Skocz do zawartości

Subarowicze na "2 kółkach"


Lucass

Rekomendowane odpowiedzi

Michał , na avatarze jest Honda CB 1000 BigOne

 

no przecież !!! wzrok mi po 40-tce siada ;) i jeszcze w podpisie jest :facepalm:

 

A w kwestii poszukiwań to myślę podobnie więc od razu napisałem, że raczej w moją stronę nie pojechała...

Edytowane przez Michał R.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio zanabyłem drogą kupna "okaz " do mojej kolekcji steruszków. CZ 175 z roku 1962 w stanie jak na wiek bardzo dobrym. Moto zapala i jeździ , ale wymaga regeneracji zawieszenia z przodu i ogólnego zadbania o babcię. Mam tylko jedno zdjęcie jeszcze u poprzedniego właściciela.

dsc0062st.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drewno do opalania pieca jak będę w zimie przy niej dłubał ;) , mam jeszcze ETZ 150 z 1988 roku i MZ Trophy ale totalnie w częściach. Kiedyś miałem starego skuterka Peugeot z 70 lat , ale miałem wtedy naście lat i zamieniłem na Jawę 350 :angry: młody byłem i głupi.

tak wyglądał jak ten w linku i nawet miał taki kolor.

http://motocykle-zabytkowe.bloog.pl/foto,1065483,gal,111783,index.html?ticaid=610829

Edytowane przez miras76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjdę na czołowego pesymistę zacnego forum.

Ale prawda jest taka, iż drugi raz tego sezonu zrobiłem sobie dłuższą przejażdżkę i drugi raz 100 km jechałem ponad 2 godziny z powodu pogody, a dzisiaj nawet gradu angry.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ja już zakończyłem sezon.

W niedzielę, po powrocie ze zlotu w Chodczy, postanowiłem wyczyścić i nasmarować łańcuch. I podczas tej czynności wkręcił mi się kciuk pomiędzy łańcuch a tylną zębatkę. Staw kciuka zmiażdżony, zerwane ścięgni przywodzące, uszkodzony nerw. Na razie, po wyczyszczeniu i zeszyciu rany na oddziale ratunkowym, czekam na zagojenie a następnie czeka mnie operacja rekonstrukcji kciuka. Innymi słowy, w tym sezonie na swojego "Komarka" już nie wsiadę. :( A w przyszłym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

od dłuższego czasu szukałem jakiegoś wątku o motocyklach, jako że ten znalazł kolega moderator zaczynam pisać tutaj.

Od tego tygodnia zaczyna się moją przygoda z moto a dokładnie kupiłem Crossa z uwagi iż pochodzę z podkarpacia i lasy góry rzeczy łąki mam zaraz za ogrodzeniem, sprzęt to wdzięczny lecz mało znany TM Racing 125 z 44 konnym silnikiem oczywiście 2T, zrobiony generalny remont wszystko wymienione poza tłokiem który jest w wyjątkowo dobrej kondycji.

Moje pytanko do was na co zwracać uwagę ?? jakie mieszanki lać, jakie dodatki do paliwa, jak smarować, jak chłodzić, aby nie zabić takiego fajnego moto którego osprzęt i jakoś zawstydza nie jednego KTM-a czy Yamahę (hamulce brembo, zawias ohlins, ogólnie sprzęt rewelacja).

może ktoś ma na zbyciu jakieś dobry kask plus gogle i jakaś koszulka, chętnie bym coś kupił

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy, jeżeli będziesz go prawidłowo (ostro) używał to i tak go zabijesz, takie są dwusuwy :P

Nie ma tu jakichś nie wiadomo jakich czynności przy eksploatacji. Ja zawsze robiłem (do Yamahy YZ125) mieszankę 1:40, zawsze Motul 800 Factory Line.

Żadnych dodatków do paliwa. Warto trochę go rozgrzać przed jazdą i tyle. Ważne żeby nie jeździć za spokojnie, jeżeli taki silnik nie dostaje po dupie, do czego jest przystosowany, to może nie dopalać oleju, co nie jest zbyt dobre dla niego. Co do smarowania, to regularnie łańcuch bo w terenie łatwo go zasyfić przez co traci smarowanie, równie często czyścić filtr powietrza, to bardzo dużo daje. No i wymiany oleju, tu jest kilka opinii, od tego że co 10mth(motogodzin) do tego że co 30mth. Warto tego pilnować. Poza tym nie ma co się nastawiać, że ten silnik przy 44 koniach (niemal max z 125) nie będzie jeździł bezawaryjnie przez kilkanaście sezonów, wg mnie 3 to dla niego max(oczywiście myślę o dość intensywnych sezonach, tj wyjazd po 2-3 razy w tygodniu na 3-4h jazdy). Potem znów będzie remoncik.

