HubiSubi Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Witam Czy ktos dobierał zamawiał, robił spreżyny pod konkretną wagę auta? moze sa jakieś kalkulatory które pomogą wyliczyć twardoś sprężyn. Przy dużym odchudzeniu auta wiadomo że się mocno te parametry zmieniaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_poz Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Polecam skontaktować się z firmą http://pospring.pl/ Doradzą, a nawet zrobią sprężyny dobrane według konkretnych parametrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Ktoś robił u nich sprężyny do auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_poz Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Osobiście nie korzystałem z ich usług. Poszukaj może opinii o firmie w internecie. Wiele osób z różnych for internetowych miało z nimi styczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 kurde .. spoko.. tylko teraz jeszcze przydałoby się poznać trochę więcej teorii na temat sprężyn, doboru, oznaczeń .. ogólnie tuningu zawieszenia w sporcie ale przez duże "T" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Najpierw musisz mieć punk wyjścia, zmierz parametry sprężyn które masz. Na tej podstawie jeśli wiesz co chcesz uzyskać można coś stworzyć. Ale czy będą dobre to dopiero po testach wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 punktem wyjścia jest seryjna sprężyna od imprezy... trzeba ja zmiękczyć na tyle żeby się ugięła.. i teraz pytanie do znawców... do jakiego punktu się powinna ugiąć... 40%? 50%? dobicie chyba jest większe niż odbicie wiec na logikę 40% bardziej jest optymalne. teraz gdy mam bardzo lekkie auto .. ugina się bardzo mało co grozi odrywaniem kół tylnych przy wybiciu.. i się na hamowaniach właśnie tak dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się