Jump to content

Evo 9 vs STi 9 + "jumping" vid


ks
 Share

Recommended Posts

RafalW, znowu Cie nie bylo a sie wypowiadasz :wink:

To co pokazales na zdjeciach to nie zakret tylko nawrot wokol pacholka i byly rozne techniki jego pokonywania, niektorzy sobie pomagali recznym, inni moca a jeszcze inni probowali go wziasc na okraglo z ostrego wychamowania.

Link to comment
Share on other sites

Azrael, dac sie da... ale mnie sie to w cale nie podoba... wolalbym z tylnich... ale taka to juz uroda zawiasu WRXa, ze mocno wygina do tylu i odciaza przod...

Link to comment
Share on other sites

Sam sie zastanawiam nad zawiasem, ale czy nie jest tak ze twardy zawias z tylu pogarsza prowadzenie sie samochodu?

 

Nawet auta wyścigowe mają o wiele miększy tył niż przód. Twardy tył powiększa nadsterowność. Zobaczymy jak to mi wyszło z balansem, niby tylne sprężyny mam znacznie miększe ale pierwsze wrażenia były trochę hardcorowe ;-)

Link to comment
Share on other sites

Sam sie zastanawiam nad zawiasem, ale czy nie jest tak ze twardy zawias z tylu pogarsza prowadzenie sie samochodu?

 

Jakbyś Kuba miał ochotę to mój zawias będzie lada moment do wzięcia. Chłopcy z P&L pewnie w czwartek mi wszystko wymontują i będzie u nich na sprzedaż.

Acha, i mówię o komplecie czyli coilovers ze stabilizatorami, utwardzone mocowania, przednie camber plates, tylne lateral links.....

Zresztą jak coś potrzebujesz to daj znać, może akurat mam i da się wyciągnąć bo auto idzie wkrótce do żyda.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...