skrzypekQ4 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 potrzebuje porady przy podlaczeniu tego ustrojstwa w GTku. + i - oczywiscie wiem gdzie podlaczyc ale martwi mnie kabel sygnalowy, znaczy sie wiem, ze najlepiej pod obroty ale gdzie dokladnie sie to znajde i ktory to kabelek, zeby to wpiac w MY98? dzieki i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Możesz podpiąć się pod cewkę zapłonową, a pod który przewód znajdziesz w schematach. Inny sposób (trochę druciarski, na szybko), owijasz przewodem sygnałowym kabel wysokiego napięcia np. na pierwszym cylindrze Jak nie masz za dobrych przewodów też będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 no wlasnie wolalbym podlaczyc to gdzies bezposrednio pod deska, wpiac sie w wiazke z komputera albo cos w tym rodzaju. nie chce wychodzic z tym kablem do komory silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 http://www.rs25.com/forums/f72/t114341- ... unity.html Najprawdopodobniej, jeżeli schemat jest taki sam (z tego co znalazłem to zawsze jest to samo, u mnie w NA też). Możesz podłączyć się pod pin 25 albo 26 w kostce B134. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 tylko, ktora to kostka B134? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 tylko, ktora to kostka B134? Podałem strunę, tam są rysunki. To jest jedna z 3 kostek przy kompie(pierwsza). http://www.northursalia.com/modificatio ... 01ecu1.jpg Po kształcie dojdziesz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 THX kazio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 THX na forum nie "tehaiksów" są pomuki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 na forum nie "tehaiksów" są pomuki juz przekazany -- 4 maja 2011, o 22:33 -- kurcze, nie udalo mi sie jednak podpiac tego shift lighta, w zalaczeniu rysunek kostki z MY98, mozecie mi podpowiedziec, gdzie to podpiac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 mozecie mi podpowiedziec, gdzie to podpiac? RPM ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 RPM tez tak myslalem i niestety podpiecie pod ten pin nie wzbudza shifta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 to jeszcze podaj co to za shift light jest, co podłączasz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 nie pamietam nazwy ale napewno dzialajacy, wyciagnalem go z innego auta, w ktorym ladnie sobie mrygal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 ok, ale ostawiłeś próg przy którym ma się włączać? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 no jasne, sa dwa pokretla do dzwieku i swiatla. nie wydaje dzwiekow i nie swieci :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 zasilanie (przewody, bezpieczniki) ? wszystko sprawdziłeś ? :wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 sprawdzone, zasilanie jest. dla pewnosci podlaczylem nawet do jakiegos oscylatora czy czegos takiego i z tego sygnal odbiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 No to chyba nie pozostaje Ci nic innego jak wyguglać ten shift-light i sprawdzić, jak jest sterowany (poziom/zbocze, jakie poziomy napięć itp.) - może coś mu nie do końca pasuje w otrzymywanym sygnale. Optymalnie byłoby też podłączyć się oscyloskopem do tego pinu RPM i zobaczyć, co tam lata. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 i co ? już działa ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 dziala, brakowalo dobrej masy. podpiete pod pin oznaczony jako RPM. dzieki Wszystkim za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) A ktos wie ktory to przewod sygnalowy RPM przy liczniku, zeby podpiac shift light w sti v5 bo nie znalazlem jednoznacznej i wiarygodnej informacji w sieci. to jest v4 ale v5/6 za cholere nie moge znalezc JDM V4 Harness: This is what the connector leads to on the gauge cluster A1> BlU/WHT high beam indicator A2> RED high beam indicator A3> YEL door open, interior lights A4> LTGRN ! symbol for parking brake A5> RED/WHT CEL (now in red) A6> BLK/WHT battery symbol/light A7> BLK/BLU seat belt symbol/light A8> GRN/WHT oil drip symbol/light A9> BLU/RED open door warning/light A10> WHT vehicle speed sensor 2 A11> GRN/BLK vehicle speed signal wire A12> BLK vehicle speed sensor 2 A13> VIO illumination B1> YEL/BLK clock B2> GRN/WHT temp gauge B3> BLK/RED temp gauge B4> BLK ground B5> ------- B6> BLK/GRN left turn indicator B7> GRN/RED airbag symbol/light B8> BLU/ORG open door warning indicator/light B9> LTGRN/BLK right turn indicatorB10> GRN tach signal C1> ORG/WHT illumination C2> BRN/WHT fuel gauge C3> RED/BLK low fuel warning light C4> YEL/GRN hot "thing" warning light C5> LTGRN/YEL ABS indicator/light C6> BLU/YEL snow flake "HOLD" warning/indicator C7> PNK ??? C8> WHT/BLK small lightbulb housing, with no transparent indicator C9> YEL/RED I/C Spray indicator light C10> BRN/RED small lightbulb housing, with no transparent indicator C11> ------ small lightbulb housing, with no transparent indicator C12> WHT/GRN temp gauge C13> YEL/GRN clock Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez Glivek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się