point Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Serwus! ostatnio zaobserwowalem ze nie cofaja sie tłoczki w zacisku mam pytanie czy taki zacisk mozna zregenerowac czy sa jakies zestawy do regeneracji zaciskow? czy wymienia sie caly zacisk? impreza GT 99 seryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Serwus!ostatnio zaobserwowalem ze nie cofaja sie tłoczki w zacisku mam pytanie czy taki zacisk mozna zregenerowac czy sa jakies zestawy do regeneracji zaciskow? czy wymienia sie caly zacisk? impreza GT 99 seryjny wymienia sie gumki/uszczelniacze tloczkow (sa zestawy naprawcze - OEM i tansze zamienniki), ew. szlifuje sie same tloczki, jezeli sa skorodowane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 point, Ale zaobserwowałeś, że tłoczki się nie ruszają czy się nie cofają? Ruch tłoczków podczas normalnej pracy jest prawie niezauważalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
point Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 point, Ale zaobserwowałeś, że tłoczki się nie ruszają czy się nie cofają? Ruch tłoczków podczas normalnej pracy jest prawie niezauważalny. nie cofaja czuje jak wolno samachod sam hamuje i nie zatrzymuje sie bezwladnie tylko jest typowe ugiecie zawieszenie i cofniecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 To szybko sie tym zajmi. Ja u siebie regenerowalem sam i nawet jede tloczek musialem wymienic bo byl juz bardzo skorodowany a drugo dalo sie bardzo drobnym papierem sciernym zeszlifowac. Jesli chodzi o gumki to mozna poszukac zamiennikow ja takie kupilem ale pamietaj zeby starych sprezynek co trzymaja zewnetrzne gumki nie wyzucic. Te co sa w zestawach (przynajmniej ja na taki trafilem) sa za male i nieda sie ich zalozyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
point Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 stal kilka tygodni i taki oto efekt na razie nie jezdze zeby tarczy nie spalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FogelWRX Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam, jak się zakończył temat ?? tzn gdzie regenreowałeś zacisk ?? pozdrawiam , M 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 FogelWRX, pewnie temat się nie skończył.Kolega jeszcze szlifuje tłoczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 jak się zakończył temat ?? tzn gdzie regenreowałeś zacisk ?? każdy mechanik to zrobi, a jak masz dwie ręce sprawne to też nie powinno być problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FogelWRX Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Dla tych co by chcieli samemu zrobić: - mamy zacisk, zajechany PS. U mnie tłoczki stały jak zabetonowane, obróciłem je w zacisku i próbowałem sprężonym powietrzem je wydłubać, ostatecznie pożyczyłem od kumpla z warsztatu specjalne szczypce i mm po mm wykręcałem je z zacisku. - oddajemy do piaskowania (najlepiej cały zmontowany) lub czyścimy ręcznie - powodzenia U mnie niestety na kilku tłoczkach guma odleciała lub była przerwana i tłoczek troszkę został wypiaskowany ale wszystko powyżej miejsca pracy z uszczelniaczem więc jest ok, Obawiałem się czy nie będzie cieknąć ale puki co działa, nie zapieka się itp. - doczyszczamy ręcznie + odrdzewianie - używałem odrdzewiacza firmy dragon za 5zł - jakiś lekki roztwór kwasowy. Tu już po odrdzewianiu Trzeba poczekać aż wszystko wyschnie, resztki rudego odchodzą i można przetrzeć benzyną ekstrakcyjną i malować. Malowałem farba VHT do zacisków, można użyć jakiegoś motipa czy innej podobnej farby odpornej na wysokie temperatury. http://desmond.imageshack.us/Himg526/scaled.php?server=526&filename=zacisk12.jpg&res=medium[/img] Farba po wyschnięciu wygląda dużo lepiej, jest półmatowa ale śliska, puki co zrobiłem 2tkm i śladów korozji czy czepiającego się pyły z RC5+ nie zanotowałem. Zaciski były gotowe, moje tłoczki wyglądały tak Użyłem papieru ściernego 2000, pasty polerskiej i waty stalowej, wypolerowane i posmarowane specjalnym smarem do tłoczków hamulcowych wsadziłem w zaciski. Gumy zastosowałem z zamiennika autofren - koszt ok 25zł jeden zacisk. Wszystko pasowało. Finalny wygląd PS. Są firmy które zajmują się regeneracją ale koszt 1szt z tego co widziałem to ok 150zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 agrupa, a u Ciebie jaki wyszedł koszt? i ile czasu poświęciłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Farba 60zł, piaskowanie 40zł, gumki 50zł + trzy wieczory (robiłem na trzy podejścia przy okazji innych pierdół) = satysfakcja bezcenna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof_marek Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Farba 60zł, piaskowanie 40zł, gumki 50zł + trzy wieczory (robiłem na trzy podejścia przy okazji innych pierdół) = satysfakcja bezcenna A dasz jakieś namiary na takie reperaturki, bo szukam i jakoś nie mogę znaleźć nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Rozumiem że potrzebujesz pod zacisk jak ze zdjęcia wyżej? Jutro postaram sobie przypomnieć w robocie numerki i napiszę. Blaszka sprężysta, drucik i prowadnice klocków to - quick brake 1752 (qb1752) - dane z IC Reperaturka gumowa zacisku czterotłoczkowego - autofern D4-407 - dane z IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Jakby ktoś szukał, to powinienem mieć jeszcze gdzieś zaciski właśnie do regeneracji. Miałem je montować z swoim XT, ale Forka już nie mam, a zacisków nie zdążyłem założyć. Jakby co, to PW. Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się