mzy Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 ... a jak będzie miał STI, to będzie marzył o czymś w stylu "Kruk edition" Ale zdarzają się tacy, co wiedzą, gdzie się zatrzymać. Na przykład ja - na razie Do codziennego jeżdżenia nieco dłubnięty WRX w zupełności mi wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 ... Do codziennego jeżdżenia nieco dłubnięty WRX w zupełności mi wystarcza. Podpisuje sie pod tymi slowami rencami i nogami 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokie Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 To ja tak od siebie napisze, że od niedawna mam wrx'a i jedyne nad czym się czasem zastanawiam, to to żeby się trochę podszkolić w jeździe bo na prostej to wiadomo że każdy głupi pociśnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Moim zdanie kolejność taka: -kupić wrx (mieć w zapasie 15tyś zł) -przejść szkolenie SJS -pojeździć 1-2 lata autem -kupić STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwolny Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Sprzedam Impreze WRX,sprowadzona ze Szwajcarii,przebieg udokumentowany książką serwisową (patrz zdjęcia),na ostatnim serwisie wymieniono kompletny rozrząd,klocki,tarcze,amortyzatory,oczywiście oleje itd.W Polsce zrobiony 2.5" wolny kompletny układ wydechowy(od kolektora)regeneracja turbiny,większe ciśnienie doładowania,pompa walbro,zegar doładowania,strojenie VTG.Kierownica jest taka jaką chciałem,oryginalną daje gratis,żaden błąd się nie wyświetla.Auto użytkowane zgodnie z przeznaczeniem,niestety sprzęt wymiękł i coś lekko stuka w silniku,wg mnie P A N E W K A .Impreza dużo mnie kosztowała,żadna [moderator czuwa],w środku jak i na zewnątrz bardzo zadbana,normalne ślady eksploatacji,Ksenony China ale lampy,Grill,Zaślepki halog. oryginał STI.Sprzedaje na alu Borbet 17" bez felg i radia które widać na zdjęciach,daje oryginalne CD. Proszę bez dziwnych propozycji,głupich maili i informacji że można kupić 'idealnego" WRX-a za 20tyś.Auto po remapie podczas normalnej jazdy pali mniej o 2 litry,mi paliło od 9 litrów. Mi też pali 9 litrów, ale na 55km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 wwolny, ale to nie dzial K/S :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doCtor Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Moim zdanie kolejność taka: -kupić wrx (mieć w zapasie 15tyś zł) -przejść szkolenie SJS -pojeździć 1-2 lata autem -kupić STI i potem tylko dochodzi sie do wniosku że po sti nadchodzi czas na evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 U mnie nadszedł już dawno ale po rozmowie w aso na temat awaryjności X zdecydowałem sie na STI MY11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 wwwolny, to rozumiem ze cytat jakiegos ogloszenia jest ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwolny Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Moi drodzy, czy tylko ja widzę ten link w pierwszym poście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 A też coś dopiszę jako posiadacz WRX-a... Kupuj od razu STI bo później bęziesz się wkur......, płacz i zgrzytanie zębami. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 wwolny, a widzisz blisko bylem za moj atak przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derafi Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Panowie tak jak rozmawialiśmy wcześniej zostanie na razie WRX w seria a potem zobaczymy.Wiem że takie samochody nie palą 9 l wiem też że się skończą czasy 6 l w tdi ale nie myślę o tym bo przyzwyczajam się do myśli o EVO a co do sti TO mogę kupić ale po co bo później nie będzie frajdy z evo:D -- Pn mar 28, 2011 7:55 pm -- A powiedzcie mi jak się ma sprawa z angolami i USA bo tego jest naprawdę dużo ale jakoś mnie nie przekonują a jak się przedstawia sprawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 A powiedzcie mi jak się ma sprawa z angolami i USA bo tego jest naprawdę dużo ale jakoś mnie nie przekonują a jak się przedstawia sprawa? http://pl.wikipedia.org/wiki/Angola - Angola, jak to w Afryce, mnostwo problemow, pewnie co chwila jakies przewroty, ciezko z ta mloda demokracja. Chyba bym nie inwestowal. USA to co innego - wciaz prezni, podbijaja nowe rynki (glownie za pomoca Marines, ale ostatecznie efekt sie liczy ) - szedlbym w tym kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 AMI, mistrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasiorCk Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Ja tam lubie Angoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Zgadzam się z opiniami, że nie zależnie czego nie kupi to zawsze będzie mało Jak kupowałem WRX'a to mówiłem twardo: nie nie nie nic w tym aucie dłubał nie będę bo to super fura... no i się zaczęło... a to skrzydło duże (nadal nie kupione ), a to felgi inne, a hamulce za słabe... a to dopiero tylko drobiazgi (no może pomijając hamulunek) Teraz myślę... zawias zmienić, remap