Jump to content

Malowanie dachu w Imprezie


Niuniek

Czy uważacie, że przenoszenie off-topów do osobnego działu to dobry pomysł?  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Czy okres zimowy jest dobry pod względem malarskim :?: Nie mówię tutaj o kolizjach, ale ze względów gwarancyjnych, mój dach nadaje sie do ponownego przemalowania. A oto moje pytania:

 

1. Czy zima to dobra pora do tego?

2. Jak długo lakier powinien schnąć?

3. Odnośnie punktu 2. jak długo będę bez samochodu?

4. Czy Subaru przewiduje jakieś samochody zastępcze?

Link to comment
Share on other sites

no nie jest to mile, szczegolnie w tak zadbanej sztuce.

ja bym kazal zabezieczyc i zajal sie tym po zimie.

chcac zrobic to dobrze (szczegolnie przy takim lakierze)

to duzo roboty (nie polakieruja przeciez punktowo...).

w zimie rozne rzeczy moga sie stac. zycze ci jak najlepiej,

ale moze akurat ktos 3 zrobi twojej czarnej kuku... tfu tfu.

Link to comment
Share on other sites

Czy okres zimowy jest dobry pod względem malarskim :?: Nie mówię tutaj o kolizjach, ale ze względów gwarancyjnych, mój dach nadaje sie do ponownego przemalowania. A oto moje pytania:

 

1. Czy zima to dobra pora do tego?

2. Jak długo lakier powinien schnąć?

3. Odnośnie punktu 2. jak długo będę bez samochodu?

4. Czy Subaru przewiduje jakieś samochody zastępcze?

 

Ja moge odpowiedziec z wlasnego doswiadczenia jak to sie odbywa w profesjonalnych lakierniach i w ASO:

 

1.W tej chwili technologia jest juz tak zaawansowana,ze pora roku nie ma zadnego znaczenia.

2.Oddajac samochod profesjonalistom odbierasz go na "gowtowo" nie martwisz ile musi schnac lakier(komora w ktorej maluje sie elementy jest odpowiedziana m.in za prawidlowe wyschniecie poszczegolnych powlok lakierniczych)

3.Przypuszczam, ze 5-7dni

4.Nie bede odpowiadal za SIP,ale IMHO na pewno.

 

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

niefartowny ten egzemplarz

 

Niefartowny ale i tak go nie zamienie, już EVO było blisko ale co Pimpuś to Pimpuś. Damy rade a jak skończymy to będziemy szaleć :mrgreen:

 

A tak z ciekawości nie ma ktoś może zdjęć daszku z Spec C :?: z zewnątrz i od środka oraz gdzie można go kupić :?:

Link to comment
Share on other sites

niefartowny ten egzemplarz

 

Niefartowny ale i tak go nie zamienie, już EVO było blisko ale co Pimpuś to Pimpuś. Damy rade a jak skończymy to będziemy szaleć :mrgreen:

 

Wielki szacun za niczym nie zachwianą wiarę i miłość do marki bo wielu by już się poddało...

Link to comment
Share on other sites

Jednak doszedłem do wniosku że już jeden miłośnik wystarczy, no i nie chce odbierać palmy pierwszeństwa :wink: :D

 

O kogo chodzi? :roll:

 

:twisted:

 

A co do Twojego pytania - wiem, że zostało ono skierowane do Dyrekcji, ale ze swej strony mogę powiedzieć, że pora roku nie ma najmniejszego znaczenia. A termin 5-7 dni wcale taki być nie musi - jeśli jest to samo lakierowanie, to w 3 dni sprawę można mieć z głowy...

Link to comment
Share on other sites

A co do Twojego pytania - wiem, że zostało ono skierowane do Dyrekcji, ale ze swej strony mogę powiedzieć, że pora roku nie ma najmniejszego znaczenia. A termin 5-7 dni wcale taki być nie musi - jeśli jest to samo lakierowanie, to w 3 dni sprawę można mieć z głowy...

 

Ale czy przy obecnych temperaturach, lakier wystarczająco wyschnięty będzie :?:

Link to comment
Share on other sites

Na bank. Z tego, co wiem, najważniejsza faza schnięcia odbywa się w komorze lakierniczej, nie na powietrzu.

 

Oczywiście trzeba potem dać temu lakierowi chwilkę na wysezonowanie się i np. nie skrobać z niego śniegu skrobaczką do szyb, albo jak pojawią się jakieś ptasie niespodzianki, to je w miarę szybko usunąć, ale latem to ostatnie też trzeba by było robić ...

Link to comment
Share on other sites

Niuniek, nie martw się robota bo i tak zrobią tak samo czy to lato czy zima, montuj roofvent...dla mnie bardzo fajny lans.

 

....a przecież potem jeszcze lakier jest matowiony i polerowany!!

 

Taki OT techniczny:Niekoniecznie, jak maluje przygotowany fachowiec w profi komorze to nie trzeba nic poza nałożeniem jakiegoś wosku(itp śwunksu) i jest pięknie.

Tylko w PL każdy chce za max 200PLN malować element w metaliku, a taka praca kosztuje 700PLN/element w wawa. No więc jak zawsze taniość zabija jakość.

Link to comment
Share on other sites

No i ja bym proponowal wywalic klimatyzacje, bedzie pare kilo lzejszy, no i szybszy...bo jak bedziesz mial roof vent to po co Ci klima :mrgreen:

 

Oczywiście. Niemniej jednak kompresor trzeba zostawić, jak spec-C to spec-C :D

Link to comment
Share on other sites

Tylko w PL każdy chce za max 200PLN malować element w metaliku, a taka praca kosztuje 700PLN/element w wawa. No więc jak zawsze taniość zabija jakość.

 

IWAN - święte słowa :!: Malowanie w metaliku to nie jest taka hop-siup rzecz i aby to wyglądało, musi to być zrobione profesjonalnie (odpowiednia komora itp.), a co za tym idzie, nie jest to tanie.

 

Niuniek - to jest szczególnie istotne w Twoim przypadku, jak się weźmie pod uwagę, że chcesz malować czarny samochód - na czarnym każdą niedokładność powłoki lakierniczej będzie widać jak na dłoni (albo jak na dachu :mrgreen:) i jak zaświeci słońce, będzie Cię brać cholera, jeśli coś będzie zrobione nieodpowiednio...

 

A przynajmniej mnie by brała... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Perła. Jeszcze gorsze do malowania :twisted:.

 

Ano właśnie, perła, a perłe to nawet jak się poleruje to nie ma opcji aby nie było widać kółek po polerce...oczywiście w wykonaniu za 200 PLN / element bo tak generalnie to oczywiście się da..

Ale jak zrobią to profesjonaliści to nei ma piękniejszego lakieru od czarnej perełki..i dlatego Niuniek nie odpuści im jak sądzę.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...