Skocz do zawartości

Subarowicze na "2 kółkach"


Lucass

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wlasnie na tracera 900 (po lifcie) zamierzam sie przesiasc. Myslalem o Multistradzie 950, z wygladu podoba mi sie, ale chce jezdzic robiac przeglad co 10tys a nie zaprzyjazniac sie z mechanikami :) Przynajmniej takie wnioski mam, po przeczytaniu watkow na forum ducati, gdzie ludzie pytaja jak ile km przejechane bez awarii.

Edytowane przez Korton
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Korton napisał:

Ja wlasnie na tracera 900 (po lifcie) zamierzam sie przesiasc. Myslalem o Multistradzie 950, z wygladu podoba mi sie, ale chce jezdzic robiac przeglad co 10tys a nie zaprzyjazniac sie z mechanikami :) Przynajmniej takie wnioski mam, po przeczytaniu watkow na forum ducati, gdzie ludzie pytaja jak ile km przejechane bez awarii.

 

Oglądałem sporo testów tracera 900 i tylko w jednym wspomnieli o dosyć istotnym dla mnie szczególe: jeżeli jedziesz z pasażerem i kuframi bocznymi, to nie ma miejsca na stopy Twoje albo pasażera. Kufry są tak umieszczone, że jest tam po prostu za mało przestrzeni. Jeżeli będziesz jeździł sam lub bez kufrów, to nie ma to znaczenia.

Wiosną tego roku już rabaty dogadywałem na tracera 900gt ;) Tydzień później covid i plany odłożone.

 

Na multistradę wczoraj zwróciłem uwagę i wszędzie w testach zachwyty, ale jak pisałem wyżej, musiałbym się przejechać i sprawdzić, czy charakterystyka silnika V będzie mi pasowała. Fakt, że tracerem też jeszcze nie jeździłem mimo planów zakupu ;)

Co do awaryjności tych ducati, to są właśnie różne opinie.

 

Do afryki jakoś nieszczególnie mnie ciągnie mimo faktu, że w okolicach roku 92/93 było to moje wymarzone moto, gdy znalazłem testy/porównanie dwóch hond w ś.p. Auto Sukcesie. Były to afryka i transalp. Kolega parę dni temu miał jazdy testowe właśnie afryką i dużym GSem. Pierwsza jazda BMW, potem stwierdził, że gdy tylko wyjechał afryką z salonu, to od razu chciał wracać, nie przypasowała mu. No ale to są subiektywne odczucia, ja na razie tylko siedziałem na takiej w salonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 2014 roku mam MT09, która jest mega narwana (podobno Tracer trochę łagodniej oddaje moc), w tym roku kupiłem Multistradę 1200S więc mam bezpośrednie porównanie jeżdżąc na obu motocyklach nawet tego samego dnia.
Do dużego V2 trzeba zdecydowanie się przestawić bo to jest nieokiełznana moc.
W dolnym zakresie szarpie, w środkowym wibruje a w górnym jest nie do opanowania tak zapier...... i za to go kocham.
Ta miłość bardzo przypomina mi tą do WRXa 2.5T - jak jedzie to aż nie chce się wysiadać - oby jednak Ducati było mniej awaryjne.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, faza20 napisał:

oby jednak Ducati było mniej awaryjne

Jak dbasz tak masz... Od kilku lat mam Ducata i jakoś nic mi się nie popsuło. Fakt ze częściej trzeba do niego zaglądać i serwisować, ale zabawa jest fajna :mrgreen:. Zresztą niektóre japonce-szczególnie wysilone-tez wymagają częstszego serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mt07...20tys km natluklem nia...zero awarii...nic. Dwa przeglady planowe tylko za mna, jest to wygoda i komfort psychiczny. Tracer 900, bo silnik, cena, bezawaryjnosc...w dodatku bede sam jedzil, potrzebuje czegos gdzie bedzie mozna troche dalej pojechac bez cierpienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Mam potrzebę wizyty w serwisie

Muszę wymienić uszczelkę skrzyni biegów a właściwie przy zaworach 

Mogę w serwisie autoryzowanym Triumpha ale troszkę dużo wstępnie oczekują

Pacjent Thunderbird Storm

Macie jakiś dobry serwis w Warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo Triumpha mi potrzeba magika co umie wgrać mapę pod przelot,(Triumph Tiger 955i 2004r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kejb napisał:

Mam serwis , który robi mi wszystkie grubsze tematy przy moto od wielu lat - Zawsze zadowolony. 

Ostatnio przenieśli się na połczyńską w Warszawie. Jak coś mogę podesłać dane na po

Podeślin namiar na nich na pw.dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ja spotkalem takie cudo. Ponoć jeszcze niedawno jeździł, dopóki nie zerwał się łańcuch 

IMG_20210430_201335.jpg

Edytowane przez MKK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam Panie i Panów z tego forum. Po sprzedaży Yamahy XTZ Super Tenere 750 i zakupie innego "starocia" (bo lubię starocie) w końcu z grubsza odnowiłem, odbudowałem i poskładałem mojego Biga więc pokazuję kilka zdjęć nowego dla mnie motocykla. Akcent subarowy oczywiście obowiązkowy.

 

01.jpg.09599e76cfe90e01e4f204ff0b321a0f.jpg

 

02.jpg.19a0117f73c5b09e4ed20dbe01436f5b.jpg

 

03.jpg.e5e7dcabc364d6f3486e3dcb2485cf6c.jpg

 

04.jpg.c80413ddf67ef22ff214bf32a2ffeea0.jpg

 

05.thumb.jpg.c987bcf29a0d8fed5a246d20f0963208.jpg

 

06.jpg.830b892245fc0836b6e681686a8e5651.jpg

 

Do zobaczenia w trasie.

