Jump to content
Lucass

Subarowicze na "2 kółkach"

Recommended Posts

 

A polecicie jakieś buty do jazdy typowo miejskiej? Miałem do tej pory wysokie Alpinestarsy, ale się rozwaliły i teraz szukam coś nowego, tylko zastanawiam się, czy potrzebne mi na pewno wysokie?

Jeśli chodzi o buty na sporta to ja osobiście użytkuję Alpinestars SMX-4. Uważam, że dobry stosunek jakości do ceny i złego słowa powiedzieć nie mogę po 5 sezonach. Natomiast, gdybym teraz miał jeszcze raz kupić buty i miał troszkę większy budżet to raczej wybrałbym SIDI Vertigo Air. Brat kupił i są naprawdę dobrze wykonane. Ale jeśli poruszasz się typowo po mieście bez jakiś wariacji to pomyśl np nad Alpinestars SMX-1. Dużo pozytywnych opinii słyszałem, choć sam nie miałem styczności. Nie są to typowo wysokie buty, ale najważniejsze, że chronią kostkę i są dobrze usztywnione.
Potwierdzam, w Vertigo Corsa Air zrobiłem ponad 50kkm i oprócz podeszwy lekko wytartej nic im nie jest. Zdecydowanie warte każdej złotówki.

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też mam fioła na Alpinestars'a.... tekstyl, skóra, buty, rękawice, koszulki...

 

Mam smx plus wentylowane 4 sezon i są git. Do tektyla miałem Fastlane, a teraz mi służą jako gokartowo/codzienne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie sytuacja wygląda właśnie podobnie. Kombi, buty, rękawice wszystko astars, z tymże tak jak wcześniej napisałem Kombi mam jednoczęściowe i poszukuję teraz kurtki na krótkie odcinki po mieście. 

Chce spróbować czegoś innego dlatego nastawiam się teraz na Dainese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dainese też mnie korci :) Jak kupisz, to czekamy na recenzję.

 

Ja sobie oglądam teraz różne oferty ciuchów i jakiś sklep tak reklamuje: "Kurtka motocyklowa na motor" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A polecicie jakieś buty do jazdy typowo miejskiej? Miałem do tej pory wysokie Alpinestarsy, ale się rozwaliły i teraz szukam coś nowego, tylko zastanawiam się, czy potrzebne mi na pewno wysokie?

Kupiłem wiosną  TXC X street. Solidnie wykonane i wygodne, z membraną /w lipcu i sierpniu zeszłego roku przy 35 C nie śmierdziały, a używane w zasadzie 7 dni w tygodniu/, dobre czucie biegów. Śladów użytkowania poza brudem nie specjalnie widać. Cena znośna.   

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Jak kupisz, to czekamy na recenzję.

 

Powiem co i jak chociaż na razie szukam jakiejś okazji. Nie chcę wydawać nie wiadomo ile $$$ bo nie będę w niej bardzo często jeździł.

 

 

Pany jak już kilka osób śledzi temat to może są tu jacyś znawcy opon. Chodzi o tylną oponę do Sporta. Na początku sezonu zbliża mi się wymiana i zastanawiam się nad tymi modelami:

 

*Bridgestone Battlax

*Michelin pilot power 2ct 

*Dunlop Sport maxx

 

Czy miał już ktoś styczność z tymi oponami, lub może zna jakiś model, który testował i z czystym sumieniem może polecić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jezdze na tym Michelin i moge polecic. Daje rade nawet przy niskich temperaturach, ponoc ma mieksza mi3szanke na bokach.

Edited by wiechu100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, szukam chętnego na wstępne oględziny sprzęta, którym jestem zainteresowany.

 

Pacjent - Cagiva Raptor 1000

Lokalizacja - Warszawa, Rembertów

 

Może ktoś jest na miejscu i mógłby podjechać? Nie chodzi o jakieś super dokładne sprawdzanie, tylko rzucenie okiem czy to nie jest pospawany ulep i czy warto go bardziej prześwietlać Do Warszawy mam kawałek, a niestety te sprzęty które oglądałem ostatnio wyglądały na żywo raczej słabo, mimo przyzwoitych zdjęć...

 

Oczywiście zrekompensuje koszty dojazdu;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siema. Mógłbym podjechać w sobotę, niedaleko mam. Nie znam tych motocykli, ale mogę mu przejrzeć napęd, heble, zawiechę, opony i ogólny stan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikor44, dzieki. Zaraz na PW wyślę co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, że to nie ten dział ale może ktoś będzie zainteresowany.

