Skocz do zawartości

przerywanie na pełnym doładowaniu


piacho

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem , że tego typu tematów było sporo , ale jakoś żaden nie jest analogiczny z moim przypadkiem.

Po kolei.

Auto gc8 '96 , wymienione świece , wydech decat , czujniki położenia wału i wałka podmienione , paliwo V power racing , turbo pompuje ok , filtr paliwa i powietrza nowe , wydatek paliwa ok (3l na pół minuty przelewem ), wszystko seria (oprócz wydechu)

Przy pełnym wciśnięciu pedału gazu , powyżej 3500 obr/min szarpie z tym , że nie zawsze ,potrafi strzelić w wydech , jest to niezależne od temp. , wilgotności .

Czasami zdarza się ,że obrotomierz spadnie do 0 , ujmę gazu wraca.

Nie wymruguje błędów.

Cewki ?

Może świeca któraś?

Największa zagadka to czemu obrotomierz spada do 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piacho, w GC8 masz 1 cewkę i kable. Mi to wygląda na zwarcie w instalacji elektrycznej i ECU głupieje przez chwilę. Miałem coś podobnego kiedyś jak sobie przytrzasnąłem wiązkę od ECU blachą osłaniającą i się przebicie zrobiło na izolacji jednego kabelka - szalało wszystko. Auto niemłode więc awaria elektryki bardzo prawdopodobna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piacho, w GC8 masz 1 cewkę i kable. Mi to wygląda na zwarcie w instalacji elektrycznej i ECU głupieje przez chwilę. Miałem coś podobnego kiedyś jak sobie przytrzasnąłem wiązkę od ECU blachą osłaniającą i się przebicie zrobiło na izolacji jednego kabelka - szalało wszystko. Auto niemłode więc awaria elektryki bardzo prawdopodobna.

W gc8 my96 są 4 cewki tak jak w turbodziadku.

I wzmacniacz do cewek w esi oznaczony jako a2=ac i z niego wychodzi impuls na zegary.

Pytanie : gdzie on jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy jakie podajesz miałem kiedyś jak przez przypadek nie zapiałem do końca wtyczki do wzmacniacza zapłonu, masz go na prawy błotniku sprawdx to w pierwszej kolejności.

 

Jesli nie pomoże to wyciagnij cewki, sciagnij kapturki osłaniające, zapewne końcówki są popękane. Wymień na sprawne i zaczniemy zdalną diagnostykę dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy jakie podajesz miałem kiedyś jak przez przypadek nie zapiałem do końca wtyczki do wzmacniacza zapłonu, masz go na prawy błotniku sprawdź to w pierwszej kolejności.

 

Sprawdzone . Wszystko podpięte , styki nie zielone .

 

Dzisiaj podokręcałem klemy , punkty masy i ... jakby poprawa idzie ładnie ,ale ... raz się to wydarzyło ( wcześniej praktycznie za każdym kręceniu w obroty).

Dzięki wszystkim za sugestie .

I mam jeszcze pytanie , czy sens jest kłaść dodatkowe masy na silnik - buda , często widziałem takie dodatkowe przewody w autach na wyspach. Może tu jest przyczyna tzw różny potencjał masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piacho, może być milion różnych rzeczy - tak jak Ci mówiłem pojedź na jakąś sensowną diagnostykę bo i tak po niepotrzebnej wymianie niezliczonych części prawdopodobnie się na tym skończy tyle że wyjdzie Cię to dużo drożej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...