maup Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witajcie kolega niezrzeszony* ma problem - bardzo prosi o info, czy w takim motorku: EJ 20 DOHC 150KM wolno ssający, zmienne fazy rozrządu (ponoć), siedzi w Legasiu z roku 2007 są popychacze hydrauliczne czy mechaniczne. za manual w pdf (jakikolwiek) do owego silniczka będzie dozgonnie wdzięczny _______________________________________________ * widzę, że się już zrzeszył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 IMHO, MY'08 :arrow: Moc kW(PS)/obr 110 (150)/ 6000 Moment obr. Nm przy obr/min 196/3200 Średnica cylindra / skok tłoka mm 92,0x75,0 Stopień sprężania 10,2:1 Norma emisji spalin EURO 4 Jak najbardziej DOHC, wraz z systemem zmiennych faz rozrządu (AVCS). Regulacja mechaniczna zaworów na tzw.szklanki. W porównaniu do MY'07 (165PS) w MY'08 dokonano drobnych zmian w krzywej przebiegu mocy i momentu obrotowego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 IMHO, MY'08 :arrow: sorki że tak się spytam ale nie ogarniam skrótu IMHO... cóż to takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 IMHO, MY'08 :arrow: sorki że tak się spytam ale nie ogarniam skrótu IMHO... cóż to takiego a google ogarniasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 OT : In My Humble Opinion → moim skromnym zdaniem też kiedyś nie ogarniałem 8) , ale forumy mają dużo swoich skrótów i zacząłem przyswajać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIK Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Dziękuję. W Imprezie był silnik z hydrauliką? : www.allegro.pl/okazja-glowica-ej20-subaru-impreza-wrx-00-05-i1521660695.html Jeszcze mam jedno pytanie, czy w tym cudzie nie ma filtra paliwa, czy ja ślepnę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Dziękuję.W Imprezie był silnik z hydrauliką? : http://www.allegro.pl/okazja-glowica-ej ... 60695.html Jeszcze mam jedno pytanie, czy w tym cudzie nie ma filtra paliwa, czy ja ślepnę? VIK przeskocz z tym pytaniem do działu technicznego IMPREZY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIK Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Nie no, byłem ciekaw, czy EJ20 w Legacy = EJ20 w Imprezie, bo na ogłoszeniu z allegro widze hydro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Różna data produkcji tych silników, ten z allegro to niby do wrx'a 01-05, odnośnie Legacy w MY'06 była pierwsza zmiana a kolejna w MY'08 więc kalendarzowo nie możemy tego porównywać. Gdyż zmieniała się nieco konstrukcja silnika, główna zmiana w MY'06 to z SOHC na DOHC. Tutaj pisaliśmy o silniku z '07 ale MY'08. Gdybym brał pod uwagę silnik z Imprezy N/A np MY'06 i Legacy N/A MY'06 to wówczas zapewne byłby to ten sam silnik. WRX jest zaturbiony i pełne oznaczenie to EJ205. Subaru z turbo zwykle nie mają hydrauliki a plytkową regulacją luzu zaworowego. ale tak jak pisałem wcześniej ....w sparwie Imprez trzeba uderzyć do "Panów Imprezowych" :wink: bardziej doświadczonych i ogarniających od GT'eków po STIajki ja jestem tylko zwykłym wolnossaczkiem EDIT: a tak z ciekawości sprawdziłem sobie WRX z 2004 i 2005, ciekaw jaka regulacja ? patrz TUTAJ i jeszcze jeden EDIT , cytat za Legacy96 oraz ppmarian w sprawie N/A Hydrauliczna regulacja luzow byla do MY96, od MY97 auta musialy spelniac normy Euro2. Dlatego podwyzszono stopien sprezania i zmieniono regulacje luzow na mechaniczna w silnikach N/A. Jesli chodzi o SOHC, to od MY97 silniki te spelniaja normy EURO2, podobnie jak silniki DOHC. W zwiazku z tym zrezygnowano ze stosowania popychaczy hydraulicznych i zwiekszono stopien sprezania. Dlatego w silnikach EJ Subaru spelniajacych normy EURO2 i wyzej, zawory spotykaja sie z tlokami po zerwaniu paska rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 OT : In My Humble Opinion → moim skromnym zdaniem też kiedyś nie ogarniałem 8) , ale forumy mają dużo swoich skrótów i zacząłem przyswajać dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się