Salute!

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.06.2021 o 07:17, Hardcor napisał:

Najpierw było Subaru, potem doszły inne boxery :)

 

IMG_6501.JPG

IMG_20200815_123853.jpg

Gtr 014.jpg

Ujeżdżałem dniepra solówkę w latach dziewięćdziesiątych w systemie 1:3, ale z tzw. milicyjnym dyfrem. Ural to był ten lepszy, z owalnymi pokrywami zaworów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

 

W dniu 20.10.2020 o 16:29, faza20 napisał:

Od 2014 roku mam MT09, która jest mega narwana (podobno Tracer trochę łagodniej oddaje moc), w tym roku kupiłem Multistradę 1200S więc mam bezpośrednie porównanie jeżdżąc na obu motocyklach nawet tego samego dnia.
Do dużego V2 trzeba zdecydowanie się przestawić bo to jest nieokiełznana moc.
W dolnym zakresie szarpie, w środkowym wibruje a w górnym jest nie do opanowania tak zapier...... i za to go kocham.
Ta miłość bardzo przypomina mi tą do WRXa 2.5T - jak jedzie to aż nie chce się wysiadać - oby jednak Ducati było mniej awaryjne.

 

Minęło trochę czasu, multistrada nadal w garażu? Kupiłbyś ponownie?

Robię kolejne podejście do zmiany moto :facepalm: Jeździłem ostatnio tigerem 900 rally pro i małą multistradą.

Wrażenia:

20210707_163954.thumb.jpg.574a6a780f81a95a300b2b8ab0ae5bfa.jpg

- tiger jedzie w każdym zakresie obrotów. Mogę na szóstym biegu zejść do 50-60km/h i nie ma problemu z przyspieszaniem. Wygodna kanapa, pozycja trochę jak na krześle (podnóżki mocno z przodu). Świetne hamulce, tylnym kilka razy przypadkowo uruchamiałem ABS. Niby prędkość maksymalna to 205, ale nie było problemu z rozpędzeniem się do 195. Stosunkowo słaba ochrona przed wiatrem z seryjną szybą. Po półtorej godziny jazdy i zrobieniu jakichś 60km czułem mrowienie w palcach, mimo że jakichś szczególnych wibracji nie było. Do tego kilka map silnika z wyraźną różnicą w mocy. Jeżeli miałbym brać dla siebie, to wersję GT, nie Rally. GT ma dodatkowo elektronicznie sterowane zawieszenie tył.

 

20210717_125222.thumb.jpg.8330426e36ed1812f9778a9cf0235ddb.jpg

- 950s, zdecydowanie nie lubi niskich obrotów. Poniżej 3tys. wyraźnie protestuje. W porównaniu do tigera trzeba częściej zmieniać biegi. W zakresie "lubianych" obrotów jest bardzo elastyczna, ale ten zakres jest mniejszy niż w brytyjskim konkurencie. Ale jest też quickshifter, który działa całkiem dobrze, lepiej niż w tigerze. Przedni hamulec bardzo dobry, tylny gorszy niż w triumphie. Kanapa po godzinie jazdy nie dała mi w kość, nie wiem jak by było po dłuższej jeździe. Multistrada jest wyraźnie wyższa od tigera, mimo 182cm wzrostu musiałem siadać w najniższej części kanapy by móc całymi stopami stanąć na jezdni. Ma też lepszą osłonę przed wiatrem. Różnica w mocy do tigera to jakieś 18KM i to czuć, jest szybsza od tigera, ale nie czułem, że chce mnie zabić ;) Zmiany map odczuwalne w oddawaniu mocy, ale w mojej ocenie różnica była mniejsza niż w przypadku tigera (fakt, że nie wiem, jakie wartości mocy mts miała ustawione po odbiorze z salonu). Pobawiłem się trochę zmianami ustawień zawieszenia. No bajka. Kilkoma kliknięciami w czasie jazdy zmieniamy z szybkiego moto szosowego na wygodną maszynę do jazdy po wertepach. Pozycja bardziej zbliżona do tej, jaką mam w CBF. Z minusów: wydaje mi się, że mogę mieć problem z ustawieniem lusterek. Powodem jest to, że uchwyt lusterka jest zintegrowany z klamką. W testowanym egzemplarzu klamka była dosyć wysoko, co mi nie do końca pasowało, i nie mogłem dobrze ustawić lusterka, muszę pogadać ze sprzedawcą, może coś źle robiłem. Druga rzecz to wibracje. Na niskich obrotach są, bo ich silnik nie lubi, na wysokich są, bo taki jest charakter tego silnika ;) Od mniej więcej 150km/h znika obraz w lusterkach. Tzn. widać, że coś jedzie, jeżeli to coś ma włączone światła. Mimo tych drgań nie czułem mrowienia w palcach po godzinie jazdy i zrobieniu około 60km. W pasującej mi specyfikacji mts jest droższa o około 10tys. od tigera.

 

Tiger jest fajny, dosyć grzeczny, wydaje się być wygodnym moto do turystyki, ale też nie zmęczy w mieście, multistrada... no ma to coś ;) Obydwa brzmią całkiem dobrze na seryjnych wydechach. Obydwa dzieli przepaść od mojej starej CBF, która do tej pory wydawała mi się fajnym motocyklem ;)

W kolejce do testów jest jeszcze tracer 9 gt, w tym tygodniu postaram się to ogarnąć, bo w salonie stoją dwie multistrady do odbioru od ręki...

Edytowane przez Bednarcm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...