Korton Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 (edytowane) Ja wlasnie na tracera 900 (po lifcie) zamierzam sie przesiasc. Myslalem o Multistradzie 950, z wygladu podoba mi sie, ale chce jezdzic robiac przeglad co 10tys a nie zaprzyjazniac sie z mechanikami Przynajmniej takie wnioski mam, po przeczytaniu watkow na forum ducati, gdzie ludzie pytaja jak ile km przejechane bez awarii. Edytowane 20 Października 2020 przez Korton 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 1 godzinę temu, Korton napisał: Ja wlasnie na tracera 900 (po lifcie) zamierzam sie przesiasc. Myslalem o Multistradzie 950, z wygladu podoba mi sie, ale chce jezdzic robiac przeglad co 10tys a nie zaprzyjazniac sie z mechanikami Przynajmniej takie wnioski mam, po przeczytaniu watkow na forum ducati, gdzie ludzie pytaja jak ile km przejechane bez awarii. Oglądałem sporo testów tracera 900 i tylko w jednym wspomnieli o dosyć istotnym dla mnie szczególe: jeżeli jedziesz z pasażerem i kuframi bocznymi, to nie ma miejsca na stopy Twoje albo pasażera. Kufry są tak umieszczone, że jest tam po prostu za mało przestrzeni. Jeżeli będziesz jeździł sam lub bez kufrów, to nie ma to znaczenia. Wiosną tego roku już rabaty dogadywałem na tracera 900gt Tydzień później covid i plany odłożone. Na multistradę wczoraj zwróciłem uwagę i wszędzie w testach zachwyty, ale jak pisałem wyżej, musiałbym się przejechać i sprawdzić, czy charakterystyka silnika V będzie mi pasowała. Fakt, że tracerem też jeszcze nie jeździłem mimo planów zakupu Co do awaryjności tych ducati, to są właśnie różne opinie. Do afryki jakoś nieszczególnie mnie ciągnie mimo faktu, że w okolicach roku 92/93 było to moje wymarzone moto, gdy znalazłem testy/porównanie dwóch hond w ś.p. Auto Sukcesie. Były to afryka i transalp. Kolega parę dni temu miał jazdy testowe właśnie afryką i dużym GSem. Pierwsza jazda BMW, potem stwierdził, że gdy tylko wyjechał afryką z salonu, to od razu chciał wracać, nie przypasowała mu. No ale to są subiektywne odczucia, ja na razie tylko siedziałem na takiej w salonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 Od 2014 roku mam MT09, która jest mega narwana (podobno Tracer trochę łagodniej oddaje moc), w tym roku kupiłem Multistradę 1200S więc mam bezpośrednie porównanie jeżdżąc na obu motocyklach nawet tego samego dnia.Do dużego V2 trzeba zdecydowanie się przestawić bo to jest nieokiełznana moc.W dolnym zakresie szarpie, w środkowym wibruje a w górnym jest nie do opanowania tak zapier...... i za to go kocham.Ta miłość bardzo przypomina mi tą do WRXa 2.5T - jak jedzie to aż nie chce się wysiadać - oby jednak Ducati było mniej awaryjne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 5 godzin temu, faza20 napisał: oby jednak Ducati było mniej awaryjne Jak dbasz tak masz... Od kilku lat mam Ducata i jakoś nic mi się nie popsuło. Fakt ze częściej trzeba do niego zaglądać i serwisować, ale zabawa jest fajna . Zresztą niektóre japonce-szczególnie wysilone-tez wymagają częstszego serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 Mam mt07...20tys km natluklem nia...zero awarii...nic. Dwa przeglady planowe tylko za mna, jest to wygoda i komfort psychiczny. Tracer 900, bo silnik, cena, bezawaryjnosc...w dodatku bede sam jedzil, potrzebuje czegos gdzie bedzie mozna troche dalej pojechac bez cierpienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suselek17 Opublikowano 27 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 61500km A mam od 10 lat :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Przywiozłem dziś tracer'a 900, 2019r, pierwsza rejestracja 2020 z przebiegiem 5tys, krajowy od pierwszego właściciela. Z Katowic do Krakowa nim wracałem i mega zadowolony. 