KrzysiekT Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Po wymianie seryjnej turbiny z Legacy na TDO4L pojawiły się spore problemy z doładowaniem. Na każdym biegu turbo pompuje 1,2 bara, po czym boost cut odcina dopływ paliwa. Wszelkie próby kręcenia MBC i próby zbicia doładowania kończyły się niepowodzeniem. Dodam, że na seryjnej turbinie MBC działało i spokojnie dawało się, ustawić odpowiednie doładowanie. Po odpięciu MBC, dalej turbo ładuje za dużo. WG z poprzedniej turbiny nie pasuje, jedyne co zauważyłem to, że WG w TD04L chodzi wyraźnie z większym oporem. Silnik seria, jedynie wydech przelot na ori średnicy. Ma ktoś pomysł gdzie szukać przyczyny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Seryjny ECU ma fuel cut przy 1.18 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 szczur75, zgadza się ale MBC możesz ograniczyć boost do tego 1.15 - 1.18 i nie powinien dawać odcinek. Oczywiście rzecz empiryczna bo tak na prawdę to ten boost cut działa przy stabilnym ciśnieniu - w pikach może byc więcej. Mi np w pikach wali ponad 1.3 nawet zanim odetnie aczkolwiek miałem z tym początkowo problemy i trzeba było pobawić się z ograniczeniem doładowania. Co do WG to o ile mi się dobrze zdaje to jeśli byłby padnięty to ładowanie nie byłoby niczym odcinane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się