Voldemort Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Witam, mam powypadkowego Forestera 2.0 N/A MY99r. od znajomego i plany kupna jakiegoś ładnego S-Turbo coby go można wstawić na sztywne sprężynki, zagazować i mieć dużo radochy... Jednak brak reduktora mnie zniechęca, bo doświadczyłem użyteczności tej wajchy w terenie, gdy trzeba powolutku się toczyć albo w korkach, przy podjeżdzaniu na krawężniki, przy szybkim starcie na 2 i LO... Stąd pytanie - czy skrzynia Dual Range jest tak samo wytrzymała jak ta w Forysiu zaturbionym? Przełożenia teoretycznie te same, więc co - dochodzi tylko przekładnia + dźwignia? Kto by się mógł czegoś takiego podjąć i jak bardzo trzeba rozbebeszyć auto w tym celu? Pozdrawiam 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Widziałem S-Turbo ze skrzynią z reduktorem, więc moim zdaniem można :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Hm pytanie jak długo wytrzyma 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Widzialem w takim jak Twoj 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 230 konnym? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Dokładnie tak 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Dokładnie tak 8) Spoko, jeden sezon obleci... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Ok, wszystko jasne, rozumiem, że nie jest taka wytrzymała... :roll: Ale może byście podali jakieś specyfikacje techniczne typu grubość krytycznych elementów, a nie torpedujecie taki genialny (jak mi się wydawało ) pomysł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Spoko, jeden sezon obleci... Chyba nie jest tak źle 8) Miałem okazję pojeździć trochę jednym takim rodzynkiem i z tego co wiem, to na tej skrzyni Forek już śmiga dłuższy czas. Na razie problemów nie stwierdzono, a zbiera się to całkiem całkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Spoko, jeden sezon obleci... Chyba nie jest tak źle 8) Miałem okazję pojeździć trochę jednym takim rodzynkiem i z tego co wiem, to na tej skrzyni Forek już śmiga dłuższy czas. Na razie problemów nie stwierdzono, a zbiera się to całkiem całkiem Bartek żartowałem, pewnie da radę, a jak jej nie zarzynać to i może nawet dłuższy czas, chociaż powiem szczerze, że reduktora do startu spod świateł to bym nie włączał... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Taki reduktor w zmapowanym S-turbo ma Zbyszek z Bajecznej. czyli ponad 200koni + reduktor. Wal do niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Taki reduktor w zmapowanym S-turbo ma Zbyszek z Bajecznej.czyli ponad 200koni + reduktor. Wal do niego Chciałbym się tym karnąć... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 arosiak, dzięki za namiar, będę się wywiadywał 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Taki reduktor w zmapowanym S-turbo ma Zbyszek z Bajecznej.czyli ponad 200koni + reduktor. Wal do niego Chciałbym się tym karnąć... :wink: to właśnie o tym egzemplarzu pisałem.. jeździ naprawdę fajnie, choć przyznaję nie wpadłem na pomysł startu z reduktorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Taki reduktor w zmapowanym S-turbo ma Zbyszek z Bajecznej.czyli ponad 200koni + reduktor. Wal do niego Chciałbym się tym karnąć... :wink: to właśnie o tym egzemplarzu pisałem.. jeździ naprawdę fajnie, choć przyznaję nie wpadłem na pomysł startu z reduktorem BTW Rozumiem, że przełożenia są zupełnie inne w tych skrzyniach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się