Markus Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 biegi da sie zminiac bez sprzegla Jest taka możliwośc(wyrównac prędkości), ale w tamtym aucie przy tej precyzji oplowskiej skrzyni było to cholernie trudne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalk Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Podkleję się pod temat... Dwa dni temu odebrałem furę i po rozgrzaniu skrzyni jedynka i dwójka ciężko wchodzily... ale specjalnie się tym nie przejąłem, tak więc pojechałem dzisiaj na cargo i strzał ze sprzęgła spod świateł, jedynka do odcinki, sprzęgło, zgrzyt... i dwójki nie dało.się już wbić więc wbiłem tròjkę następnie okazało się że nie mogę zredukować ... ani jedynka, ani dwòjka nie wchodzą... wróciłem na chatę na trójce... co to może być? Synchronizatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 chyba popsułeś skrzynie :/ Nie są za mocne w klasyku, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalk Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 To dwa biegi by nie wchodziły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 chyba popsułeś skrzynie :/ Nie są za mocne w klasyku, To dwa biegi by nie wchodziły? Raczej nie skrzynia tylko tylko ciegna lub poprostu poduszki. Aczkolwiek moze byc lozysko, ktore pewnie sie da wymieniec bez rozpalawiania skrzyni. Trojka i dwojka sa chyba na jednym walku. Mialem taki sam efect w nissanie sunny i rozebralem skszynie ale nie bylo to konieczne. Insza inszosc ze pogubilem kulki od wodzikow i musialem wymontowac po raz drugi i rozpolawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalk Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Po holowaniu zaczęła wchodzić dwójka ...poduszki raczej nie bo są nowe poliuretanowe hardrace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 zobacz czy nie ma luzu na ciegnach a zwalszcza pod lewarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Tak, moze byc wlasnie tak ze dwa nie wchodza i nie jest to spowodowana rezregulowaniem wybieraka. U nas somo sie zepsulo i samo naprawilo, a wybierak by sie sam nie naprawil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalk Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 czyli co radzisz pojezdzic bez jedynki i moze sie naprawi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autlast Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Witam to ja też się podłącze do tematu sprzęgła a mianowicie u mnie w STI my06 przy dodawaniu gazu auto się wkręca w obroty a nie jedzie i czuć smród czy to już jego koniec sprzęgła, auto ma przejechane około 40 km ? -- 13 kwi 2011, o 10:34 -- Jeśli to sprzęgło to jakie polecacie autko ma około 480-490 Nm (do tej pory na serii po strojeniu dużo nie przejechało)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Jeśli to sprzęgło to jakie polecacie autko ma około 480-490 Nm (do tej pory na serii po strojeniu dużo nie przejechało)? Seryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 seryjne... ma jeszcze rezerwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 To i ja się podłączę i zapytam... Wczoraj aby zdążyć przed nadjeżdżającymi samochodami, przegazowałem z leksza i strzeliłem ze sprzęgła. Niestety odczułem lekki dyskomfort ze względu na fakt, że auto zamiast (jak to onegdaj miało w zwyczaju) wystrzelić jak z procy to zaczęło wyć i nie jechać. W sensie straaasznie się ślizgało sprzęgło. Przy normalnej jeździe przyspiesza elegancko, biegi też wchodzą jak trzeba. Wiem już, że jak zmieniać to na seryjne. A pytanie moje: czy mus już zmieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 przypaliłeś tarczę, jak reaguje dziś? przypalenie i momentowe ślizganie nei oznacza konieczności natychmiastowej wymiany, aczkolwiek dla sprzęgła zdrowe to nie było.... jesli dziś jest ok... póki co luzuj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 przypaliłeś tarczę, jak reaguje dziś? przypalenie i momentowe ślizganie nei oznacza konieczności natychmiastowej wymiany, aczkolwiek dla sprzęgła zdrowe to nie było.... jesli dziś jest ok... póki co luzuj... Przy normalnym (spokojnym) ruszaniu jest wszystko ok. Przy strzale ze sprzegla slizga sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 W 4x4 nie strzela sie ze sprzegla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 W żadnym samochodzie nie strzela się ze sprzęgła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 W osce zwlaszcza niezaszperowanej to skonczy sie poslizgiem kol. A w AWD poslizgiem sprzegla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalk Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Eeeeeee tam u mnie pali kapcia czterema (fakt, że opony mam marne :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 W osce zwlaszcza niezaszperowanej to skonczy sie poslizgiem kol.A w AWD poslizgiem sprzegla. No niestety prawda. Ale czy to znaczy, że nie moge sobie czasem "zrywać" spod świateł? Jak umiejętnie startować w AWD? Eeeeeee tam u mnie pali kapcia czterema (fakt, że opony mam marne ) Na mokrym na zimówkach miałem tak samo )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalk Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Na mokrym na zimówkach miałem tak samo )) Ja mówię o suchej nawierzchni :wink: ... i fakt czasami można sobie pozwolić na dynamiczny start! .. ale wiadomo ignorancja w tym temacie, może kosztować skrzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jest taka możliwośc(wyrównac prędkości), ale w tamtym aucie przy tej precyzji oplowskiej skrzyni było to cholernie trudne. Nie przesadzaj kiedys wracalem z Pragi Oplem Astra F i w Nowy Rok urwala mi sie linka sprzegla 400 km od domu jechalem bez linki 250 km po czym koles w jednym sklepie sie zlitowal i mi sprzedal bo sklep byl kolo domu. ;p Pod koniec tej jazdy nawet biegi juz nie zgrzytaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Przy zimnym sprzęgle (po długim postoju) miałem może ze trzy razy na przestrzeni 4 miesięcy przypadek lekkich wibracji na pedale w czasie puszczania, które po kilku wysprzęgleniach (rozumiem, że chyba po rozgrzaniu...) znikały i przez np kolejny miesiąc się nie pojawiały. Tarcza była regenerowana przez poprzedniego właściciela, ale jest prawie jak nowa, biegi wchodzą idealnie, skleja płynnie... :roll: Czy to może być problem z łożyskiem?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się