Zamierzam sprzedać swoje moto BMW R1200GS Adventure z 2008r. Jestem pierwszym i jedynym właścicielem.

Dla zainteresowanych więcej informacji na PW lub 695 sześć siedem dwa 907

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Jak kupisz, to czekamy na recenzję.

Powiem co i jak chociaż na razie szukam jakiejś okazji. Nie chcę wydawać nie wiadomo ile $$$ bo nie będę w niej bardzo często jeździł.

 

 

Pany jak już kilka osób śledzi temat to może są tu jacyś znawcy opon. Chodzi o tylną oponę do Sporta. Na początku sezonu zbliża mi się wymiana i zastanawiam się nad tymi modelami:

 

*Bridgestone Battlax

*Michelin pilot power 2ct

*Dunlop Sport maxx

 

Czy miał już ktoś styczność z tymi oponami, lub może zna jakiś model, który testował i z czystym sumieniem może polecić?

Michelin pilot power 2ct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Micheliny są i tyl i przód ☺

 

W motohurt Marki czasem mają promocję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w tamtym roku kupowałem pirelki w motoricus.com. za sponsorowanie samochodu marzeń na tvn turbo  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

ale opony powinny być takie same z przodu i z tyłu

 

Przód też oczywiście będzie zmieniany. Nie chodzi już nawet o zużycie (oczywiście tył dużo bardziej ucierpiał), ale guma po jakimś czasie traci właściwości.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

w tamtym roku kupowałem pirelki w motoricus.com. za sponsorowanie samochodu marzeń na tvn turbo :)

Bardzo ładnie ☺

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lata ktoś teraz pomimo temperatury? Czy tylko ja jestem "upośledzony"? :P

 

A tak bardziej serio w temacie ciuchów moto: mam problem z 2-letnimi spodniami Rebelhorn (po gwarancji - mają 5 lat gwary jak się je zarejestruje, czego ja nie zrobiłem :P ).

 

Jak się temat zakończy to poinformuję :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie się jakiś czas temu rozerwały spodnie zakupione w InterMotors, ale z reklamacją nie było żadnego problemu. Przyjęli, zwrócili kasę, chociaż obsługa tam taka sobie :)

 

A powiedzcie mi Panowie bardziej doświadczeni, co sądzicie o CBR1000 do takiego latania wokół komina i po mieście do roboty? Ma to sens? Piszę specjalnie o CBR, bo wiem, że inne sporty będą się (i mnie) strasznie męczyć, a CBRka ma chyba najspokojniejszą naturę i najdelikatniej, liniowo rozwijaną moc. Martwi mnie tylko kwestia chłodzenia i to, że nie jeździłem litrem :)

Mam w tej chwili praktycznie nową Hondę NC700s, fajne wozidło w korki do pracy, mógłbym wymienić na Bladego z 2009 roku. Ma to sens?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niby Hondy są bardziej przyjazne i łagodne (sam mam CBR600) ale jednak litry to... litry jadą od samego dołu. Ale na korki i miasto to chyba średnio - to naprawdę sportowy motor prawie wyjęty z toru☺ Chyba ze masz duze umiejętności i w wolnej chwili wyciśniesz z niego całą moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Chyba ze masz duze umiejętności i w wolnej chwili wyciśniesz z niego całą moc.

 

Nie i na pewno nie wycisnę :) To bardziej kwestia tego, że chciałbym coś mocniejszego i większego gabarytowo, niż 600-tka, Blady mi się też bardzo podoba. NC do miasta (kupiłem w sumie przypadkowo :) ) jest super, szczególnie fajny jest ogromny schowek "zamiast baku". Nie leży mi jednak do końca charakter tego silnika, bo jeździ się nim jak samochodem, po 6 tysiącach odcinka :) 

Ja okres szaleństw mam już dawno za sobą, mam dla kogo żyć :) ale z takiej czystej chęci posiadania czegoś mocnego zastanawiam się nad Bladym. Tylko zastanawiam się też, czy to do końca dobry pomysł i stąd moje pytanie do Was.


O właśnie, to przy okazji jeszcze dopytam, czy znacie, oglądacie i możecie polecić jakieś programy o motocyklach, szczególnie na YT? Mogą być anglojęzyczne. 

Ja bardzo lubię Oczami Ostrego i Motobandę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jutro odstawiam na coroczny serwis swoją Hanke CBF 600S. Mam nadzieję, że niedługo będzie się już można dalej wypuścić :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dopiero ci się zapisałem na forum Subaru. W tym sezonie sprzedałem VTX 1800 F1 a zakupiłem H-D Road Kinga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...