Voldemort Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Witam, mam powypadkowego Forestera 2.0 N/A MY99r. od znajomego i plany kupna jakiegoś ładnego S-Turbo coby go można wstawić na sztywne sprężynki, zagazować i mieć dużo radochy... Jednak brak reduktora mnie zniechęca, bo doświadczyłem użyteczności tej wajchy w terenie, gdy trzeba powolutku się toczyć albo w korkach, przy podjeżdzaniu na krawężniki, przy szybkim starcie na 2 i LO... Stąd pytanie - czy skrzynia Dual Range jest tak samo wytrzymała jak ta w Forysiu zaturbionym? Przełożenia teoretycznie te same, więc co - dochodzi tylko przekładnia + dźwignia? Kto by się mógł czegoś takiego podjąć i jak bardzo trzeba rozbebeszyć auto w tym celu? Pozdrawiam 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subaru_Forester Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Widziałem S-Turbo ze skrzynią z reduktorem, więc moim zdaniem można :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Hm pytanie jak długo wytrzyma 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subaru_Forester Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Widzialem w takim jak Twoj 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 230 konnym? 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subaru_Forester Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Dokładnie tak 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Dokładnie tak 8) Spoko, jeden sezon obleci... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voldemort Posted April 8, 2011 Author Share Posted April 8, 2011 Ok, wszystko jasne, rozumiem, że nie jest taka wytrzymała... :roll: Ale może byście podali jakieś specyfikacje techniczne typu grubość krytycznych elementów, a nie torpedujecie taki genialny (jak mi się wydawało ) pomysł... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartekfi Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Spoko, jeden sezon obleci... Chyba nie jest tak źle 8) Miałem okazję pojeździć trochę jednym takim rodzynkiem i z tego co wiem, to na tej skrzyni Forek już śmiga dłuższy czas. Na razie problemów nie stwierdzono, a zbiera się to całkiem całkiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Spoko, jeden sezon obleci... Chyba nie jest tak źle 8) Miałem okazję pojeździć trochę jednym takim rodzynkiem i z tego co wiem, to na tej skrzyni Forek już śmiga dłuższy czas. Na razie problemów nie stwierdzono, a zbiera się to całkiem całkiem Bartek żartowałem, pewnie da radę, a jak jej nie zarzynać to i może nawet dłuższy czas, chociaż powiem szczerze, że reduktora do startu spod świateł to bym nie włączał... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
arosiak Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Taki reduktor w zmapowanym S-turbo ma Zbyszek z Bajecznej. czyli ponad 200koni + reduktor. Wal do niego Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Taki reduktor w zmapowanym S-turbo ma Zbyszek z Bajecznej.czyli ponad 200koni + reduktor. Wal do niego Chciałbym się tym karnąć... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voldemort Posted April 11, 2011 Author Share Posted April 11, 2011 arosiak, dzięki za namiar, będę się wywiadywał 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartekfi Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Taki reduktor w zmapowanym S-turbo ma Zbyszek z Bajecznej.czyli ponad 200koni + reduktor. Wal do niego Chciałbym się tym karnąć... :wink: to właśnie o tym egzemplarzu pisałem.. jeździ naprawdę fajnie, choć przyznaję nie wpadłem na pomysł startu z reduktorem Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Taki reduktor w zmapowanym S-turbo ma Zbyszek z Bajecznej.czyli ponad 200koni + reduktor. Wal do niego Chciałbym się tym karnąć... :wink: to właśnie o tym egzemplarzu pisałem.. jeździ naprawdę fajnie, choć przyznaję nie wpadłem na pomysł startu z reduktorem BTW Rozumiem, że przełożenia są zupełnie inne w tych skrzyniach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now