Jump to content

Jakie simeringi na półosiach w skrzyni ?


Andrzej8
 Share

Recommended Posts

Witam mam pytanie, czy ktoś wie jak się dobrać do simeringów/uszczelniaczy półosi w skrzyni w GT, bo prawa zaczeła mi puszczać i rozrzuca mi olej :cry: i jakie ma wymiary taki uszczelniacz, byłem w sklepie i nie mogli znaleźć a katalogu nie mieli. Dzięki za pomoc, pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Andrzej8, a nie lepiej kupić oryginały z ASO? Drogie nie są i masz pewność że będą ok.

Link to comment
Share on other sites

Andrzej8, a nie lepiej kupić oryginały z ASO? Drogie nie są i masz pewność że będą ok.

W ASO nie pytałem, faktycznie drogie to pewnie nie jest, to podjadę i zapytam, a do wymiany to trzeba półoś wypiąć odkręcić zabezpieczenie przy skrzyni i wydłubać stary? dobrze myśle czy się myle?

Link to comment
Share on other sites

Andrzej8, dobrze myślisz ale do tego trzeba jeszcze otworzyć skrzynię. Plus jest taki że sobie można od razu skrzynię obejrzeć co w GT-ku jest ważne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Serio :shock: żeby wymienić simering muszę wyciągać skrzynie?! :|

 

nie trzeba żadnej skrzyni rozbierać czy ściagać wymieniasz w dość prosty sposób :D , koszt uszczelniacza ok 35 zł jak pamietam

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

nie trzeba żadnej skrzyni rozbierać

od rana sie zbierałem , zeby to napisać :roll:

wymieniasz w dość prosty sposób

chyba , że sie nie chce odkrecic :roll:

koszt uszczelniacza ok 35 zł jak pamietam

prawego , lewego..... czy obojetne pr./lewy.....bo nie pamietam :?: :wink:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

nie trzeba żadnej skrzyni rozbierać

od rana sie zbierałem , zeby to napisać :roll:

wymieniasz w dość prosty sposób

chyba , że sie nie chce odkrecic :roll:

koszt uszczelniacza ok 35 zł jak pamietam

prawego , lewego..... czy obojetne pr./lewy.....bo nie pamietam :?: :wink:

Prawy i lewy są inne różnią się kierunkiem odrzutnika oleju

Link to comment
Share on other sites

W którejś ze skrzyń Subaru trzeba było otwierać skrzynię, byłem przekonany że to w GT99/00 - w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd :oops:

Link to comment
Share on other sites

W którejś ze skrzyń Subaru trzeba było otwierać skrzynię, byłem przekonany że to w GT99/00 - w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd :oops:

Szczerze to nie przypominam sobie żeby w którejkolwiek tak było a może mechanik nie wiedział ze trzeba odkręcić piercien w którym jest uszczelniacz ?

Link to comment
Share on other sites

carfit, wyciągaliśmy w skrzynię w moim GT99/00 i w GT97 5MT PPG i przy okazji wymiany simmeringów zawsze wymienialiśmy synchronizatory, olej i robiliśmy rewizję, może dlatego mi się kojarzyło to z otwarciem skrzyni bo zawsze miałem tak zwyczaj robić co nie jest wg mnie głupim pomysłem ale faktycznie masz rację, obowiązkowo tego robić nie trzeba.

Link to comment
Share on other sites

uff... panowie, kamień z serca :wink: a już myślałem że musze skrzynie rozbierać żeby wymienić śmieszny uszczelniacz, tak na zdrowy rozum mi się wydawało że da się to zrobić bez wyciągania skrzyni, ale że nigdy tego nie robiłem w subaru to pytałem.

A znacie może wymiary tego uszczelniacza ? i czy dostępne są tylko w ASO?

Link to comment
Share on other sites

A znacie może wymiary tego uszczelniacza ? i czy dostępne są tylko w ASO?

 

o ile mnie pamieć nie zawodzi to 50x35x11 , lub zamiast 35, 30

Link to comment
Share on other sites

A znacie może wymiary tego uszczelniacza ? i czy dostępne są tylko w ASO?

 

o ile mnie pamieć nie zawodzi to 50x35x11 , lub zamiast 35, 30

dzięki jutro zadzwonie do ASO i się spytam czy mają, będzie pewne, a taki uszczelniacz to nie majątek :mrgreen:

 

-- Cz mar 31, 2011 9:33 pm --

 

i czy dostępne są tylko w ASO?

chcesz to zadzwon 22-8460049 podaj vin to wyslą na podany adres....

dziękuę Panie Andrzeju jutro zadawonie do ASO w Lublinie i zobacze czy mają

pozdrawiam

 

-- Cz mar 31, 2011 9:38 pm --

 

Proszę :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Odkopię.Po wymianie skrzyni w imprezie GF n/a 99r na skrzynię z Legacy 98(w mojej padła wiskoza) zauwazylem że w tej ''nowej''  z Legacy pocą się uszczelniacze półosi.Stąd moje pytania:

czy w były różne typy/rozmiary uszczelniaczy w imprezie/legacy?

czy da się samemu te uszczelniaczy wymienić nie robiac sobie większej szkody,tzn chodzi mi o to  czy metoda z zaznaczeniem położenia i policzeniem obrotów tej nakrętki dyferencjału się sprawdzi?Jakieś dodatkowe czynności trzeba wykonać ?w stylu zablokowanie czegoś przed rozkręceniem itp,czy po prostu zaznaczam markerem,odkrecam licząc obroty,wymieniam uszczelniacz,skręcam i gotowe?

Edited by Bo_Lo
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...