem z utrzymaniem obrotów. Falują między 500 a 900. Wydaje mi się też, że nieco wzrosło spalanie z tego powodu. Wiem - mam pojechać do warsztatu ale chciałbym wiedzieć co to może być, żeby przygotować się finansowo :!: Jakieś pomysły :?: I od razu powiem - NIE MAM LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 sprawdz szczelnosc dolotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 sprawdz szczelnosc dolotu to podstawa,-potem silniczek krokowy,przepływka,czyszczenie przpustnicy.Podmieniaj ,nie kupuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 sprawdz szczelnosc dolotu to podstawa,-potem silniczek krokowy,przepływka,czyszczenie przpustnicy.Podmieniaj ,nie kupuj. Ja bym pierwsze(i najtańsze) zatankował gdzie indziej....a potem tak jak koledzy mówią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willy Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 U mnie było podobnie z falowaniem obrotów, ale tak jak koledzy radzą jak masz taką mozliwość to zacznij podmieniac wymienione wyżej rzeczy. W moim przypadku po takich podmiankach okazała sie padnięta cewka. Dodatkowo przy ruszaniu forek łapał "dziurę" w momencie dodawania gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 A czy którąś z tych rzeczy można sprawdzić samemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Tak jak w temacie.Od paru dni samochód, stojąc na luzie, zaczyna mieć problem z utrzymaniem obrotów. Falują między 500 a 900. Wydaje mi się też, że nieco wzrosło spalanie z tego powodu. Wiem - mam pojechać do warsztatu ale chciałbym wiedzieć co to może być, żeby przygotować się finansowo :!: Jakieś pomysły :?: I od razu powiem - NIE MAM LPG Miałem dokładnie to samo -> przepływka, stawiam flaszkę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Jest werdykt - DZIURY W UKŁADZIE DOLOTOWYM! Jako sprawdził na komputerze, że są nieprawidłowe odczyty przepływu powietrza i dopatrzył się tych nieszczelności... To oznacza, że Adam miał rację, już w pierwszym wpisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się