Kical Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Ktoś miał taki przypadek?? Podczas normalnej jazdy przy próbie wbicia 3 opór, jest 2 ,4 ,6 i wsteczny bieg Poduszka, wybierak???? Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujak27 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Coś z lewarkiem zmiany biegów jest nie tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomai Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 skorzystam z tematu - ta sama skrzynia, przy mega szybkiej zmianie: podczas załączania 3 biegu rzadko ale zgrzytnie, czasem odbije - "nie wejdzie". Co zużywało się Wam w pierwszej kolejności, synchronizator, przesuwka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 skorzystam z tematu - ta sama skrzynia, przy mega szybkiej zmianie: podczas załączania 3 biegu rzadko ale zgrzytnie, czasem odbije - "nie wejdzie". Co zużywało się Wam w pierwszej kolejności, synchronizator, przesuwka? Jaki masz olej, bo 6MT jest wrażliwa nawet nie tyle na klasę lepkości, a co na pewne niuanse między producentami. Gdzieś na forum był temat, że komuś po wymianie na Castrola (odpowiednia lepkość) pojawił sie problem ze zgrzytaniem, a po powrocie na dedykowany Shell było ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Jaki masz olej, bo 6MT jest wrażliwa nawet nie tyle na klasę lepkości, a co na pewne niuanse między producentami. Gdzieś na forum był temat, że komuś po wymianie na Castrola (odpowiednia lepkość) pojawił sie problem ze zgrzytaniem, a po powrocie na dedykowany Shell było ok. Ja, gdy zalałem 6MT gęstszym olejem - akurat Motulem (po dziwnym zachowaniu DCCD, sugerującym, że "seryjny" olej się "gotuje") miałem takie przypadłości z trójką. Pisałem o tym na forum, choć nie wiem, czy chodzi Ci o ten wątek . Odeszło jak ręką odjął po wymianie powrotnej oleju na "seryjny". Było to dwa lata temu. Dziś samochód i skrzynia mają ponad pięć lat, od niedawna samochód ma ponad 420KM / 550Nm i owa seryjna skrzynia, którą spisywałem już dwa lata temu na straty, działa super precyzyjnie i nic się z nią - odpukać - nie dzieje. Pewnie prędzej, czy później klęknie, bo trochę za dużo czasu minęło i mocy przybyło, ale na razie jest (odpukać!) tip-top. Coś z lewarkiem zmiany biegów jest nie tak Poduszka, wybierak???? Cholera wie - życzę, żeby to był drobiazg, typu poduszka, czy coś z wybierakiem, ale może to być coś z wałkiem na którym są te biegi... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Przemeq, pisząc olej "seryjny" do skrzyni masz na myśli OEM czy Shella? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 OEM czy Shella OEM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kical Posted April 4, 2011 Author Share Posted April 4, 2011 Jakaś kostka jakimś cudem coś przyblokowała, także naprawa zbędna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now