Skocz do zawartości

Pierwsze Wrx co warto wiedziec?


derafi

Rekomendowane odpowiedzi

... a jak będzie miał STI, to będzie marzył o czymś w stylu "Kruk edition" :D Ale zdarzają się tacy, co wiedzą, gdzie się zatrzymać. Na przykład ja - na razie :mrgreen: Do codziennego jeżdżenia nieco dłubnięty WRX w zupełności mi wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To ja tak od siebie napisze, że od niedawna mam wrx'a i jedyne nad czym się czasem zastanawiam, to to żeby się trochę

podszkolić w jeździe bo na prostej to wiadomo że każdy głupi pociśnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedam Impreze WRX,sprowadzona ze Szwajcarii,przebieg udokumentowany książką serwisową (patrz zdjęcia),na ostatnim serwisie wymieniono kompletny rozrząd,klocki,tarcze,amortyzatory,oczywiście oleje itd.W Polsce zrobiony 2.5" wolny kompletny układ wydechowy(od kolektora)regeneracja turbiny,większe ciśnienie doładowania,pompa walbro,zegar doładowania,strojenie VTG.Kierownica jest taka jaką chciałem,oryginalną daje gratis,żaden błąd się nie wyświetla.Auto użytkowane zgodnie z przeznaczeniem,niestety sprzęt wymiękł i coś lekko stuka w silniku,wg mnie P A N E W K A .Impreza dużo mnie kosztowała,żadna [moderator czuwa],w środku jak i na zewnątrz bardzo zadbana,normalne ślady eksploatacji,Ksenony China ale lampy,Grill,Zaślepki halog. oryginał STI.Sprzedaje na alu Borbet 17" bez felg i radia które widać na zdjęciach,daje oryginalne CD. Proszę bez dziwnych propozycji,głupich maili i informacji że można kupić 'idealnego" WRX-a za 20tyś.Auto po remapie podczas normalnej jazdy pali mniej o 2 litry,mi paliło od 9 litrów.

 

Mi też pali 9 litrów, ale na 55km :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak jak rozmawialiśmy wcześniej zostanie na razie WRX w seria a potem zobaczymy.Wiem że takie samochody nie palą 9 l wiem też że się skończą czasy 6 l w tdi ale nie myślę o tym bo przyzwyczajam się do myśli o EVO a co do sti TO mogę kupić ale po co bo później nie będzie frajdy z evo:D

 

-- Pn mar 28, 2011 7:55 pm --

 

A powiedzcie mi jak się ma sprawa z angolami i USA bo tego jest naprawdę dużo ale jakoś mnie nie przekonują a jak się przedstawia sprawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jak się ma sprawa z angolami i USA bo tego jest naprawdę dużo ale jakoś mnie nie przekonują a jak się przedstawia sprawa?

 

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Angola - Angola, jak to w Afryce, mnostwo problemow, pewnie co chwila jakies przewroty, ciezko z ta mloda demokracja. Chyba bym nie inwestowal.

 

USA to co innego - wciaz prezni, podbijaja nowe rynki (glownie za pomoca Marines, ale ostatecznie efekt sie liczy ;)) - szedlbym w tym kierunku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z opiniami, że nie zależnie czego nie kupi to zawsze będzie mało ;)

 

Jak kupowałem WRX'a to mówiłem twardo: nie nie nie nic w tym aucie dłubał nie będę bo to super fura... no i się zaczęło... a to skrzydło duże (nadal nie kupione ;) ), a to felgi inne, a hamulce za słabe... a to dopiero tylko drobiazgi (no może pomijając hamulunek)

 

Teraz myślę... zawias zmienić, remap zrobić... itd. itd.

 

The Neverending Story ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

mam jeszcze takie małe pytanko czym się różni silnik w wrx ten 218 od tego 225 na pewno mocą:P ale czymś jeszcze o cym powinienem wiedzieć?

