Qba25 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 jedyne co mnie powstrzymuje od jakichś dziwnych ruchów to to że podobno wydech do n/a jest jakoś dostrojony i nie powinno się nic grzebać i tu pytanko - jak to jest w gx - wygląda to tak jakby 1 lambda była przed pierwszym kat później kat i jest 2 lambda a później 2 kat i chyba tłumik i dopiero później kawałek rury i wydech końcowy - jak dla mnie to strasznie dużo tych kat'ów i tłumików - musi to jakoś wpływać ujemnie na silnik ( spalanie w góre i delikatnie gorsze osiągi ) Poczytaj, co Ci napisał grzywaczewski kilka wpisów wcześniej i nie wyważaj otwartych drzwi. Jeśli przekopiesz wątek o bulgotaniu N/A znajdziesz kilka Jego postów o próbach z wydechami w wolnymmssaku i co z nich wynikło - krótko pisząc NIC. Musisz cos zrobic, to zostaw seryjny kolektor (ZOSTAW SERYJNY KOLEKTOR) razem z pierwszym katalizatorem i sondami, wywal reszte. Daj jeden tlumik przelotowy i jeden komorowy (KOMOROWY) na koncu, "orurowanie" 2,5". Bedzie brzmiec inaczej, wygladac lepiej, pozbedziesz sie nadmiaru pieniedzy, nic lepiej nie pojedzie A trzeba zaznaczyć, że dla wielu zmiana nawet samej tylko tylnej puszki okazała się nie do przejścia, ze względu na hałas (buczenie) w środku, także warto wcześniej odsłuchać tłumik u kogoś. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Fajny wątek Widzę, że każdy posiadacz N/A przez to przechodzi :arrow: najpierw ponosi go fantazja, a później następuje brutalne zderzenie z rzeczywistością: nie da się, za drogo, wydatki niewspółmierne do wyników itp. itd. Zatem poprę przedmówców - nic nie ruszać, ewentualnie sam backbox i tyle. Lepiej nie będzie ale na pewno będzie inaczej Jam mam sam tłumik STi i sobie chwalę - cena rozsądna, brzmi fajniej, ot i tyle w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Nie rob nic z wydechem w wolnossaku bo po miesiacach walki wydaniu ladnych kilku tysiecy powrocisz z radoscia do serii i docenisz mysl japonskich inzynierow, jak ma byc ladnie to oplaca sie kupic za 300 zeta koncowy tlumik z STI 06-07 i tyle wiecej nie ruszaj, tylni calkowicie przelotowy 2.5cala bedzie ci przeszkadzal w trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Podepnę się pod temat. Sprofanowałem autko wstawiając końcowy tłumik od wrx i stwierdzam że to max co w n/a można zrobić sensownie z wydechem . Brzmi ładniej jedzie jak jechało elegancka końcówka koszt 200pln + 2 piwa.warto było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGregor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jeszcze warto zafundować autku kolektor różnoodległościowy, od razu wrażenia słuchowe się poprawiają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Pojawi się bulgot a w zamian autko będzie gorzej jechać.Można mieć i 300 kucy pod maską tylko co z tego gdy muł za kierownicą siedzi.Zainwestuj w tzw. wkładkę mięsną to da lepsze efekty niż dłubanie w wydechu.Jak będziesz w stanie wykorzystać 100% możliwości autka i będzie ci za mało mocy kup wrx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Dzięki za te wszystkie rady. Na razie ograniczę się do tłumika WRXa albo STi, ale wkrótce i tak kupuję WRXA, bo już mnie nosi. I jak zobaczyłem propozycję nowej Imprezy 2012 , od razu zacząłem milej patrzeć na "lanosa"... Może się skuszę... :wink: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się