Skocz do zawartości

Jakie simeringi na półosiach w skrzyni ?


Andrzej8

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie, czy ktoś wie jak się dobrać do simeringów/uszczelniaczy półosi w skrzyni w GT, bo prawa zaczeła mi puszczać i rozrzuca mi olej :cry: i jakie ma wymiary taki uszczelniacz, byłem w sklepie i nie mogli znaleźć a katalogu nie mieli. Dzięki za pomoc, pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej8, a nie lepiej kupić oryginały z ASO? Drogie nie są i masz pewność że będą ok.

W ASO nie pytałem, faktycznie drogie to pewnie nie jest, to podjadę i zapytam, a do wymiany to trzeba półoś wypiąć odkręcić zabezpieczenie przy skrzyni i wydłubać stary? dobrze myśle czy się myle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej8, dobrze myślisz ale do tego trzeba jeszcze otworzyć skrzynię. Plus jest taki że sobie można od razu skrzynię obejrzeć co w GT-ku jest ważne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio :shock: żeby wymienić simering muszę wyciągać skrzynie?! :|

 

nie trzeba żadnej skrzyni rozbierać czy ściagać wymieniasz w dość prosty sposób :D , koszt uszczelniacza ok 35 zł jak pamietam

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba żadnej skrzyni rozbierać

od rana sie zbierałem , zeby to napisać :roll:

wymieniasz w dość prosty sposób

chyba , że sie nie chce odkrecic :roll:

koszt uszczelniacza ok 35 zł jak pamietam

prawego , lewego..... czy obojetne pr./lewy.....bo nie pamietam :?: :wink:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba żadnej skrzyni rozbierać

od rana sie zbierałem , zeby to napisać :roll:

wymieniasz w dość prosty sposób

chyba , że sie nie chce odkrecic :roll:

koszt uszczelniacza ok 35 zł jak pamietam

prawego , lewego..... czy obojetne pr./lewy.....bo nie pamietam :?: :wink:

Prawy i lewy są inne różnią się kierunkiem odrzutnika oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którejś ze skrzyń Subaru trzeba było otwierać skrzynię, byłem przekonany że to w GT99/00 - w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którejś ze skrzyń Subaru trzeba było otwierać skrzynię, byłem przekonany że to w GT99/00 - w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd :oops:

Szczerze to nie przypominam sobie żeby w którejkolwiek tak było a może mechanik nie wiedział ze trzeba odkręcić piercien w którym jest uszczelniacz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, wyciągaliśmy w skrzynię w moim GT99/00 i w GT97 5MT PPG i przy okazji wymiany simmeringów zawsze wymienialiśmy synchronizatory, olej i robiliśmy rewizję, może dlatego mi się kojarzyło to z otwarciem skrzyni bo zawsze miałem tak zwyczaj robić co nie jest wg mnie głupim pomysłem ale faktycznie masz rację, obowiązkowo tego robić nie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uff... panowie, kamień z serca :wink: a już myślałem że musze skrzynie rozbierać żeby wymienić śmieszny uszczelniacz, tak na zdrowy rozum mi się wydawało że da się to zrobić bez wyciągania skrzyni, ale że nigdy tego nie robiłem w subaru to pytałem.

A znacie może wymiary tego uszczelniacza ? i czy dostępne są tylko w ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A znacie może wymiary tego uszczelniacza ? i czy dostępne są tylko w ASO?

 

o ile mnie pamieć nie zawodzi to 50x35x11 , lub zamiast 35, 30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A znacie może wymiary tego uszczelniacza ? i czy dostępne są tylko w ASO?

 

o ile mnie pamieć nie zawodzi to 50x35x11 , lub zamiast 35, 30

dzięki jutro zadzwonie do ASO i się spytam czy mają, będzie pewne, a taki uszczelniacz to nie majątek :mrgreen:

 

-- Cz mar 31, 2011 9:33 pm --

 

i czy dostępne są tylko w ASO?

chcesz to zadzwon 22-8460049 podaj vin to wyslą na podany adres....

dziękuę Panie Andrzeju jutro zadawonie do ASO w Lublinie i zobacze czy mają

pozdrawiam

 

-- Cz mar 31, 2011 9:38 pm --

 

Proszę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Odkopię.Po wymianie skrzyni w imprezie GF n/a 99r na skrzynię z Legacy 98(w mojej padła wiskoza) zauwazylem że w tej ''nowej''  z Legacy pocą się uszczelniacze półosi.Stąd moje pytania:

czy w były różne typy/rozmiary uszczelniaczy w imprezie/legacy?

czy da się samemu te uszczelniaczy wymienić nie robiac sobie większej szkody,tzn chodzi mi o to  czy metoda z zaznaczeniem położenia i policzeniem obrotów tej nakrętki dyferencjału się sprawdzi?Jakieś dodatkowe czynności trzeba wykonać ?w stylu zablokowanie czegoś przed rozkręceniem itp,czy po prostu zaznaczam markerem,odkrecam licząc obroty,wymieniam uszczelniacz,skręcam i gotowe?

Edytowane przez Bo_Lo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...