Edytowane przez wolek1993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dziś pod Olsztynem zginął motocklista, pasażer w stanie b.ciężkim w szpitalu. Kurcze byli to starsi ludzie myślę 50+ na czoperze nie rozpoznałem marki (jakaś duża Honda może Yamaha mniejsza z tym). Pomyślałem jak to fajnie mieć taką zajawkę i razem w tym wieku sobie pomkać na moto, a tu gość praktycznie ich staranował, zderzenie czołowe, wyprzedzał na ciągłej, skrzyżowanie no fatalna sprawa. Kondolencje rodzinie. Jakoś nie mogę z tym się pogodzić, że w tak bezsensowny sposób giną ludzie, przez czyjąś głupotę, gapiostwo nie wiem jak to nazwać. Jestem zakochany w dwóch kółkach, ale w takiej chwili to się nic nie chce, strach pojawiać się na ulicy.

:(

Z żalem pozdrawiam

sebxyz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TM Racing 125
To zależy od rocznika, TM jest mało popularny i szybko traci na wartości. Prawie nie ma do tego zamienników, sporo części dostępna tylko u dealera. Części używanych też na rynku bardzo mało, a do starych roczników tma możliwe że nawet nowych nie kupisz. Jeśli chcesz Tma to tylko nowego. lub z rocznika do max 2011. Lepiej kupić yamahe czy ktma, części są, ze sprzedażą też nie ma problemów.

Koszty utrzymania wyczynowej 125 w 2t tak sie przedstawiają: tłok 30 mh, korbowód 60 mh. Dostępne są ok. cztery selekcje tłoka, po tym zostaje tylko nałożenie nicasilu, lub tuleji czego nie polecam. Zawieszenia trzeba robić co ok 30 mh. Do tego koszty wymiany napedu co max 50 h, opon, klocków. Do tego czasami lubi paść np skrzynia biegów itp.

Edytowane przez blade
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TM Racing 125
To zależy od rocznika, TM jest mało popularny i szybko traci na wartości. Prawie nie ma do tego zamienników, sporo części dostępna tylko u dealera. Części używanych też na rynku bardzo mało, a do starych roczników tma możliwe że nawet nowych nie kupisz. Jeśli chcesz Tma to tylko nowego. lub z rocznika do max 2011. Lepiej kupić yamahe czy ktma, części są, ze sprzedażą też nie ma problemów.

Koszty utrzymania wyczynowej 125 w 2t tak sie przedstawiają: tłok 30 mh, korbowód 60 mh. Dostępne są ok. cztery selekcje tłoka, po tym zostaje tylko nałożenie nicasilu, lub tuleji czego nie polecam. Zawieszenia trzeba robić co ok 30 mh. Do tego koszty wymiany napedu co max 50 h, opon, klocków. Do tego czasami lubi paść np skrzynia biegów itp.

dzieki za rady ale sporo się mylisz co do tego motorka a dokładnie części cała masa, zamienników troszkę jest głównie z dr-ki , że to motocykl mało spotykany i mało popularny to fakt ale osprzęt ma z najwyższej półki, właśnie moto jest po całym dużym remoncie, bo oczywiście kupiłem używkę po mistrzu polski juniorów i wpakowałem kasę w totalny remont poza tłokiem bo jest w stanie lux, jedyne co mi zostało do zrobienie to uszczelnić lagi ale już ma semeringi więc to kwestia kilku dni no może tygodni bo mieszkam w katowicach a moto w Krośnie, liczę że jak zrobię remont raz na dwa lata to będzie ok z uwagi że jeszcze jestem zielony w tym temacie i więcej ciągnę dupą po błocie niż kołem

pozdrawiam

 

no to jak też pokaże mojego potworka świeżo po remoncie i czeka na oklejenie

http://imageshack.com/scaled/medium/694/rhy0.jpg

http://imageshack.com/scaled/medium/515/qvq1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie sorki ze robie malego ot ale moja kobieta rezygnuje z jazdy na moto i chce sie pozbyc kombinezonu jak nowka praktycznie kilka razy na nim jezdzila

 

 

jezeli ktos by chial zadbac o swoja luba to zapraszam na pw

 

podaje wymairy

 

1.dlugosc rekawa od barku 57cm

2.dlugosc rekawa od pachy 41cm

3.pas 84cm (42cm)

4.klatka 94cm (47cm)

5.dlugosc od pachy do konca nogawki 119cm

6.dlugosc nogawki od krocza 73cm

7.dlugosc od kolnierza do kroku 71cm

post-8471-0-73038400-1373749761_thumb.jpg

post-8471-0-70176800-1373749772_thumb.jpg

post-8471-0-25910800-1373749780_thumb.jpg

post-8471-0-93752900-1373749800_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...