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 gratuluje do zobaczenia w trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Mam potrzebę wizyty w serwisie Muszę wymienić uszczelkę skrzyni biegów a właściwie przy zaworach Mogę w serwisie autoryzowanym Triumpha ale troszkę dużo wstępnie oczekują Pacjent Thunderbird Storm Macie jakiś dobry serwis w Warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 Apropo Triumpha mi potrzeba magika co umie wgrać mapę pod przelot,(Triumph Tiger 955i 2004r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kejb Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 Mam serwis , który robi mi wszystkie grubsze tematy przy moto od wielu lat - Zawsze zadowolony. Ostatnio przenieśli się na połczyńską w Warszawie. Jak coś mogę podesłać dane na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulcrum Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 (edytowane) a ja sobie zamówiłem pół klatkę stuntową u Szfajcara do mojego Gixa Edytowane 11 Marca 2021 przez fulcrum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 5 godzin temu, kejb napisał: Mam serwis , który robi mi wszystkie grubsze tematy przy moto od wielu lat - Zawsze zadowolony. Ostatnio przenieśli się na połczyńską w Warszawie. Jak coś mogę podesłać dane na po Podeślin namiar na nich na pw.dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kejb Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 PoszłoWysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 1 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2021 (edytowane) A ja spotkalem takie cudo. Ponoć jeszcze niedawno jeździł, dopóki nie zerwał się łańcuch Edytowane 1 Maja 2021 przez MKK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosmar Opublikowano 11 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 brat bliżniak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 11 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 brat bliżniak?Nie widzę zdjęcia Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikon Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Witam Panie i Panów z tego forum. Po sprzedaży Yamahy XTZ Super Tenere 750 i zakupie innego "starocia" (bo lubię starocie) w końcu z grubsza odnowiłem, odbudowałem i poskładałem mojego Biga więc pokazuję kilka zdjęć nowego dla mnie motocykla. Akcent subarowy oczywiście obowiązkowy. Do zobaczenia w trasie. Salute! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Gratuluje. Pewnie sporo pracy kosztowalo. Nie powiem do zobaczenia bo ja inny rodzaj ujeżdżam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardcor Opublikowano 3 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2021 Najpierw było Subaru, potem doszły inne boxery 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalm Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 W dniu 3.06.2021 o 07:17, Hardcor napisał: Najpierw było Subaru, potem doszły inne boxery Ujeżdżałem dniepra solówkę w latach dziewięćdziesiątych w systemie 1:3, ale z tzw. milicyjnym dyfrem. Ural to był ten lepszy, z owalnymi pokrywami zaworów:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 Wymieniłem na chwile starucha na samuraja. Dwa światy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 Miał ktoś do czyszczenia z Kawasaki Z900RS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 19 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2021 (edytowane) W dniu 20.10.2020 o 16:29, faza20 napisał: Od 2014 roku mam MT09, która jest mega narwana (podobno Tracer trochę łagodniej oddaje moc), w tym roku kupiłem Multistradę 1200S więc mam bezpośrednie porównanie jeżdżąc na obu motocyklach nawet tego samego dnia. Do dużego V2 trzeba zdecydowanie się przestawić bo to jest nieokiełznana moc. W dolnym zakresie szarpie, w środkowym wibruje a w górnym jest nie