piacho Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Wiem , że tego typu tematów było sporo , ale jakoś żaden nie jest analogiczny z moim przypadkiem. Po kolei. Auto gc8 '96 , wymienione świece , wydech decat , czujniki położenia wału i wałka podmienione , paliwo V power racing , turbo pompuje ok , filtr paliwa i powietrza nowe , wydatek paliwa ok (3l na pół minuty przelewem ), wszystko seria (oprócz wydechu) Przy pełnym wciśnięciu pedału gazu , powyżej 3500 obr/min szarpie z tym , że nie zawsze ,potrafi strzelić w wydech , jest to niezależne od temp. , wilgotności . Czasami zdarza się ,że obrotomierz spadnie do 0 , ujmę gazu wraca. Nie wymruguje błędów. Cewki ? Może świeca któraś? Największa zagadka to czemu obrotomierz spada do 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Obrotomierz spada do 0 bo brakuje prądu musi być jakieś przebicie i świruje myślę że coś z kablami trzeba podziałać gdzieś coś nie łączy i nie ma prądu w aucie przez chwilkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 montowałeś blow offa może ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piacho Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 montowałeś blow offa może ? Nie Wszystko seria. Czy cewki mogą powodować ten spadek na obrotomierzu do 0.(wydaje się to mało prawdopodobne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 piacho, w GC8 masz 1 cewkę i kable. Mi to wygląda na zwarcie w instalacji elektrycznej i ECU głupieje przez chwilę. Miałem coś podobnego kiedyś jak sobie przytrzasnąłem wiązkę od ECU blachą osłaniającą i się przebicie zrobiło na izolacji jednego kabelka - szalało wszystko. Auto niemłode więc awaria elektryki bardzo prawdopodobna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piacho Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 piacho, w GC8 masz 1 cewkę i kable. Mi to wygląda na zwarcie w instalacji elektrycznej i ECU głupieje przez chwilę. Miałem coś podobnego kiedyś jak sobie przytrzasnąłem wiązkę od ECU blachą osłaniającą i się przebicie zrobiło na izolacji jednego kabelka - szalało wszystko. Auto niemłode więc awaria elektryki bardzo prawdopodobna. W gc8 my96 są 4 cewki tak jak w turbodziadku. I wzmacniacz do cewek w esi oznaczony jako a2=ac i z niego wychodzi impuls na zegary. Pytanie : gdzie on jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 piacho, a to sorki bo ja miałem GC8 od 97 w górę i tam była cewka i kable. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Objawy jakie podajesz miałem kiedyś jak przez przypadek nie zapiałem do końca wtyczki do wzmacniacza zapłonu, masz go na prawy błotniku sprawdx to w pierwszej kolejności. Jesli nie pomoże to wyciagnij cewki, sciagnij kapturki osłaniające, zapewne końcówki są popękane. Wymień na sprawne i zaczniemy zdalną diagnostykę dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Też mi przerywał, co prawda w GC MY99. Powodem okazały się przewody zapłonowe, choć ASO przy okazji wymieniło też przepływkę, bo kantowała za bardzo (15%) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piacho Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Objawy jakie podajesz miałem kiedyś jak przez przypadek nie zapiałem do końca wtyczki do wzmacniacza zapłonu, masz go na prawy błotniku sprawdź to w pierwszej kolejności. Sprawdzone . Wszystko podpięte , styki nie zielone . Dzisiaj podokręcałem klemy , punkty masy i ... jakby poprawa idzie ładnie ,ale ... raz się to wydarzyło ( wcześniej praktycznie za każdym kręceniu w obroty). Dzięki wszystkim za sugestie . I mam jeszcze pytanie , czy sens jest kłaść dodatkowe masy na silnik - buda , często widziałem takie dodatkowe przewody w autach na wyspach. Może tu jest przyczyna tzw różny potencjał masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 piacho, dodatkowa masa nigdy nie zaszkodzi, tak jak pisałem wyżej w leciwych autach o elektrykę trzeba szczególnie dbać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piacho Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 A może po prostu przeładowuje? Czy taki jest objaw gdy przeładowuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Przy 3500 rpm to chyba za wcześnie na ew. przeładowanie (chociaż jak patrzę na swój wykres, to może i nie za wcześnie...). W każdym razie nie wiąże się ono ze spadkiem obrotomierza do 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piacho Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Chyba , że map sensor widzi większą wartość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Chyba ze oba problemy sie na siebie nalozyly (jak szarpanie z konczacego sie paliwa na szarpanie z odkrecajacego sie kola, blehehehehe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piacho Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Masy dodatkowe porobione. Zasilanie na cewkach stabilne. Dalej jest źle . Może jakieś inne sugestie co sprawdzić etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 piacho, może być milion różnych rzeczy - tak jak Ci mówiłem pojedź na jakąś sensowną diagnostykę bo i tak po niepotrzebnej wymianie niezliczonych części prawdopodobnie się na tym skończy tyle że wyjdzie Cię to dużo drożej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się