Skocz do zawartości

Remont silnika Impreza GT


Pawlus

Rekomendowane odpowiedzi

I nie podam bo to są informacje poufne :twisted:

Jeżeli chodzi o przyczynę zainstałej awarii to już nie do mnie ale właśnie do ASO bo to oni leczą modele od MY2008 które właśnie powychodziły z gwarancji więc jak komuś coś fiknie to będzie szukał gdzie to naprawić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o przyczynę zainstałej awarii to już nie do mnie ale właśnie do ASO bo to oni leczą modele od MY2008 które właśnie powychodziły z gwarancji

 

trzeba robic przeglady pogwarancyjne w ASO........wtedy ewentualne " leczenie " silnika nie musi byc bolesne..... :mrgreen:

 

ps. to nie żart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja Dyrekcji w sprawie silnika 2.0d z czerwca 2010 roku:

 

Zgodnie z otrzymaną informacją znamy aktualnie 14 przypadków, z których 1 nie został uznany w ramach gwarancji ( tuning ).

Całkowita ilość sprzedanych samochodów z tymi silnikami w Polsce dochodzi do 3.000, plus nieznana nam ilość samochodów zaimportowanych prywatnie

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja Dyrekcji w sprawie silnika 2.0d z czerwca 2010 roku:

 

Zgodnie z otrzymaną informacją znamy aktualnie 14 przypadków, z których 1 nie został uznany w ramach gwarancji ( tuning ).

Całkowita ilość sprzedanych samochodów z tymi silnikami w Polsce dochodzi do 3.000, plus nieznana nam ilość samochodów zaimportowanych prywatnie

 

:mrgreen:

 

 

No właśnie czyli wychodzi niecałe 0,5% :roll: a to rzeczywiście wg. niektórych prawie 50 % :twisted: :wink:

 

cytuję z innego wątku wypowiedż Buri_ pomijam ortografię :mrgreen:

 

Może powiem inaczej minimum 50% egzemplarzy ma problemy z silnikiem o dziwo wtryskiwacze padają żadko w porównaniu do silnika który klęka i to przy dość niskich oryginalnych przbiegach typu 40 - 60 tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytuję z innego wątku wypowiedż Buri_ pomijam ortografię :mrgreen:

 

Może powiem inaczej minimum 50% egzemplarzy ma problemy z silnikiem o dziwo wtryskiwacze padają żadko w porównaniu do silnika który klęka i to przy dość niskich oryginalnych przbiegach typu 40 - 60 tys km

 

Buri_ 30 % społeczeństwa , według badań psychologów , ma wieksze lub mniejsze problemy , powiedzmy.. :roll: z "samym sobą" :mrgreen: .....ale dalej wierzę , że........ktos wprowadził Cie w błąd ...a Ty nieświadomie to powtarzasz :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BURi_, a mógłbyś podać liczbę zadowolonych z twoich usług forowiczów?

Natomisat ja mogę podać liczbę nie-zadowolonych z usług Carfita forowiczów.

Zero.

Ja jeszcze nie słyszałem. Pewnie jakieś przypadki miał, ale umie je odpowiednio zakończyć.

Natomisat zadowolonych jest od .... Dużo jest.

To tak odnośnie Małomiasteczkowego Pana Kowala :mrgreen:

 

ps.

Ale Pan Andrzejek jednak kilku "niezadwolonych" miał :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie istnieje coś takiego jak gołe połowki :idea: z małym wyjątkiem SPEC C

 

nie ma to zadnego znaczenia co do meritum wątku, ale dla zasady: zdecydowanie istnieje taki element jak "gołe połówki" i można je bez problemu zamówić. Sensu zbytnio to nie ma bo w przypadku EJ207 cena jest zblizona do shortblocku a przy EJ257 z tego co pamietam nawet wyzsza :lol:

 

W temacie: głowice...tutaj zgadzam się z adwersarzem Andrzeja i Carfita, ze uszczelniacze obligatoryjnie do wymiany....sorry chlopaki, ale to moje zdanie, przy takiej naprawie odpuscic pierdoły za 200 PLN?? NO WAY. Moje doswiadczenie pokazuje, ze w większosci przypadków głowice są jednak spierdzielone: od standardowej akcji z pęknięciami pomiędzy gniazdami w STI EJ20 /zarówno GC8 jak i GD/ do luzów zaworowych, które nie trzymają się kupy kompletnie. Fakt, ze mikropęknięcia przeważnie nie przeszkadzają w "przejściu" testu szczelności i głowica działa git, cho lera tylko wie jak długo 8) . W GT ze względu na to, ze to już "stary paść" :mrgreen::mrgreen::mrgreen: prowadnice przeważnie też błagają o wymianę.

 

Pompa oleju - po panewce IMO wymiana bez dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.tutaj zgadzam się z adwersarzem Andrzeja i Carfita, ze uszczelniacze obligatoryjnie do wymiany....sorry chlopaki, ale to moje zdanie, przy takiej naprawie odpuscic pierdoły za 200 PLN?