do opanowania tak zapier...... i za to go kocham. Ta miłość bardzo przypomina mi tą do WRXa 2.5T - jak jedzie to aż nie chce się wysiadać - oby jednak Ducati było mniej awaryjne. Minęło trochę czasu, multistrada nadal w garażu? Kupiłbyś ponownie? Robię kolejne podejście do zmiany moto Jeździłem ostatnio tigerem 900 rally pro i małą multistradą. Wrażenia: - tiger jedzie w każdym zakresie obrotów. Mogę na szóstym biegu zejść do 50-60km/h i nie ma problemu z przyspieszaniem. Wygodna kanapa, pozycja trochę jak na krześle (podnóżki mocno z przodu). Świetne hamulce, tylnym kilka razy przypadkowo uruchamiałem ABS. Niby prędkość maksymalna to 205, ale nie było problemu z rozpędzeniem się do 195. Stosunkowo słaba ochrona przed wiatrem z seryjną szybą. Po półtorej godziny jazdy i zrobieniu jakichś 60km czułem mrowienie w palcach, mimo że jakichś szczególnych wibracji nie było. Do tego kilka map silnika z wyraźną różnicą w mocy. Jeżeli miałbym brać dla siebie, to wersję GT, nie Rally. GT ma dodatkowo elektronicznie sterowane zawieszenie tył. - 950s, zdecydowanie nie lubi niskich obrotów. Poniżej 3tys. wyraźnie protestuje. W porównaniu do tigera trzeba częściej zmieniać biegi. W zakresie "lubianych" obrotów jest bardzo elastyczna, ale ten zakres jest mniejszy niż w brytyjskim konkurencie. Ale jest też quickshifter, który działa całkiem dobrze, lepiej niż w tigerze. Przedni hamulec bardzo dobry, tylny gorszy niż w triumphie. Kanapa po godzinie jazdy nie dała mi w kość, nie wiem jak by było po dłuższej jeździe. Multistrada jest wyraźnie wyższa od tigera, mimo 182cm wzrostu musiałem siadać w najniższej części kanapy by móc całymi stopami stanąć na jezdni. Ma też lepszą osłonę przed wiatrem. Różnica w mocy do tigera to jakieś 18KM i to czuć, jest szybsza od tigera, ale nie czułem, że chce mnie zabić Zmiany map odczuwalne w oddawaniu mocy, ale w mojej ocenie różnica była mniejsza niż w przypadku tigera (fakt, że nie wiem, jakie wartości mocy mts miała ustawione po odbiorze z salonu). Pobawiłem się trochę zmianami ustawień zawieszenia. No bajka. Kilkoma kliknięciami w czasie jazdy zmieniamy z szybkiego moto szosowego na wygodną maszynę do jazdy po wertepach. Pozycja bardziej zbliżona do tej, jaką mam w CBF. Z minusów: wydaje mi się, że mogę mieć problem z ustawieniem lusterek. Powodem jest to, że uchwyt lusterka jest zintegrowany z klamką. W testowanym egzemplarzu klamka była dosyć wysoko, co mi nie do końca pasowało, i nie mogłem dobrze ustawić lusterka, muszę pogadać ze sprzedawcą, może coś źle robiłem. Druga rzecz to wibracje. Na niskich obrotach są, bo ich silnik nie lubi, na wysokich są, bo taki jest charakter tego silnika Od mniej więcej 150km/h znika obraz w lusterkach. Tzn. widać, że coś jedzie, jeżeli to coś ma włączone światła. Mimo tych drgań nie czułem mrowienia w palcach po godzinie jazdy i zrobieniu około 60km. W pasującej mi specyfikacji mts jest droższa o około 10tys. od tigera. Tiger jest fajny, dosyć grzeczny, wydaje się być wygodnym moto do turystyki, ale też nie zmęczy w mieście, multistrada... no ma to coś Obydwa brzmią całkiem dobrze na seryjnych wydechach. Obydwa dzieli przepaść od mojej starej CBF, która do tej pory wydawała mi się fajnym motocyklem W kolejce do testów jest jeszcze tracer 9 gt, w tym tygodniu postaram się to ogarnąć, bo w salonie stoją dwie multistrady do odbioru od ręki... Edytowane 19 Lipca 2021 przez Bednarcm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modeusz Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 Ja od piętnastu lat jestem posiadaczem Hondy Xl 350R, poczciwego, 35-letniego enduro. Uwielbiam je za swoją prostotę, prowadzenie i za to że potrafi wyciągnąć.. na przykład z błotnej opresji 3 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się