Skocz do zawartości

Jaki tuningować wydech wolnego ssaka?


sebachon

Rekomendowane odpowiedzi

jedyne co mnie powstrzymuje od jakichś dziwnych ruchów to to że podobno wydech do n/a jest jakoś dostrojony i nie powinno się nic grzebać i tu pytanko - jak to jest w gx - wygląda to tak jakby 1 lambda była przed pierwszym kat później kat i jest 2 lambda a później 2 kat i chyba tłumik i dopiero później kawałek rury i wydech końcowy - jak dla mnie to strasznie dużo tych kat'ów i tłumików - musi to jakoś wpływać ujemnie na silnik ( spalanie w góre i delikatnie gorsze osiągi )

Poczytaj, co Ci napisał grzywaczewski kilka wpisów wcześniej i nie wyważaj otwartych drzwi. Jeśli przekopiesz wątek o bulgotaniu N/A znajdziesz kilka Jego postów o próbach z wydechami w wolnymmssaku i co z nich wynikło - krótko pisząc NIC.

 

Musisz cos zrobic, to zostaw seryjny kolektor (ZOSTAW SERYJNY KOLEKTOR) razem z pierwszym katalizatorem i sondami, wywal reszte. Daj jeden tlumik przelotowy i jeden komorowy (KOMOROWY) na koncu, "orurowanie" 2,5". Bedzie brzmiec inaczej, wygladac lepiej, pozbedziesz sie nadmiaru pieniedzy, nic lepiej nie pojedzie

 

A trzeba zaznaczyć, że dla wielu zmiana nawet samej tylko tylnej puszki okazała się nie do przejścia, ze względu na hałas (buczenie) w środku, także warto wcześniej odsłuchać tłumik u kogoś.

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny wątek :mrgreen:

Widzę, że każdy posiadacz N/A przez to przechodzi :arrow: najpierw ponosi go fantazja, a później następuje brutalne zderzenie z rzeczywistością: nie da się, za drogo, wydatki niewspółmierne do wyników itp. itd. :P Zatem poprę przedmówców - nic nie ruszać, ewentualnie sam backbox i tyle. Lepiej nie będzie ale na pewno będzie inaczej :lol: Jam mam sam tłumik STi i sobie chwalę - cena rozsądna, brzmi fajniej, ot i tyle w temacie :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rob nic z wydechem w wolnossaku bo po miesiacach walki wydaniu ladnych kilku tysiecy powrocisz z radoscia do serii i docenisz mysl japonskich inzynierow, jak ma byc ladnie to oplaca sie kupic za 300 zeta koncowy tlumik z STI 06-07 i tyle wiecej nie ruszaj, tylni calkowicie przelotowy 2.5cala bedzie ci przeszkadzal w trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawi się bulgot a w zamian autko będzie gorzej jechać.Można mieć i 300 kucy pod maską tylko co z tego gdy muł za kierownicą siedzi.Zainwestuj w tzw. wkładkę mięsną to da lepsze efekty niż dłubanie w wydechu.Jak będziesz w stanie wykorzystać 100% możliwości autka i będzie ci za mało mocy kup wrx. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za te wszystkie rady. Na razie ograniczę się do tłumika WRXa albo STi, ale wkrótce i tak kupuję WRXA, bo już mnie nosi. I jak zobaczyłem propozycję nowej Imprezy 2012 :evil: , od razu zacząłem milej patrzeć na "lanosa"... Może się skuszę... :wink:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...