sebachon Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Czy ktoś z szanownych Forumowiczów zna jakieś sprawdzone marki wydechów, żeby podnieść nieco moc wolnego ssaka sedana 160KM MY2006? Czy te, które zakładane są do WRXa będą pasowały do mojego? Wybieram się co prawda wkrótce do pewnej znanej i popularnej na forum firmy tuningowej, ale może ktoś ma inne pomysły. W silniku grzebać nie zamierzam. Byłbym wdzięczny za wskazówki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 sebachon, chyba poza dzwiekiem bardziej basowym to w zasadzie nic ci to nie da koni ... no moze ze 4 przy okazji zamontuj kolektor roznoodleglosciowy to bedziesz sobie mogl pobulgotac polecam back boxa prodrive bardzo przyjemni wydech nawet w n/a pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Czy ktoś z szanownych Forumowiczów zna jakieś sprawdzone marki wydechów, najbardziej sprawdzoną marką jest Subaru załóż wydech od STI, do tego proponuję zawias, też od STI, silnik i wogole...wszystko o S TI, chociaż chyba najłatwiej kupić całe STI odpuść sobie robienie wydechu, żeby podnieść moc. zrób sobie wydech, żeby polepszyć wrażenia "uszne". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 A najlepiej w ogole odpusc sobie to dlubanie i ciesz sie autem. A jakbys mial watpliwosci dlaczego, to napuszcze takiego jednego, co tez sie zabral za poprawianie Subaru NA i chyba go troche krew w koncu zalala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 sebachon, chyba poza dzwiekiem bardziej basowym to w zasadzie nic ci to nie da koni ...no moze ze 4 Szczerze watpie, zeby wymiana wydechu w wolnym ssaku dawala taki przyrost mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 sebachon, daj sobie luz, szkoda salaty. Nie wycisniesz w ten sposob dodatkowych KM, co najwyzej stracisz Nm na dole. Wydech w N/A to nie turbo, musi byc bardzo dokladnie policzony. Na oko 'bo tak bedzie lepiej' to zwykle kupa wychodzi. Do tego majac juz lepszy wydech trzeba przestroic auto, a koszt strojenia to circa 1,5k PLN. Bez strojenia nic nie wyjdzie, bo niby z czego? Tylko zeby to strojenie cos dalo, to powinienes zajac sie tez glowica - lepsze przeplywy, wieksze wspolotwarcie zaworow, wyzsza kompresja. Ja mam bardzo dobrze wydech zrobiony. I... zastanawiam sie czy zalozyc kompresor czy glowice od rallyteca. A pozniej strojenie. Bo nie jezdzi tak jak sie spodziewalem, a z dolu to nawet nie wiem czy nie gorzej. Musisz cos zrobic, to zostaw seryjny kolektor (ZOSTAW SERYJNY KOLEKTOR) razem z pierwszym katalizatorem i sondami, wywal reszte. Daj jeden tlumik przelotowy i jeden komorowy (KOMOROWY) na koncu, "orurowanie" 2,5". Bedzie brzmiec inaczej, wygladac lepiej, pozbedziesz sie nadmiaru pieniedzy, nic lepiej nie pojedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 A jakbys mial watpliwosci dlaczego, to napuszcze takiego jednego, co tez sie zabral za poprawianie Subaru NA i chyba go troche krew w koncu zalala AMI, czemu tak brutalnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 widzę, że się całą wolnossąca śmietana forumowa zbiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 AMI, czemu tak brutalnie ? Zakola mu doskwieraja i musi sie na kims powyzywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 całą wolnossąca śmietana forumowa zbiera Rzekłbym sfermentowana sebachon, jak chcesz koniecznie mieć więcej mocy w N/A to jedyną opcją jest zmiana silnika na 3.0 H6. Z tego masz około 230 bezpiecznego kuca. Dłubanie 2.0 lub 2.5 mija się z celem. Wydech możesz zrobić dla samego fun'u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Jeszcze można założyć magnetyzer.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Jeszcze można założyć magnetyzer.. albo ten diwajs, który był ostatnio w "znaleziona na allegro..." ten taki, co się robi dźwięk V8, po wetknięciu kawałka plastiku w zapalniczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 I dopalacz z gumy blazy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 widzę, że się całą wolnossąca śmietana forumowa zbiera Tu widzę nieźle pośmiać się można... Chłopaki, dzięki za rady, chyba rzeczywiście zajmę się raczej wrażeniami "usznymi" i może trochę zawias poprawię, żeby czasami ostrzej pohulać. sebachon, daj sobie luz, szkoda salaty. Nie wycisniesz w ten sposob dodatkowych KM, co najwyzej stracisz Nm na dole. Wydech w N/A to nie turbo, musi byc bardzo dokladnie policzony. Na oko 'bo tak bedzie lepiej' to zwykle kupa wychodzi. Do tego majac juz lepszy wydech