 

dyskusja dotyczyła ceny 28000zł za naprawę silnika , więc nie ma zadnego znaczenia robocizna ich wymiany (są w zestawie uszczelek).....nawet gdyby nowe głowice zalozyć to do tej ceny nie dojdziemy :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać tutaj ewidentnie kompleks chłopka pańszczyźnianego

 

Siedzisz sobie w tym swoim kurniku i uważasz się za pempek świata i mega fachure i specjaliste

 

...aleś teraz pojechał... :roll:

 

podziwiam p.Andrzeja za silna wolę kontynuowania dyskusji, a Edwina-Carfita za opanowanie, bo szczerze za takie wycieczki osobiste to należałoby Cię "opieprzyć" jak burą sukę , bez oglądania sie na poprawność i składnię wypowiedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W GT ze względu na to, ze to już "stary paść" prowadnice przeważnie też błagają o wymianę.

 

ja ci dam "stary paść"!!!! bezczelny!!! :mrgreen:

normalnie brak słów..!!!!

 

 

Pompa oleju - po panewce IMO wymiana bez dyskusji.

A jest ktoś kto nie wymienia? bez jaj :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik EJ205 w używce 3000-3500zl więc do tego wybudowanie / wbudowanie + wymiana rozrządu, ewentualnie dojdzie uszczelnienie dekli itd.

Zdecydowanie nie polecam tego rozwiązania :evil: W ciągu 3 miesięcy kupiłem 2 silniki (zdrowe według sprzedającego) i nie za małą kasę, każdy okazał sie po miesiącu szrotem. Z braku już funduszy po super zakupach z tego co jeszcze mam w garażu (shortblock w którym nic nie pukało) chce coś stworzyć :/ po radach mądrzejszych wysyłam wszystko na Krasnobrodzką bo sprawdzenie tego to grosze :) Tak więc za to co zaplacilem mialbym silnik na nowych czesciach :/ tak więc nie polecam takiego rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dyskusja dotyczyła ceny 28000zł za naprawę silnika , więc nie ma zadnego znaczenia robocizna ich wymiany (są w zestawie uszczelek).....nawet gdyby nowe głowice zalozyć to do tej ceny nie dojdziemy :roll:

Andrzej, wiesz, ze ja spokojny do bólu jestem i nie chce mi się szarpac via net bo „doswiadczonych” specjalitów/doradców internetowych jest więcej niż aut. W temacie tych wycen to wogole nie zajmuje tutaj stanowiska bo mnie te wszystkie zera przerażają :mrgreen: .

Kwestię głowic poruszyłem tylko pod kątem oceny - co TRZEBA w nich zrobic niejako "przy okazji" i jak w/w wyglądają IMO w większości egzemplarzy.

 

ja ci dam "stary paść"!!!! bezczelny!!! :mrgreen:

 

skandal :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

A jest ktoś kto nie wymienia? bez jaj :mrgreen:

 

zapewne mechanik składający silnik, którego awaria wywołala tę pogadanke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote="X69

Pompa oleju - po panewce IMO wymiana bez dyskusji.

A jest ktoś kto nie wymienia? bez jaj :mrgreen:

 

Skoro można było trafić na forum takiego, który twierdzi, że wymiana panewek bez rozpołowienia bloku jest do ogarnięcia, to kto zabroni takiemu fachurze olać wymianę pompy oleju? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do Carfita jeżeli jesteś na tyle bezczelny , żeby jechać mi o moim biznesie i chińskich częściach to ja powiem coś kontra. Siedzisz sobie w tym swoim kurniku i uważasz się za pempek świata i mega fachure i specjaliste . Przeglądam wątki w których czynnie bierzesz udział i w każdym z nich negujesz wszystko co robi ktoś inny niż Mr Carfit by tego sobie życzył. Widać tutaj ewidentnie kompleks chłopka pańszczyźnianego, który ze swojego zaścianka rzuca się wszystkim do gardła tylko po to , żeby zostać zauważony wśród tłumu. Powiem więcej to właśnie Ty w każdym wątku próbujesz udowodnić , że jesteś jedyną firmą do której wszyscy powinni przyjeżdżać - Pan monopolisa z Nowego Sącza :mrgreen: może z Niu Jorka ? Śmiać mi się chce z Twojego zadufania w sobie ale przynajmniej jest fun. Pozdrawiam Pana specjaliste i chętnie będe obserwować wątki w których Ty jedziesz każdego kto nie robi czegoś u Ciebie - typowe podejście dla szpeczialistyyyyyyyyy. A na ruch w firmie nie narzekam więc proszę Cię zajmij się marketingiem u Siebie i przestań pier.... bzdury na mój temat robiąc mi tu jakieś krzywe opinie. Nie jesteś moim Klientem więc nic nie możesz powiedzieć o poziomie obsługi , kosztach warsztatowch i poziomie wiedzy moich pracowników to chyba na tyle.

 

Jak widac marketing Carfita (a raczej jakosc uslug) dziala skoro jestem tak glupi zeby jezdzic 1300km na przeglady. Jakos mi sie nie zanosi zebym mial dolozyc jeszcze 300 aby udac sie do Ciebie - tutaj juz winny marketing ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...