 

-- Pt cze 24, 2011 10:00 pm --

 

Witam powracam i informuje o postępach.Oglądałem z 6 imprez w tym 4 Wrx ale jestem podłamany.Nie ma nic ciekawego i już nawet zrezygnowałem z turbo ale jest lipa.Fajne autko było Wrx 02r seria 98 tyś w serwis 100% oryginał i seria w Hamburgu ale 7500 eur do zapłaty i lipa.Ale się nie poddaje i będę informował co dalej:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRX to usportowione auto do jazdy na codzień. Możesz se strzelić jakiś wydeszek, delikatny remap na ~255km, 355nm i sie fajnie jezdzi nie martwiąc o skrzynie. Problem z wytrzymałością podzespołów, tak jak ktoś napisał, zaczyna się wtedy jak zaczynasz upalać i katować te auto (głównie chodzi o skrzynie biegów). Swojego WRXa mam już 7 rok. Od czterech na podkręconych parametrach i wszystko bez większych usterek. (odpukać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z awaryjnością WRXów jest jak z każdym innym autem. Moje doświadczenia są takie, że przy normalnej jeździe (czyli bez katowania biegów do odcięcia :D) auto sprawuje się praktycznie bezawaryjnie. Trzeba pamiętać, że seryjne wrxy NIE SĄ w 100% przygotowane do wyczynowej jazdy - być może stąd bierze się opinia że jest to auto mało wytrzymałe. Ludzie po prostu oczekują od niego zbyt wiele ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej to już chyba tylko kombinowanie z homologacją F1 na ulicę :mrgreen:

Oj tam F1 od razu, takie cos by wystarczylo :)

 

a ja tez mam pytanie. Moj budzet jest troche skromniejszy bo do 20 000 zł z rejestracja i wymiana eksploatacyjna chciał bym sie zamknąć. Rozglądam sie za WRX- GC (tak w wikipedi wycztałem) i STI- żeby uniknąć kłopotu za mało. Czy różnice konstrukcyjne silnika sa spore czy to głównie sterowanie ?? Chodzi czy przy zakupie WRX- zwiększenie mocy to koszt niewspółmierny i od razu lepiej pożyczyć i kupić STI??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech mnie poprawić starsza brać forumowa jak źle pisze, ale GC to były Gt-ki. Nowsza generacja, od bugaja :P to dopiero WRX, chociaż czy GT to nie oznaczenie europejskie? Bo u skośnookich chyba było wrx oznaczenie naszego gietka.

 

Edit: koszty napraw, utrzymania są nieporównywalnie większe STi. Wiadomo fun większy, ale na prostej to każdy jeden..

 

Jak myślałem o wersji n/a a teraz to sti, to coś jak r1 na pierwszy motor. Po 2 miesiącach będzie Ci mocy brakować, wiadomo lepsze heble itp :D pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej to już chyba tylko kombinowanie z homologacją F1 na ulicę :mrgreen:

Oj tam F1 od razu, takie cos by wystarczylo :)

 

a ja tez mam pytanie. Moj budzet jest troche skromniejszy bo do 20 000 zł z rejestracja i wymiana eksploatacyjna chciał bym sie zamknąć. Rozglądam sie za WRX- GC (tak w wikipedi wycztałem) i STI- żeby uniknąć kłopotu za mało. Czy różnice konstrukcyjne silnika sa spore czy to głównie sterowanie ?? Chodzi czy przy zakupie WRX- zwiększenie mocy to koszt niewspółmierny i od razu lepiej pożyczyć i kupić STI??

 

Nie jestem pewien czy dobrze rozumiem - za 20tys. chcesz kupic, zarejestrowac i powymieniac plyny i rozrzad?

I chcesz za to kupic nawet STi?

A jaki masz budzet potem na naprawy biezace?

 

Nie to, zeby sie nie dalo kupic GT, czy nawet przelozonego WRX'a za tego typu pieniadze (ale raczej starsze roczniki - do 1996) - ale bez budzetu na naprawy to bedziesz szybko plakal.

 

-- poniedziałek, 4 lip 2011, 10:01 --

 

Niech mnie poprawić starsza brać forumowa jak źle pisze, ale GC to były Gt-ki.

 

GT byly w nadwoziu GC8 albo GF8 (kombi) - ale ogolnie GC8 to oznaczenie wersji nadwoziowej - i mogly byc GT, Turbo2000 (to mniej wiecej to samo, zaleznie od rynku), mogly byc WRX (wersje japonskie - nie podejmuje sie oceniac, czy byly identyczne mechanicznie jak europejskie GT, ale na pewno byly troszke inaczej strojone), mogly byc STi.

I tyle - zaleznie od tego, co na danym rynku bylo oferowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...