arutkowski7 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 mam założoną turbinę APS SR40 w w imprezie gc8 doładowanie 1.93 przy obciążeniu auto czasem przerywa wrażenie jak by zdmuchiwało iskrę poprzedni właściciel powiedział że trzeba wymienić przewody wysokiego napięcia i będzie ok . czy ktoś spotkał się z takim problemem może coś doradzicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpalon Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 wypadanie zapłonu ..... przyczyn może być bardzo wiele - najpoważniejsza z nich to pęknięcia wewnatrz głowic od wejścia świecy do gniazd zaworowych - częsta sprawa biorąc pod uwagę rocznik twojego auta - prawdopodobna również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arutkowski7 Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 a jakie inne przyczyny mogą być , auto ma przejechane 20tyś km po złożeniu silnika na kutych tłokach i korbach przypuszczam że głowice też były robione auto wcześniej było zestrojone na 1,55 bara i miało 389 ps poprzedni właściciel coś jeszcze pozmieniał i teraz dmucha 1,93 bara a program jest zestrojony na 1,55 bara może tu jest jakaś przyczyna. A czy świecej mogą mięć jakiś wpływ na to bądż przewody może trzeba zamontować MSD ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 poprzedni właściciel coś jeszcze pozmieniał i teraz dmucha 1,93 bara a program jest zestrojony na 1,55 bara może tu jest jakaś przyczyna. Chyba od tego bym zaczal - skoro mapa jest wciaz na 1.55 bara - zwlaszcza zanim sobie zrobisz kuku. Wroc do 1.55 bara, a jak bedziesz chcial wiecej, to remap. Byc moze po prostu ecu odcina zaplon/doladowanie po przekroczeniu zaprogramowanej wartosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 mam założoną turbinę APS SR40 w w imprezie gc8 doładowanie 1.93 przy obciążeniu auto czasem przerywa wrażenie jak by zdmuchiwało iskrę poprzedni właściciel powiedział że trzeba wymienić przewody wysokiego napięcia i będzie ok . czy ktoś spotkał się z takim problemem może coś doradzicie. trzeba założyć świece takie jak w Nce, czyli NGK RACING R7433-9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Z chalupniczych metod mozesz zmniejszyc odstep na swiecach ale zeby nie bylo druciarstwo do konca to ze szczelinomierzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arutkowski7 Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 ok spoko mogę zmienić świece na NGK Racing te które kolega podpowiada i myślicie że to naprawi mój problem bo koledzy wyżej straszą głowicami czy coś poza świecami może jeszcze być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 posluchaj amiego. moze po prostu turbo ci przeladowuje skoro masz mape na 1,55 bara! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 ok spoko mogę zmienić świece na NGK Racing te które kolega podpowiada i myślicie że to naprawi mój problem bo koledzy wyżej straszą głowicami czy coś poza świecami może jeszcze być Nie wiem czy naprawi ale to są właśnie takie świece które stosuje przy dużym doladowaniu. Ale tak jak koledzy piszą najpierw to porządnie zbadac. Te świece są strasznie drogie mogę ci podeslac komplet używanych (testowych) to sobie sprobujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arutkowski7 Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 spoko sprawdzę ile będą kosztowały jak by się okazało że jest to dla mnie za dużo to się odezwę i byś mi podesłał a myślisz że kable mogą zostać w tej chwili założone są o sti ale mają już ponad 1,5 roku może też je trzeba zmienić jakie zastosować mocniejsze niż sti i gdzie kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 arutkowski7, a sprawdzałeś logi parametrów pracy silnika w tych warunkach? Ja bym od tego zaczął bo może tam jest czarno na białym przyczyna wypadania zapłonu. Bo co z tego że założysz lepsze świece jak przyczyna leży gdzie indziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arutkowski7 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 carfit jak byś mógł to podeślij mi te świece , sprawdziłbym i odeślę podaj email to prześlę ci adres ile będzie mnie to kosztowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 na jakim bloku jest to zbudowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 mam założoną turbinę APS SR40 w w imprezie gc8 doładowanie 1.93 przy obciążeniu auto czasem przerywa wrażenie jak by zdmuchiwało iskrę poprzedni właściciel powiedział że trzeba wymienić przewody wysokiego napięcia i będzie ok . czy ktoś spotkał się z takim problemem może coś doradzicie. A jaki masz AFR? EGT? W jakim momencie przerywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arutkowski7 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zbudowany na bloku seryjnym impreza turbo . AFR 11.4 mierzony sondą szerokopasmową EGT przy mocnym upalaniu nie przekracza 1000 stopni , dzieje się to przy obciążeniu jak turbina zaczyna ładować najwyższą wartość miedzy 6 a 8 tyś obrotów wrażenie jak by zdmuchiwało iskrę kolega ma podobny problem w hondzie też turbina ładuje około 1,9 bara i założył nawet MSD inie pomaga ja ten samochód mam od niedawna poprzedni właściciel powiedział że wystarczy zmienić kable i będzie ok bo już tak miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zbudowany na bloku seryjnym impreza turbo Jest ich trochę do wyboru ale myślę że jakiś semi - 1,93 bara w semi to i tak :shock: :roll: AFR ok, EGT jak dla mnie trochę za wysokie. Jaką masz ciepłotę świec? Niestety przerywanie zapłonu przy takim doładowaniu to dość złożony i częsty problem dlatego pytałem o te logi i parametry pracy...niestety świece i MSD rzadko pomagają albo pomagają na krótko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drewno Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 H ej Arutkowski7 Ja mialem ten sam problem w mojej slicznej i po wszelkich zabiegach okazalo sie ze trzeba zremapowac(tak powiedzial specjalista). Tenze sam gosciu zlikwidowal Manual Boost Control Valve(wyciagnal z niego bebechy) i jak reka odjal. Zadnego przerywania choc down side nie ma juz takiego kopa. Czekam na remap (na kase) i na razie pare miechow ani raz nie przerwal. radze zrobic to samo jesli masz zawor to wybebesz go(kulka i sprezynka) i powinno zadzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się