trzeba przestroic auto, a koszt strojenia to circa 1,5k PLN. Bez strojenia nic nie wyjdzie, bo niby z czego? Tylko zeby to strojenie cos dalo, to powinienes zajac sie tez glowica - lepsze przeplywy, wieksze wspolotwarcie zaworow, wyzsza kompresja. Ja mam bardzo dobrze wydech zrobiony. I... zastanawiam sie czy zalozyc kompresor czy glowice od rallyteca. A pozniej strojenie. Bo nie jezdzi tak jak sie spodziewalem, a z dolu to nawet nie wiem czy nie gorzej. Musisz cos zrobic, to zostaw seryjny kolektor (ZOSTAW SERYJNY KOLEKTOR) razem z pierwszym katalizatorem i sondami, wywal reszte. Daj jeden tlumik przelotowy i jeden komorowy (KOMOROWY) na koncu, "orurowanie" 2,5". Bedzie brzmiec inaczej, wygladac lepiej, pozbedziesz sie nadmiaru pieniedzy, nic lepiej nie pojedzie Dzięki, to brzmi najsensowniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Najlepszym zabiegiem w zwiazanym z wydechem i efektywnym podniesieniem mocy w NA jest założenie pomiędzy kolektorem a resztą wydechu takiego jednego urządzenia, które bodajże nazywa się turbosprężarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l_ewy Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 turbosprężarka No cosTy? A co to jest :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zawsze mozesz kkupic dedykowany wydech do N/A od H&Sa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 , to napuszcze takiego jednego, co tez sie zabral za poprawianie Subaru NA i chyba go troche krew w koncu zalala HM.......HM....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 , to napuszcze takiego jednego, co tez sie zabral za poprawianie Subaru NA i chyba go troche krew w koncu zalala HM.......HM....... Markus_SK, no powiedz co "poprawiałeś"... Warto wiedzieć czego się wystrzegać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Najlepszym zabiegiem w zwiazanym z wydechem i efektywnym podniesieniem mocy w NA jest założenie pomiędzy kolektorem a resztą wydechu takiego jednego urządzenia, które bodajże nazywa się turbosprężarka A najlepiej dokupić komplet: turbosprężarka razem z całym samochodem do niej doczepionym I osiągi sie poprawią i bulgot będzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Najlepszym zabiegiem w zwiazanym z wydechem i efektywnym podniesieniem mocy w NA jest założenie pomiędzy kolektorem a resztą wydechu takiego jednego urządzenia, które bodajże nazywa się turbosprężarka A najlepiej dokupić komplet: turbosprężarka razem z całym samochodem do niej doczepionym I osiągi sie poprawią i bulgot będzie... Dobre. Z chęcią bym to zrobił tylko te "lanosy" wrx-y niestety mnie odstraszają swoją wątpliwą urodą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Markus_SK, no powiedz co "poprawiałeś"... Warto wiedzieć czego się wystrzegać. Już Ci opowiadam. Rzuciłem tym w trzy diabły :!: Przerobienie tej czynnosci okazało się zbyt skomplikowane niż się spodziewałem i do tego nieopłacalne. Kolektor(z dziadka) sprzedałem wraz z uszczelkami. Jedynie co zostało wymienione, to tylna pucha i jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 uż Ci opowiadam. Rzuciłem tym w trzy diabły :!:Przerobienie tej czynnosci okazało się zbyt skomplikowane niż się spodziewałem i do tego nieopłacalne. Kolektor(z dziadka) sprzedałem wraz z uszczelkami. Jedynie co zostało wymienione, to tylna pucha i jest OK. Też powoli dochodzę do takiego wniosku... A jaką "tylną puchę" założyłeś? Może H&S-a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Może H&S-a? Taaa, za wszy bym ją kupił i na pchlim targu do tego. Tylna pucha to PROEX. wpisz tak w alledrogo i ci wyskoczy. Cena do przyjęcia, wykonanie również, odgłos-hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamajka Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 sam coś szukam ostatnio bo cena używek subaru jest dla mnie średnio do przyjęcia ( 300zł średnio za podrdzewiały złom ) a nowego nie moge zlokalizować przez okoliczne warsztaty ( chyba skończy się na aso ) jedyne co mnie powstrzymuje od jakichś dziwnych ruchów to to że podobno wydech do n/a jest jakoś dostrojony i nie powinno się nic grzebać i tu pytanko - jak to jest w gx - wygląda to tak jakby 1 lambda była przed pierwszym kat później kat i jest 2 lambda a później 2 kat i chyba tłumik i dopiero później kawałek rury i wydech końcowy - jak dla mnie to strasznie dużo tych kat'ów i tłumików - musi to jakoś wpływać ujemnie na silnik ( spalanie w góre i delikatnie gorsze osiągi ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się