MichaPL Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Czesc wszystkim, Od dluzszego czasu slychac dziwne dzwieki szczegolnie jak sie jedzie po kostkce, cos jak by w ukladzie kierowniczym bylo luzne. Wczoraj sprawdzilem z kanalu drazki koncowek oraz koncowki drazka reakcyjnego i wszystko wyglada na OK. Pozniej poprosilem zeby poruszali kierownica na wylaczonym silniku i co mnie przerazilo to glosne stuki z "maglownicy" Wiem ze w ukladach ze wspomaganiem luzy musza byc na maglownicy pytanie tylko jak duze? Samochod to Legacy 2005 180 tys i juz trzeba maglownice wymieniac???? SZOK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 MichaPL poczytaj TUTAJ oraz TUTAJ i pewnie jeszcze w kilku innych miejscach Generalnie do maglownicy jest kit - zestaw naprawczy, inni regenerują a jeszcze inni wymieniają.... co do wytrzymałości maglownic to kiedyś Sherif pisał, iż określa się na około 200kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 okeyten bardzo dziekuje -- Pn kwi 04, 2011 11:15 am -- Wlasnie dzwonilem do ASO i facet powiedzial ze cos takiego jak zestaw naprawczy do maglownicy "nie istnieje" ;-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 MichaPL, do jakiego ASO dzwoniles? To Tobie poelcalem ten zaklad co regeneruja, mam opor zawalone PW i nie wiem czy z Toba pisalem? Co do magla to niestety jest jedna ze slabszych stron subaru.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Wlasnie dzwonilem do ASO i facet powiedzial ze cos takiego jak zestaw naprawczy do maglownicy "nie istnieje" ;-( do jakiego ASO dzwoniłeś :roll: :?: zadzwoń do Pana Andrzeja Kopra, zna te tamaty i zestaw...lub do Pana Marka z MTS Subaru Dzierżoniów. Również jak chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o zestawie naprawczym możesz skontaktować się z Panem Edwinem :arrow: Carfit. To są osoby kompetentne i wiedzą o co chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Samochod to Legacy 2005 180 tys i juz trzeba maglownice wymieniac???? SZOK Wymieniac , może nie ale jak pamiętam do tego roku modelowego nie ma mozliwosci zamontowania "przewodów - zestaw naprawczy" Stukanie maglownicy przy jezdzie na wprost nie powinno występować , może warto sprawdzic inne elementy zawieszenia i cisnienie w kołach bo zbyt duże takie efekty czasem powoduje. Jeżeli ktos kompetentny stwierdzi , że luz jest zbyt duzy to mozna to minimalnie zmniejszyc regulacją ale musi to robic osoba która wie o co chodzi. Na zgaszonym silniku stukanie magl. wystepuje zawsze. i tym prosze sie nie przejmować. Generalnie zacząłbym od spr. zawieszenia. łączników . mocowań wachacza itd. Stukanie na nierównościach w tych modelach wystepowało dość często ale wyłącznie przy jeżdzie z niewielka predkością w dośc ciasnych zakretach np. po kostce czy tzw. trelince...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 spr. zawieszenia. łączników . mocowań wachacza No wlasnie kolega pisze, ze to sprawdzal. A dlaczego magiel stuka na 'sucho' tzn na wylaczonym silniku? Bo u mnie dopoty dopoki magiel byl ok, tzn nie stukal a ciekl, zadnych stukow na wylaczonym motorze na pewno nie bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Samochod to Legacy 2005 180 tys i juz trzeba maglownice wymieniac???? SZOK ottt widzisz nie pomyślał ja, wygląda na to, że dopiero od MY06 był zestaw. Panie Andrzeju dzięki za zawarcie głosu w dyskusji , co fachura to fachura Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 A dlaczego magiel stuka na 'sucho' tzn na wylaczonym silniku? krótkie ruchy kierownica na postoju , przy wyłączonym silniku moga dawać słyszalny efekt , po uruchomieniu nie..., ale może warto sprawdzić także kolumne kierownicza i łącznik....Wracajac do tematu przy jeżdzie na wprost , w tych modelach , stukac maglownica nie powinna...., jeżeli tak jest to zgłosic sie do osoby ogarniajacej temat.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Panie Andrzeju, Podczas jazdy na wprost nic nie stuka, wszystko sie zaczyna przy niskich predkosciach na nierownym podlozu. To halasliwe gruchotanie przenosi sie do kabiny a ze ja mam wyczulony sluch na wszelkie pukanie stukanie itp to mnie to drazni. Zona jezdzi i nic nie mowi ale ja chce miec subarynke przygotowana do pracy na 100% Czyli zestaw naprawczy jest od 06 a czy regulacja ta sruba wystepuje w 05? Mozna samemu ta srube o pol obrotu samemu wkrecic?? ps. wiele lat temu jak jezdzilismy z Tata trabantem to tam maglownica stukala jak cholera i byla porzadna sruba do dokrecania ;-) w trabancie stukala i halasowalo wszystko a czlowiek byl tak skupiony na jezdzie ze nie zwracal uwagi na halasy Dzwonilem na ul. Jubilerska 6 w Wawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Podczas jazdy na wprost nic nie stuka, wszystko sie zaczyna przy niskich predkosciach na nierownym podlozu. no to mówimy o tym samym... a ze ja mam wyczulony sluch no to bedzie problem..... :roll: Czyli zestaw naprawczy jest od 06 ten zestaw od "nie stukania" nie pasuje....do MY05 ...jak pamietam.... czy regulacja ta sruba wystepuje w 05? Mozna samemu ta srube o pol obrotu samemu wkrecic?? pól moze nie ale na poczatek ze 40 stopni mozna sprobować...ta mniejszą , po poluzowaniu tej wiekszej do kontrowania.....dostep fatalny ale trzeba probować... :wink: . na jakis czas może pomóc..... Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Panie Andrzeju serdeczne dzieki bede probowal. Widac kupilem za stary model rocznikowo bo juz rok pozniej poprawili "grzechotanie" -- N kwi 24, 2011 8:59 pm -- Panie Andrzeju niestety regulacja sruby nic nie dala ;-( magiel do regeneracji lub wymiany na sprawny moze byc uzywaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się