buras Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 w przyszłym tygodniu mam remap gt 99 na alkateku i gryzie mnie pytanie ,czy wywalić tłumik szmerów ,żeby polepszyć przepływ powietrza przed mapowaniem ,czy to głupi pomysł ,który nic nie wnosi .wszelkie uwagi mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Pamiętaj żeby wszystkie zaplanowane zmiany robić przed remapem a zwłaszcza dolot,wywal go ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Zapytaj najlepiej swojego tunera, jakie on ma na to zapatrywanie. Ja wyrzucilem - czy duzo pomaga nie umiem powiedziec, na pewno nic zlego sie przez to nie dzieje. Zysk jaki widze osobiscie - byc moze nieco urojony - to nieco wieksze wejscie do puszki filtra, jak wyciagniesz takze ta gume uszczelniajaca z polaczenia tlumika szmerow z puszka filtra. Rura dolotowa, o ile mnie pamiec nie myli, bo dawno swojego subaru nie widzialem ma chyba nieco mniejsza srednice niz rura dalej za filtrem. Inna sprawa, ze w GT bez grubych modyfikacji pewnie wiele na tym i tak nie ugrasz, przy seryjnym turbo. Chcesz miec troche wiecej efektow dzwiekowych, to mozesz sie pozbyc tlumika szmerow. A jak nie, to zostaw jak jest. Natomiast upewnij sie, ze masz plastikowe nadkola zalozone, zebys nie chlapal woda prosto w wejscie filtra. Ale poza tym, jak tak sobie powietrze bierze z odizolowanego od kol nadkola, to problemu byc nie powinno. -- niedziela, 27 mar 2011, 18:58 -- Pamiętaj żeby wszystkie zaplanowane zmiany robić przed remapem a zwłaszcza dolot,wywal go ,pozdro. Akurat ta zmiana moze byc zrobiona w sumie kiedykolwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 :arrow: Tłumik szmerów ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Spytaj w MTS ile razy remontowali silnik z powodu usunięcia tłumika szmerów. Gra nie warta świeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Spytaj w MTS ile razy remontowali silnik z powodu usunięcia tłumika szmerów. Gra nie warta świeczki Mozesz rozwinac? A ile razy remontowali z powodu filtrow stozkowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Spytaj w MTS ile razy remontowali silnik z powodu usunięcia tłumika szmerów. Gra nie warta świeczki Mozesz rozwinac? A ile razy remontowali z powodu filtrow stozkowych? rozumiem że remapy po stożku, ale po wywaleniu tłumika szmerów... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 faktycznie ,najlepiej będzie zadzwonić do tunera i się podpytać ,ale zrobie to dopiero w poniedziałek ,bo sam nie cierpię jak mi klienci dupę zawracają w weekend .nie mogę się doczekać strojenia i efektów i od paru dni panikuje i dumam o czym jeszcze zapomniałem ,żeby dupy nie dać i tak sobie wymyślam problemy :roll: faktycznie przy małym turbo ,może to być zabieg zbędny ,a może nie -- Pn mar 28, 2011 1:45 pm -- tuner powiedzał wyp........ć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwolny Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Ja wywaliłem tłumik, ale za to mam kolanko: http://boostkits.com/product_info.php?c ... cts_id=815 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Ja wywaliłem tłumik, ale za to mam kolanko: http://boostkits.com/product_info.php?c ... cts_id=815 też docelowo będę zakładał , ale na razie z braku czasu musi być bez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Ja miałem wywalać u siebie, a teraz sam nie wiem... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 ja takie kolanko chce z poznania kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 ja takie kolanko chce z poznania kupić Gdzie? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Gdzie? :shock: tu masz link :arrow: Tłumik szmerów ... lub wejdź na strone poznańskiej firmy na M 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkogda Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 A czym to kolanko różni się w praktyce od kawałka rurki, którą teoretycznie możnaby zmontować we własnym zakresie (poza ceną)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 darkogda, niby niczym ale z jeden strony jest okrągłe wejście a z drugiej kwadratowe więc ciężko zrobić :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwolny Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 darkogda, niby niczym ale z jeden strony jest okrągłe wejście a z drugiej kwadratowe więc ciężko zrobić :| Do tego z Boostkits z przesyłką kosztowało mnie 100 zł mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Spytaj w MTS ile razy remontowali silnik z powodu usunięcia tłumika szmerów. Gra nie warta świeczki a ile razy remontowali z powodu panewki? ile razy remontowali z powodu peknietej półki 3 tłoka w 2.5? ile razy robili uszczelkę pod glowa w 2.5? Wyjasnij mi proszę co ma tłumik szmerów do remontu silnika... btw co Wy z tymi remapami... moze trzeba tez robic remap po zmienie filtra powietrza na nowy, bo przeciez czysty przepuszcza wiecej powietrza niz brudny po operacji usuniecia tłumika szmerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Marcin Kierkus - to moznaby cos wiecej przeczytac na temat tych remontow faktycznie? Jakies konkrety? Ew. moze Maras zajrzy do watku kiedys i napisze, co jego zdaniem moze byc konsekwencja takiej modyfikacji konkretnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 już była o tym dyskusja z Edwinem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 bakupno no ok - ja pamietam tamten watek, w ktorym tez bralem udzial. Rozumiem uwagi Edwina, chociaz ogladajac swoj filtr po roku nie zauwazylem dramatu. No ale tak czy inaczej, zasyfiony filtr to jedno - a jak wyglada kwestia tych remontow, to kolejna sprawa. Silnik od razu od brudnego, zapewniajacego slaby przeplyw filtra sie chyba nie zepsuje? -- wtorek, 29 mar 2011, 12:19 -- Inna sprawa, ze byc moze kolanko zamiast tlumika szmerow jest tez jakas opcja - ja na razie sie obywam bez Ale jesli zauwaze cos niepokojacego na filtrze, to byc moze zaloze kolanko takze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 AMI, no właśnie ale z tego co pamiętam Ty regularnie czyścisz filtr powietrza a kolanko jest dobry zastąpieniem tłumika A plasma555 nic nie miał i dla tego miał syf, nawet brakowało mu chyba plastiku w nadkolu i dla tego ciągnął syf, Silniki to mają problem z syfem jak nie ma filtra ale to chyba w rallycrosie ktoś miał takie rozwiązanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 AMI, no właśnie ale z tego co pamiętam Ty regularnie czyścisz filtr powietrza Nic nie czyszcze - zalozylem zwykly papierowy filtr i sprawdzilem go po pol roku i po roku - nie byl brudniejszy raczej, a na pewno nie duzo bardziej, niz wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkogda Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Tak się zastanawiam czy jadąc w deszczu (np. w ciągu aut) jest jakaś bardzo istotna różnica czy powietrze będzie zaciągane łapaczem z przodu auta poprzez kolanko czy bezpośrednio z błotnika oczywiście z zamontowanym nadkolem... :roll: Wydaje mi się, że i w jednym i w drugim przypadku powietrze oprócz wilgoci będzie zawierało podobną dawkę syfu zatrzymującego się na filtrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 darkogda, zajrzyj do wątku do którego wyżej link wstawiłem tam już o tym było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się