Skocz do zawartości

Swap N/A - STI czyli pierwsze myśli o forku STI


mstar

Rekomendowane odpowiedzi

trochę OT ale co tam, myślicie że do Forka EU można by kupić zderzak od STI i podpasowałby bez ogromnych przeróbek (nie wiem czy ma otwory do spryskiwaczy lamp), jakoś ten przód EU taki trochę zbyt szczupły mi się wydaje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze nie maja ale zaslepki plus mechanizm otwierania wziałbym od mojego a w zderzaku od STI wyciąłbym po prostu otwory. Myslicie ze dałoby rade takie coś zrobić ?

 

-- 11 kwi 2011, o 21:31 --

 

Wiem ze nie maja ale zaslepki plus mechanizm otwierania wziałbym od mojego a w zderzaku od STI wyciąłbym po prostu otwory. Myslicie ze dałoby rade takie coś zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze nie maja ale zaslepki plus mechanizm otwierania wziałbym od mojego a w zderzaku od STI wyciąłbym po prostu otwory. Myslicie ze dałoby rade takie coś zrobić ?

 

Zderzak pasuje 1:1. Jeśli trafisz idealnie w miejsca spryskiwaczy - powinno się udać. Swoją drogą niektóre forki STI mają HIDy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie uda to kto wie moze uda mi sie kupic FSTI
może zakup zbiorowy w Litchfield Imports zrobimy :?: :wink:

mstar, rozglądaj się na prawde za FSTI plus dawcą, swap bedzie Cię wiecej kosztował: przecież silnika i skrzyni nie zostawisz go na seryjnym zawiasie i heblach? A jak większe heble, to i większe felgi, dojdzie Ci wydech, itd., itp. Lista robi się długa...

Poza tym: co orginalny FSTI, to nie swap :!: Może to Cię zainspiruje:

 

ForesterSTi-58.jpg

ForesterSTi-49.jpg

ForesterSTi-38.jpg

ForesterSTi-45.jpg

ForesterSTi-46.jpg

ForesterSTi-50.jpg

Zdecydowanie tak i zdecydowanie piękny ten forek... chociaż uważam, że przed liftowy jest ładniejszy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie tak i zdecydowanie piękny ten forek... chociaż uważam, że przed liftowy jest ładniejszy

 

Przedliftowych jest w tej chwili kilka sztuk w JP i GB. Nawet w kolorze blue. Kłopot w tym, że mnie się podoba ten od 2006, a poza jednym szarometalicznym egzemplarzem nie ma nic :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

 

A może ktoś odpowie laikowi, jaka jest lista różnic w porównaniu z fxt? Moc, heble, zderzaki i co dalej?

Bardzo długa lista,różnic tyle co między WRX-em I STi. ;)  

http://www.gieldaklasykow.pl/subaru-forester-sti-2004-59999-pln-barcin/

 

Mało tego to czuć :) Nawet silnik chodzi jakoś bardziej agresywniej jak w XT :D Najgorsze jest sprzęgło tak jak by prosiło mnie, strzel ze mnie :) Jest twarde i nieprzyjemne.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak na razie rozumiem głównie różnice tzw designerskie :-) poza oczywiście całą tą legendarną otoczka. :-) rozumiem kwestie mocy i osiągów, ale to za pomocą naszych magikow można osiągnąć całkiem łatwo. Jeśli dobrze rozumiem, to jak honda Civic Type R, w środowisku hondziarzy oczywiście :-). Mówię o modelu z lat 97-01, taki Type R był wtedy kompletnie nieosiagalny, jednak jeśli chodzi o osiągi, dziś spokojnie można dogonić takie coś? :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie szału nie robi by najmniej na 2 pierwszych biegach, możne dlatego że jestem kierowcą :) bo pasażer żona twierdzi że gały z orbit wychodzą  :P  nie jeździłem na większych biegach pełną mocą, ba nawet nie próbowałem . Ale podobnie pewnie jak Honda na 3 pierwszych nie jedzie  :D  dopiero fun zaczyna się od 4 biegu  ;)  taka dygresja. Dla mnie liczy się oryginalność modelu tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czyli jak na razie rozumiem głównie różnice tzw designerskie

Silnik STi,skrzynia 6MT,zawieszenie,hamulce,przekładnia kierownicza itd.

Jeśli dla Ciebie różnice między STi i WRX-em są tylko wizualne,to po co kupować STi? :P

 

 

rozumiem kwestie mocy i osiągów, ale to za pomocą naszych magikow można osiągnąć całkiem łatwo.

Pewne "progi" są jednak nieosiągalne albo bardzo kosztowne.Chcesz mieć mocy,niutów sporo,to ogranicza cyferki skrzynia,napędy,półosie,intercooler,wtryski i inne pierdoły. ;) Jak już je powymieniasz to zawias,hamulce przekładnia kierownicza zacznie się plątać po głowie. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cybel, niefortunnie sformulowalem zdanie, dzieki za konkrety :-) można zrobić xt na osiągi sti (takim w sumie jeżdżę) ale różnice w postaci skrzyni, hebli, przekładni czy nawet wspomnianych foteli to zupełnie inny poziom. No i za forkiem xt mało kto się obejrzy a miłośnik subaru skreci kark oglądając się za forkiem sti, przynajmniej w Polsce ;-) dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja oglądałem oryginał w uk

 

zdziwiło mnie skromne wyposażenie a brak okna w dachu przekreśliło go jako podstawę do budowy.

 

Jak dla mnie STI nie spełania wszystkich oczekiwań: 

Skrzynia za krótka - lepsza z legacy spec.b

Hamulce i duże i ładne wiec ok

Zawiszenie alu wiec ok

Silnik to typowy z STI, czyli stary komp nie podejdzie bo nie ma sterowania zmiennych faz rozrządu na zaworach wylotowych.

fotele to wynalazek, bo to fotele z sti ale na mocowaniach forkowych czyli jest WYSOKO

wiele rzeczy jak w  forku xt. 

 

Mam dokumentacje z sti i patrząc na różne nr części miedzy fsti a isti to fsti to bardzo customizowane aut

tam jest inaczej z ic, turbo itd. fajne auto ale brak halogenów czyli dla mnie opcji świteł dziennych, brak okna w dachu jednak go przekreśla. Wolę dalej swój budować chociaż ostatnio brak funduszy na mody bo się ważniejsze wydatki pojawiły głównie na prace krozzyjno konserwatorskie.

post-3100-0-41696500-1440569919_thumb.jpg

Edytowane przez AdaSch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...