Jump to content
Lucass

Subarowicze na "2 kółkach"

Recommended Posts

racja...

 

1290 super duke r też kusi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale dziecko w drodze... (termin październik)

Jest i na to sposób :)

 

1190sidecar_zpsa075dcee.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ktoś doświadczenia z Aprilia RSV4 ?

 

V4 daje rady, wygląda ok, wiem, że jest dość "kompaktowa" trochę jak 600'ka.

 

Co dla mnie ważne, dużo tego nie jeździ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie wypowiem się na temat jazdy tym motocyklem, natomiast tydzień temu byłem w Stegnie nad morzem i miałem okazję przyjrzeć się mu z bliska.

Powiem tak. Wydaje się bardzo mały gabarytowo, a do tego taki mocno "plastikowy". Z daleka nawet myślałem że to jakiś chinol kanciasty, ale później patrze a to RSV4. 

Lubię oglądać motovlogi gości, którzy znają się na rzeczy i bardzo sobie chwalą to moto. Ciekawe tylko ja z dostępnością części, bo jednak jest to rodzyn na naszych drogach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na pewno jest tego więcej niż RC8 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

na pewno jest tego więcej niż RC8

 

Szczerze mówiąc to w naszych stronach KTM'ów trochę się kręci, natomiast RSV4 zobaczyłem pierwszy raz na żywca i to dopiero nad morzem :)  Ale może to kwestia przypadku akurat  :P 

 

 

A co powiecie na to ?    http://www.ckm.pl/moto/impreza-na-dwoch-kolach,16811,1,a.html 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E tam rodzyn, sporo tego na wyścigach jeżdzi :) . Bardzo fajne sprzęty. Kilka lat funkcjonował puchar Aprilii organizowany przez Motormanię, dużo ludzi wzięło udział. To też pojawiły się na rynku graty, akcesoria itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecam, salon moich znajomych (z wyścigów moto), znają się na rzeczy :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, wiem. Mają bardzo dobrą opinię i sprzedają same pewniaki. Byłem u nich kilka razy i dzisiaj też wpadnę się przymierzyć ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Może kogoś zainteresuje:) Jeszcze trochę wolno bo się uczę... no i motocykl nie należy do tych sportowych:)

Kurde....a autem jest o ponad 10 sekund szybszy... i to bez pierdnięcia, że tak powiem.. A tutaj cały zgrzany zsiadam.. :biglol:

post-3067-0-52515400-1463588821.png

Edited by marcinwrxsti
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajebiscie ogarniasz tego "kolosa" :-)

Kiedys tez wybiore sie na Poznan a jak narazie trenuje w Pszczolkach na Autodromie, tor moze i maly ale zawsze to tor a nie droga :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze jest się wyszaleć na torze niezależnie od umiejętności, każdy przecież kiedyś zaczynał i doświadczenie przyjdzie z czasem.

 

Widzieliście oficjalne zmiany w Moto GP ?  Ianonne w Suzuki, Vinales w Yamaszce    ;)

Sezon 2017 będzie arcyciekawy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak :) . No to ciekawe co z Polem Espargaro, Rinsem oraz teamem KTM i Aprilia

 

Jeśli chodzi o potwierdzone sloty w ekipach https://motomatters.com/news/2016/05/19/vi_ales_confirmed_at_yamaha_iannone.html.

 

Ale praktycznie wiadomo, że w Repsol zostanie Marc, w Aprilii pojedzie Lowes, reszta to w sumie domysły http://www.cycleworld.com/motogp-racing-news-riders-market-takes-shape-dani-pedrosa-signs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedrosa oficjalnie podpisał kontrakt z HRC, tak więc Honda pozostaje bez zmian ( Tak przynajmniej pisał Mick Fijałkowski, komentator MotoGP, a on z reguły plotek nie puszcza)

KTM z tego co wiem to podpisał kontrakt z Bradleyem Smithem, natomiast do Aprilli ma iść Lowes oraz ktoś z dwójki Bautista/Bradl   ;)

No a Pol Espargaro i Rins to według mnie dwie największe zagadki.

I nie jest też pewna przyszłość Aleixa Espargaro, bo nie wiadomo czy Suzuki będzie go trzymać.

 

 

*@@marcinwrxsti,   Brak owiewki nie denerwuje Cie przy wyższych prędkościach? Na moje umiejętności masz, ale chyba czas na jakiegoś sporta  :P

Edited by adijocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie też padł motor w yamasze i Lorenzo puścił dym w rozgrzewce. Coś muszą poprawić w fabryce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No MotoGP strasznie nieprzewidywalne. Fenati i Rossi u siebie na torze taki pech. Mojemu bratu też się w tamtym roku w R6 posypał silnik  :biglol:  Co z tą Yamahą?  ;)

Ale za to Lorek z Marquezem dali fajne widowisko.... chociaż ani jednego, ani drugiego za bardzo nie lubię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

</strong>,   Brak owiewki nie denerwuje Cie przy wyższych prędkościach? Na moje umiejętności masz, ale chyba czas na jakiegoś sporta  :P

Mam 196 cm wzrostu i 104 kg. Na sporcie źle sie czuję. Chce dojść na tym motocyklu do 1:57 i wtedy zmienię na jakiego dużego, starszego ( bo większe były) sporta.

