Andrzej8 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Witam mam pytanie, czy ktoś wie jak się dobrać do simeringów/uszczelniaczy półosi w skrzyni w GT, bo prawa zaczeła mi puszczać i rozrzuca mi olej i jakie ma wymiary taki uszczelniacz, byłem w sklepie i nie mogli znaleźć a katalogu nie mieli. Dzięki za pomoc, pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Andrzej8, a nie lepiej kupić oryginały z ASO? Drogie nie są i masz pewność że będą ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej8 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Andrzej8, a nie lepiej kupić oryginały z ASO? Drogie nie są i masz pewność że będą ok. W ASO nie pytałem, faktycznie drogie to pewnie nie jest, to podjadę i zapytam, a do wymiany to trzeba półoś wypiąć odkręcić zabezpieczenie przy skrzyni i wydłubać stary? dobrze myśle czy się myle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Andrzej8, dobrze myślisz ale do tego trzeba jeszcze otworzyć skrzynię. Plus jest taki że sobie można od razu skrzynię obejrzeć co w GT-ku jest ważne :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej8 Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Serio :shock: żeby wymienić simering muszę wyciągać skrzynie?! :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Serio :shock: żeby wymienić simering muszę wyciągać skrzynie?! :| nie trzeba żadnej skrzyni rozbierać czy ściagać wymieniasz w dość prosty sposób , koszt uszczelniacza ok 35 zł jak pamietam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 nie trzeba żadnej skrzyni rozbierać od rana sie zbierałem , zeby to napisać :roll: wymieniasz w dość prosty sposób chyba , że sie nie chce odkrecic :roll: koszt uszczelniacza ok 35 zł jak pamietam prawego , lewego..... czy obojetne pr./lewy.....bo nie pamietam :?: :wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 nie trzeba żadnej skrzyni rozbierać od rana sie zbierałem , zeby to napisać :roll: wymieniasz w dość prosty sposób chyba , że sie nie chce odkrecic :roll: koszt uszczelniacza ok 35 zł jak pamietam prawego , lewego..... czy obojetne pr./lewy.....bo nie pamietam :?: :wink: Prawy i lewy są inne różnią się kierunkiem odrzutnika oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 W którejś ze skrzyń Subaru trzeba było otwierać skrzynię, byłem przekonany że to w GT99/00 - w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 W którejś ze skrzyń Subaru trzeba było otwierać skrzynię, byłem przekonany że to w GT99/00 - w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd Szczerze to nie przypominam sobie żeby w którejkolwiek tak było a może mechanik nie wiedział ze trzeba odkręcić piercien w którym jest uszczelniacz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 carfit, wyciągaliśmy w skrzynię w moim GT99/00 i w GT97 5MT PPG i przy okazji wymiany simmeringów zawsze wymienialiśmy synchronizatory, olej i robiliśmy rewizję, może dlatego mi się kojarzyło to z otwarciem skrzyni bo zawsze miałem tak zwyczaj robić co nie jest wg mnie głupim pomysłem ale faktycznie masz rację, obowiązkowo tego robić nie trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej8 Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 uff... panowie, kamień z serca :wink: a już myślałem że musze skrzynie rozbierać żeby wymienić śmieszny uszczelniacz, tak na zdrowy rozum mi się wydawało że da się to zrobić bez wyciągania skrzyni, ale że nigdy tego nie robiłem w subaru to pytałem. A znacie może wymiary tego uszczelniacza ? i czy dostępne są tylko w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Zagadaj z ASO. Koszt jak nic w Subaru :wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 A znacie może wymiary tego uszczelniacza ? i czy dostępne są tylko w ASO? o ile mnie pamieć nie zawodzi to 50x35x11 , lub zamiast 35, 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 i czy dostępne są tylko w ASO? chcesz to zadzwon 22-8460049 podaj vin to wyslą na podany adres.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej8 Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 A znacie może wymiary tego uszczelniacza ? i czy dostępne są tylko w ASO? o ile mnie pamieć nie zawodzi to 50x35x11 , lub zamiast 35, 30 dzięki jutro zadzwonie do ASO i się spytam czy mają, będzie pewne, a taki uszczelniacz to nie majątek -- Cz mar 31, 2011 9:33 pm -- i czy dostępne są tylko w ASO? chcesz to zadzwon 22-8460049 podaj vin to wyslą na podany adres.... dziękuę Panie Andrzeju jutro zadawonie do ASO w Lublinie i zobacze czy mają pozdrawiam -- Cz mar 31, 2011 9:38 pm -- Proszę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Odkopię.Po wymianie skrzyni w imprezie GF n/a 99r na skrzynię z Legacy 98(w mojej padła wiskoza) zauwazylem że w tej ''nowej'' z Legacy pocą się uszczelniacze półosi.Stąd moje pytania: czy w były różne typy/rozmiary uszczelniaczy w imprezie/legacy? czy da się samemu te uszczelniaczy wymienić nie robiac sobie większej szkody,tzn chodzi mi o to czy metoda z zaznaczeniem położenia i policzeniem obrotów tej nakrętki dyferencjału się sprawdzi?Jakieś dodatkowe czynności trzeba wykonać ?w stylu zablokowanie czegoś przed rozkręceniem itp,czy po prostu zaznaczam markerem,odkrecam licząc obroty,wymieniam uszczelniacz,skręcam i gotowe? Edytowane 5 Czerwca 2015 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się