AMI Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Mobile 1 15w50 Odnosze wrazenie, ze w Irlandii takiego gestego oleju nie potrzebujesz. Kup sobie Millersa CFS 5 albo 10w40 i bedzie OK Co do rozrzadu - nie dziadowalbym i rolki powymienial, zeby miec spokoj na kolejne 100tys. km. A i pompe wody bym wymienil, chociaz tutaj zdania tez podzielone. Ale koszta stosunkowo niewielkie, a zerwany rozrzad to juz wydatek spory na naprawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Tak jak AMI, mówi,nie szczyp się z rolkami i pompą,po prostu ją wymień i będziesz miał spokój,poza tym w zestawie jest taniej a może się okazać po demontażu obudowy i starego paska że rolki maja luzy a pompa ledwo dyszy,wtedy dokupowanie wszystkiego nie dość że droższe to i czasochłonne,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 chce zrobic rozrzad w Subaru i spotkalem sie z Polskimi Mechanikami mowia ze tylko pasek wymienic a rolek nie że w Japonczykach tylko sam pasek wystarczy co wy na to odpusc sobie tych mechanikow, wymieniaj komplet. "japonskie" rolki nie sa bardziej pancerne od pozostalych :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macuser Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zdecydowanie cały komplet. Tym bardziej że to nie są jakieś gigantyczne koszty no i robisz to raz na 100 tyś km. Co jeszcze bym radził z mojego rocznego doświadczenia zrobić - co ja zrobiłem - wygłuszyłem drzwi, podmieniłem głośniki na znacznie wrażliwsze na dźwięki seryjnego radioodtwarzacza, bo taki warunek był nieprzekraczalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doCtor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zdecydowanie cały komplet. Tym bardziej że to nie są jakieś gigantyczne koszty no i robisz to raz na 100 tyś km. Co jeszcze bym radził z mojego rocznego doświadczenia zrobić - co ja zrobiłem - wygłuszyłem drzwi, podmieniłem głośniki na znacznie wrażliwsze na dźwięki seryjnego radioodtwarzacza, bo taki warunek był nieprzekraczalny najlepiej to z subaru wogóle wywalić audio i zamontować prostą rure zamiast wydechu i cieszyć się dzwiękiem boxera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 - nie latamy autostradą pełnym ogniem, przez dłuższy czas aby nie przegrzac motoru Carlos-WRX a czy to tez dotyczy imprezy STI :?: :roll: :| P.S. Z tego co ja wiem to olej w np skrzyni itp rozgrzewa sie do temp roboczej po przejechaniu ok 15km przy temp dodatniej na zewnatrz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Carlos-WRX a czy to tez dotyczy imprezy STI :?: :roll: :| tak dotyczy :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceireland Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Panowie serwis zrobione wymienione prawie wszystko okazalo sie ze rozrzad byl robiony przy 70tys a auto ma 140 tys km. Wiec rozrzad odwleke i zrobie za miesiac bo mam koszty z inna wazna sprawa. Jaki olej do skrzyni to jak mozecie mi podpowiedziec. I gdzie jest montowana zmieniarka w Subaru impreza WRX Wagon 95 rok bo wyciaglem orginalne radio Kenwood na Mini Disc i byla podlaczona zmieniarka ale nie moge jej znalesc . Dzieku i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 nie było zmieniarek chyba w imprezach? a jak była to w bagazniku? lub w schowku przednim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 No ewentualnie jeszcze pod fotelem pasażera można zerknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 wymień olej w skrzyni i w dyfrach. olej tylko jeden - shell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 olej tylko jeden - shell To poradz mi drogie Bravo, co mam lac, jak np. ow slynny Shell w Irlandii jest praktycznie niedostepny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 olej tylko jeden - shell To poradz mi drogie Bravo, co mam lac, jak np. ow slynny Shell w Irlandii jest praktycznie niedostepny? o proszę, shell na wyspach jest beee :-) a co leje tamtejsze ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Nie wiem czy bee, ale troche ciezki do kupienia ten specjalny, zalecany - przynajmiej ja nie widzialem jak szukalem. Co leje aso nie wiem, bo do aso to sie tylko po czesci zblizam, bo nawet ustawienie zbieznosci ich przeroslo. A skrzynie w efekcie zalalem po prostu zwyklym Mineralnym olejem jakims popularnym i dramatu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się