Jump to content

Swap skrzyni w S-Turbo


Voldemort
 Share

Recommended Posts

Witam,

mam powypadkowego Forestera 2.0 N/A MY99r. od znajomego i plany kupna jakiegoś ładnego S-Turbo coby go można wstawić na sztywne sprężynki, zagazować i mieć dużo radochy...

Jednak brak reduktora mnie zniechęca, bo doświadczyłem użyteczności tej wajchy w terenie, gdy trzeba powolutku się toczyć albo w korkach, przy podjeżdzaniu na krawężniki, przy szybkim starcie na 2 i LO...

Stąd pytanie - czy skrzynia Dual Range jest tak samo wytrzymała jak ta w Forysiu zaturbionym?

Przełożenia teoretycznie te same, więc co - dochodzi tylko przekładnia + dźwignia?

Kto by się mógł czegoś takiego podjąć i jak bardzo trzeba rozbebeszyć auto w tym celu?

 

Pozdrawiam 8)

Link to comment
Share on other sites

Ok, wszystko jasne, rozumiem, że nie jest taka wytrzymała... :roll:

Ale może byście podali jakieś specyfikacje techniczne typu grubość krytycznych elementów, a nie torpedujecie taki genialny (jak mi się wydawało :mrgreen: ) pomysł... :evil:

Link to comment
Share on other sites

Spoko, jeden sezon obleci...

 

 

Chyba nie jest tak źle 8)

Miałem okazję pojeździć trochę jednym takim rodzynkiem i z tego co wiem, to na tej skrzyni Forek już śmiga dłuższy czas. Na razie problemów nie stwierdzono, a zbiera się to całkiem całkiem :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Spoko, jeden sezon obleci...

 

 

Chyba nie jest tak źle 8)

Miałem okazję pojeździć trochę jednym takim rodzynkiem i z tego co wiem, to na tej skrzyni Forek już śmiga dłuższy czas. Na razie problemów nie stwierdzono, a zbiera się to całkiem całkiem :twisted:

Bartek

żartowałem, pewnie da radę, a jak jej nie zarzynać to i może nawet dłuższy czas, chociaż powiem szczerze, że reduktora do startu spod świateł to bym nie włączał... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Taki reduktor w zmapowanym S-turbo ma Zbyszek z Bajecznej.

czyli ponad 200koni + reduktor.

Wal do niego

 

Chciałbym się tym karnąć... :mrgreen: :wink:

 

 

to właśnie o tym egzemplarzu pisałem.. jeździ naprawdę fajnie, choć przyznaję nie wpadłem na pomysł startu z reduktorem :twisted::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Taki reduktor w zmapowanym S-turbo ma Zbyszek z Bajecznej.

czyli ponad 200koni + reduktor.

Wal do niego

 

Chciałbym się tym karnąć... :mrgreen: :wink:

 

 

to właśnie o tym egzemplarzu pisałem.. jeździ naprawdę fajnie, choć przyznaję nie wpadłem na pomysł startu z reduktorem :twisted::mrgreen:

BTW

Rozumiem, że przełożenia są zupełnie inne w tych skrzyniach?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...