Miałem nadzieję na jakieś forumowe spotkanie na TP podczas którego ze speeddayow. Ja będę 13.06 i chyba 27. W lipcu tez. Będę jeszcze przypominał. Moze ktoś sie dołączy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest pewna ciekawa hipoteza odnośnie padniętych silników https://motomatters.com/analysis/2016/05/23/2016_mugello_motogp_sunday_round_up_of.html.

Cała runda mega, to co odstawił Marquez było niesamowite, niepojęte. Szkoda, że przegrał tylko przez przewagę Yamahy nad Hondą w tych konkretnych warunkach. Zresztą fakt, że Lorenzo go przegonił to też niewyobrażalne, sam nie wierzył, że to możliwe

 

Swoją drogą, niezłe jaja byłyby, gdyby Lorenzo pojeździł krócej w Warm-upie i wtedy w wyścigu padłyby silniki w obu fabrycznych Yamahach :) . Szkoda, że ekipa nie ogarnęła faktów i nie włożyli Rossiemu także nowego silnika. Jechał bić się o zwycięstwo, bez wątpliwości

Edited by Sikor44

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Mam 196 cm wzrostu i 104 kg.

 

Ja mam 189cm i 90 kg wagi, więc do najmniejszych też nie należę, a na sporcie czuję się bardzo dobrze, chociaż wyglądam pewnie jak na pocket bike'u.

 

 

 

 

Swoją drogą, niezłe jaja byłyby, gdyby Lorenzo pojeździł krócej w Warm-upie i wtedy w wyścigu padłyby silniki w obu fabrycznych Yamahach

 

Dokładnie tak. Szczerze mówiąc jak zobaczyłem, że Lorkowi padł silnik w 1 motocyklu, to spisywałem go na straty w wyścigu, bo byłem pewny, że nie ustawią mu drugiego motocykla tak dobrze jak ten pierwszy (główny). Ale jednak myliłem się ;)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak by ktoś szukał, mam nowego Shark Race-R Pro Carbon (rozmiar L) w malowaniu Guintoli. Sprzedałem moto i nie wiem czy wrócę szybko do jazdy, bo dziecko w drodze...

 

Na żywo dużo lepiej się prezentuje, zwłaszcza z lustrzaną szybką. Mogę wysłać real foto.

 

http://www.moto-marl...ages/2/0160.jpg

 

Katalogowo był za ok 2,5k. Ostatnio można było wyrwać ostatnie sztuki sporo taniej, ale jest problem z rozmiarówką.

 

Jak ktoś by był zainteresowany to mogę sprzedać za 1,5k. Gratis dokładam dodatkową lustrzaną szybę Shark'a za prawie 300pln. Miałem go dosłownie 3x na głowie i zrobiłem w nim 180km... (2x po mieście i raz trasa 120km). Stan jak nowy. Nie planowałem sprzedaży KTMa i tak wyszło... Etui, pudełko, paragon, przedłużona gwarancja na 5lat. Kupiony w 4motos.pl 5/4/2016

Edited by maniujr

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiedziałem o istnieniu takiego wątku ! to ja sie tez pochwale :D chcoc nie jestem jakimś wytwornym motocyklista, nie lubie dłubac przy moto lubie nimi  tylko dla relaksu sie pyrknąc w jakas dłuzsza/ krótsza trase. MIałem kilka enduro sukcesywnie od 50ccm do 650ccm dominatora ale ten ostatni przez duza pojemnosc a silnik singla nieprowadził mi sie tak jak bym tego chciał (głównie jednak asfalt , delikatne offroad raczej bardzo rzadko. Pozniej miałęm wymuszenie i małe bum i jakos troche sie zraziłęm do moto ale coraz smielej korzystałem z ojca honda shadow 750 2007r. i jakos bardzo przypadł mi do gustu tego typu motor, ale nieszukałem nic dla siebie dosc długo. Az w tym roku przez zupełny przypadek wyszukałem u chłopa w piwnicy zaniedbana szadołke z 88r 600cmm długo nie smigana, zaniedbana, zardzewiała troszke ale prostą i mechanicznie perfekt zakupiłęm nieco przypolerowałem, podregulowałem. Motor wydaje sie byc mały (ale ja tez kingkongiem niejestem) ale mogł by byc nieco wiekszy, ale ma 41KM wydech czesciowo pzelotowy a ze troche przelewa :P wiec brzmienie jest słuszne :rolleyes: . Wizualnie sporo jeszcze do roboty , ale tak jak pisałem przy moto dla mnie jest wazniejsza frajda niz polerwoanie ciagłe sie telepanie nad tym. (najlepiej bym zrobił cos z madmaxa albo z roststylu) 

 

Pozdrawiam wszystkich na dwoch kołach LWG ! do zobaczenie na zlotach ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...