Jump to content

Problem z doładowaniem po zmianie na TD04L - Turbodziadek.


KrzysiekT
 Share

Recommended Posts

Po wymianie seryjnej turbiny z Legacy na TDO4L pojawiły się spore problemy z doładowaniem.

Na każdym biegu turbo pompuje 1,2 bara, po czym boost cut odcina dopływ paliwa. Wszelkie próby kręcenia MBC i próby zbicia doładowania kończyły się niepowodzeniem.

Dodam, że na seryjnej turbinie MBC działało i spokojnie dawało się, ustawić odpowiednie doładowanie.

Po odpięciu MBC, dalej turbo ładuje za dużo.

WG z poprzedniej turbiny nie pasuje, jedyne co zauważyłem to, że WG w TD04L chodzi wyraźnie z większym oporem.

 

Silnik seria, jedynie wydech przelot na ori średnicy.

 

Ma ktoś pomysł gdzie szukać przyczyny ?

Link to comment
Share on other sites

szczur75, zgadza się ale MBC możesz ograniczyć boost do tego 1.15 - 1.18 i nie powinien dawać odcinek. Oczywiście rzecz empiryczna bo tak na prawdę to ten boost cut działa przy stabilnym ciśnieniu - w pikach może byc więcej. Mi np w pikach wali ponad 1.3 nawet zanim odetnie aczkolwiek miałem z tym początkowo problemy i trzeba było pobawić się z ograniczeniem doładowania.

Co do WG to o ile mi się dobrze zdaje to jeśli byłby padnięty to ładowanie nie byłoby niczym odcinane

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...