anakinsky Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 anakinsky, jak ja bym sie decydowal na FSTI to model docelowy bylby 04-05 8) bo mi sie b.podoba :wink: a ja bym został przy MY07 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Zalezy co sie komu podoba :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 A tymczasem odebrałem wolnossaka ze świeżą farbką na zderzaku i masce :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 A gdzie jeśli wolno zapytać było lakierowanko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Lakier nałożono w AutoAdamski w Łomiankach. Gdyby jeszcze jakimś cudem dołożyli kurnik ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie76 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 trochę OT ale co tam, myślicie że do Forka EU można by kupić zderzak od STI i podpasowałby bez ogromnych przeróbek (nie wiem czy ma otwory do spryskiwaczy lamp), jakoś ten przód EU taki trochę zbyt szczupły mi się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 wookie76, te zderzaki nie mają otworów na spryskiwacze :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie76 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Wiem ze nie maja ale zaslepki plus mechanizm otwierania wziałbym od mojego a w zderzaku od STI wyciąłbym po prostu otwory. Myslicie ze dałoby rade takie coś zrobić ? -- 11 kwi 2011, o 21:31 -- Wiem ze nie maja ale zaslepki plus mechanizm otwierania wziałbym od mojego a w zderzaku od STI wyciąłbym po prostu otwory. Myslicie ze dałoby rade takie coś zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Wiem ze nie maja ale zaslepki plus mechanizm otwierania wziałbym od mojego a w zderzaku od STI wyciąłbym po prostu otwory. Myslicie ze dałoby rade takie coś zrobić ? Zderzak pasuje 1:1. Jeśli trafisz idealnie w miejsca spryskiwaczy - powinno się udać. Swoją drogą niektóre forki STI mają HIDy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 jak sie uda to kto wie moze uda mi sie kupic FSTI może zakup zbiorowy w Litchfield Imports zrobimy :?: :wink: mstar, rozglądaj się na prawde za FSTI plus dawcą, swap bedzie Cię wiecej kosztował: przecież silnika i skrzyni nie zostawisz go na seryjnym zawiasie i heblach? A jak większe heble, to i większe felgi, dojdzie Ci wydech, itd., itp. Lista robi się długa... Poza tym: co orginalny FSTI, to nie swap :!: Może to Cię zainspiruje: Zdecydowanie tak i zdecydowanie piękny ten forek... chociaż uważam, że przed liftowy jest ładniejszy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zdecydowanie tak i zdecydowanie piękny ten forek... chociaż uważam, że przed liftowy jest ładniejszy Przedliftowych jest w tej chwili kilka sztuk w JP i GB. Nawet w kolorze blue. Kłopot w tym, że mnie się podoba ten od 2006, a poza jednym szarometalicznym egzemplarzem nie ma nic :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 No to ja będę pierwszy chyba co to zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 No to kibicujemy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 A może ktoś odpowie laikowi, jaka jest lista różnic w porównaniu z fxt? Moc, heble, zderzaki i co dalej? Z czystej ciekawości. Ewentualnie jakiś link do poczytania. Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 A może ktoś odpowie laikowi, jaka jest lista różnic w porównaniu z fxt? Moc, heble, zderzaki i co dalej? Bardzo długa lista,różnic tyle co między WRX-em I STi. http://www.gieldaklasykow.pl/subaru-forester-sti-2004-59999-pln-barcin/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) A może ktoś odpowie laikowi, jaka jest lista różnic w porównaniu z fxt? Moc, heble, zderzaki i co dalej? Bardzo długa lista,różnic tyle co między WRX-em I STi. http://www.gieldaklasykow.pl/subaru-forester-sti-2004-59999-pln-barcin/ Mało tego to czuć Nawet silnik chodzi jakoś bardziej agresywniej jak w XT Najgorsze jest sprzęgło tak jak by prosiło mnie, strzel ze mnie Jest twarde i nieprzyjemne. Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Czyli jak na razie rozumiem głównie różnice tzw designerskie :-) poza oczywiście całą tą legendarną otoczka. :-) rozumiem kwestie mocy i osiągów, ale to za pomocą naszych magikow można osiągnąć całkiem łatwo. Jeśli dobrze rozumiem, to jak honda Civic Type R, w środowisku hondziarzy oczywiście :-). Mówię o modelu z lat 97-01, taki Type R był wtedy kompletnie nieosiagalny, jednak jeśli chodzi o osiągi, dziś spokojnie można dogonić takie coś? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Dla mnie szału nie robi by najmniej na 2 pierwszych biegach, możne dlatego że jestem kierowcą bo pasażer żona twierdzi że gały z orbit wychodzą nie jeździłem na większych biegach pełną mocą, ba nawet nie próbowałem . Ale podobnie pewnie jak Honda na 3 pierwszych nie jedzie dopiero fun zaczyna się od 4 biegu taka dygresja. Dla mnie liczy się oryginalność modelu tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Czyli jak na razie rozumiem głównie różnice tzw designerskie Silnik STi,skrzynia 6MT,zawieszenie,hamulce,przekładnia kierownicza itd. Jeśli dla Ciebie różnice między STi i WRX-em są tylko wizualne,to po co kupować STi? rozumiem kwestie mocy i osiągów, ale to za pomocą naszych magikow można osiągnąć całkiem łatwo. Pewne "progi" są jednak nieosiągalne albo bardzo kosztowne.Chcesz mieć mocy,niutów sporo,to ogranicza cyferki skrzynia,napędy,półosie,intercooler,wtryski i inne pierdoły. Jak już je powymieniasz to zawias,hamulce przekładnia kierownicza zacznie się plątać po głowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Aha dodam jeszcze coś ma bardzo, ale to bardzo wygodne fotele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 @cybel, niefortunnie sformulowalem zdanie, dzieki za konkrety :-) można zrobić xt na osiągi sti (takim w sumie jeżdżę) ale różnice w postaci skrzyni, hebli, przekładni czy nawet wspomnianych foteli to zupełnie inny poziom. No i za forkiem xt mało kto się obejrzy a miłośnik subaru skreci kark oglądając się za forkiem sti, przynajmniej w Polsce ;-) dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) ja oglądałem oryginał w uk zdziwiło mnie skromne wyposażenie a brak okna w dachu przekreśliło go jako podstawę do budowy. Jak dla mnie STI nie spełania wszystkich oczekiwań: Skrzynia za krótka - lepsza z legacy spec.b Hamulce i duże i ładne wiec ok Zawiszenie alu wiec ok Silnik to typowy z STI, czyli stary komp nie podejdzie bo nie ma sterowania zmiennych faz rozrządu na zaworach wylotowych. fotele to wynalazek, bo to fotele z sti ale na mocowaniach forkowych czyli jest WYSOKO wiele rzeczy jak w forku xt. Mam dokumentacje z sti i patrząc na różne nr części miedzy fsti a isti to fsti to bardzo customizowane aut tam jest inaczej z ic, turbo itd. fajne auto ale brak halogenów czyli dla mnie opcji świteł dziennych, brak okna w dachu jednak go przekreśla. Wolę dalej swój budować chociaż ostatnio brak funduszy na mody bo się ważniejsze wydatki pojawiły głównie na prace krozzyjno konserwatorskie. Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się