zrobić... itd. itd. The Neverending Story ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derafi Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 mam jeszcze takie małe pytanko czym się różni silnik w wrx ten 218 od tego 225 na pewno mocą ale czymś jeszcze o cym powinienem wiedzieć? -- Pt cze 24, 2011 10:00 pm -- Witam powracam i informuje o postępach.Oglądałem z 6 imprez w tym 4 Wrx ale jestem podłamany.Nie ma nic ciekawego i już nawet zrezygnowałem z turbo ale jest lipa.Fajne autko było Wrx 02r seria 98 tyś w serwis 100% oryginał i seria w Hamburgu ale 7500 eur do zapłaty i lipa.Ale się nie poddaje i będę informował co dalej:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpalon Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 ten 225PS to już blobeye (WRX) zmienili moc za pomocą elektroniki model od 2003-2005 roku.. ten 218 do poprzedni WRX bugeye od 2001 do 2002 końca silniki 218 - 225 nie różnią się budową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 WRX to usportowione auto do jazdy na codzień. Możesz se strzelić jakiś wydeszek, delikatny remap na ~255km, 355nm i sie fajnie jezdzi nie martwiąc o skrzynie. Problem z wytrzymałością podzespołów, tak jak ktoś napisał, zaczyna się wtedy jak zaczynasz upalać i katować te auto (głównie chodzi o skrzynie biegów). Swojego WRXa mam już 7 rok. Od czterech na podkręconych parametrach i wszystko bez większych usterek. (odpukać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bborowka Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Z awaryjnością WRXów jest jak z każdym innym autem. Moje doświadczenia są takie, że przy normalnej jeździe (czyli bez katowania biegów do odcięcia ) auto sprawuje się praktycznie bezawaryjnie. Trzeba pamiętać, że seryjne wrxy NIE SĄ w 100% przygotowane do wyczynowej jazdy - być może stąd bierze się opinia że jest to auto mało wytrzymałe. Ludzie po prostu oczekują od niego zbyt wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Zakładając, że każdy ma odpowiednio wysoki budżet, wszyscy zakończyli by na "dłubanym" Bugatti Veyron lub czymś podobnym Dalej to już chyba tylko kombinowanie z homologacją F1 na ulicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabloniec Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Dalej to już chyba tylko kombinowanie z homologacją F1 na ulicę Oj tam F1 od razu, takie cos by wystarczylo a ja tez mam pytanie. Moj budzet jest troche skromniejszy bo do 20 000 zł z rejestracja i wymiana eksploatacyjna chciał bym sie zamknąć. Rozglądam sie za WRX- GC (tak w wikipedi wycztałem) i STI- żeby uniknąć kłopotu za mało. Czy różnice konstrukcyjne silnika sa spore czy to głównie sterowanie ?? Chodzi czy przy zakupie WRX- zwiększenie mocy to koszt niewspółmierny i od razu lepiej pożyczyć i kupić STI?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_BrudnyHarry_ Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Niech mnie poprawić starsza brać forumowa jak źle pisze, ale GC to były Gt-ki. Nowsza generacja, od bugaja to dopiero WRX, chociaż czy GT to nie oznaczenie europejskie? Bo u skośnookich chyba było wrx oznaczenie naszego gietka. Edit: koszty napraw, utrzymania są nieporównywalnie większe STi. Wiadomo fun większy, ale na prostej to każdy jeden.. Jak myślałem o wersji n/a a teraz to sti, to coś jak r1 na pierwszy motor. Po 2 miesiącach będzie Ci mocy brakować, wiadomo lepsze heble itp pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Dalej to już chyba tylko kombinowanie z homologacją F1 na ulicę Oj tam F1 od razu, takie cos by wystarczylo a ja tez mam pytanie. Moj budzet jest troche skromniejszy bo do 20 000 zł z rejestracja i wymiana eksploatacyjna chciał bym sie zamknąć. Rozglądam sie za WRX- GC (tak w wikipedi wycztałem) i STI- żeby uniknąć kłopotu za mało. Czy różnice konstrukcyjne silnika sa spore czy to głównie sterowanie ?? Chodzi czy przy zakupie WRX- zwiększenie mocy to koszt niewspółmierny i od razu lepiej pożyczyć i kupić STI?? Nie jestem pewien czy dobrze rozumiem - za 20tys. chcesz kupic, zarejestrowac i powymieniac plyny i rozrzad? I chcesz za to kupic nawet STi? A jaki masz budzet potem na naprawy biezace? Nie to, zeby sie nie dalo kupic GT, czy nawet przelozonego WRX'a za tego typu pieniadze (ale raczej starsze roczniki - do 1996) - ale bez budzetu na naprawy to bedziesz szybko plakal. -- poniedziałek, 4 lip 2011, 10:01 -- Niech mnie poprawić starsza brać forumowa jak źle pisze, ale GC to były Gt-ki. GT byly w nadwoziu GC8 albo GF8 (kombi) - ale ogolnie GC8 to oznaczenie wersji nadwoziowej - i mogly byc GT, Turbo2000 (to mniej wiecej to samo, zaleznie od rynku), mogly byc WRX (wersje japonskie - nie podejmuje sie oceniac, czy byly identyczne mechanicznie jak europejskie GT, ale na pewno byly troszke inaczej strojone), mogly byc STi. I tyle - zaleznie od tego, co na danym rynku bylo oferowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się