Grzesiek79 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 a jakies najlepsze miejsca do zamontowania czujnikuw cisnienia i temperatuty? Przeczytaj sobie cały ten wątek kilka postów wyżej jest pokazane i ten tak samo viewtopic.php?f=26&t=123103&view=unread#unread to dowiesz się wszystkiego -- Pn lut 20, 2012 10:04 pm -- mam za to czujnik temp. w misce olejowej To raczej nie dobre miejsce , jest tu gdzieś napisane że ktoś miał i też coś nie bardzo było Czujnik albo w blok albo w głowice -- Pn lut 20, 2012 10:08 pm -- mam za to czujnik temp. w misce olejowej To raczej nie dobre miejsce , jest tu gdzieś napisane że ktoś miał i też coś nie bardzo było Czujnik albo w blok albo w głowice -- Pn lut 20, 2012 10:11 pm -- Na tych fotkach wklejonych przez forumowiczów jest dobrze pokazane , bo silnik jest wyciągnięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Panowie, jeżeli w swoim Subaraku 08r mam w słupkach airbagi to mogę zamontować na nim zegary czy lepiej wymyślić inne miejsce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmo Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Panowie, jeżeli w swoim Subaraku 08r mam w słupkach airbagi to mogę zamontować na nim zegary czy lepiej wymyślić inne miejsce? Raczej sam sobie mozesz odpowiedziec na to pytanko.. A tak powaznie to raczej nie (bo jak poduszka sie otworzy to ....) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Tak myślałem. Kurcze nie dość, że nie mam możliwości zamontować na desce po środku to jeszcze słupek odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 DanPlut tu masz rozwiązanie http://www.ebay.com/itm/SMY-ClusterMaker-Gauge-Pod-2008-2013-WRX-STi-Dual-Gauge-POD-52mm-/190784790205?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c6ba8debd&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/SMY-Dual-Gauge-Pod-2008-2013-WRX-STI-Also-fit-09-Subaru-Forester-/200833564227?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ec29cfe43&vxp=mtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Dzięki. Chociaż koncepcja ze słupkiem bardziej mi się podobała a dopiero później załapałem, że mam tam poduszkę. Kurde kawałek plastiku a prawie 500 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 a powiedzcie mi jak podlaczyć czujnike temp oleju ? wiadomo czujnik pod IC z redukcją, wychodza z niego dwa kabelki biały i czarny, i mam problem z podlaczeniem do liczniki, czerwony ( grubszy) +, czarny -, i zostają mi jeszcze czarny, zielony i taki niby ze pomarańczowy ;p licznik sie zaświeca ale nie ma procedury sprawdzania jak np w EGT. Podłączałem czarny z czujnika do -, a biały z czujnika do zielonego kabelka i nic nie pokazuje cały czas 0stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidas19 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Witam Panowie właśnie mnie dopadło to, że zakładam zegary ciśnienie oleju temp oleju i EGT. Wszystko było fajnie do momentu kiedy trzeba wszystko założyć. Nie chce nic popsuć. Czytałem wątki montażowe ale już zwariowałem od tego wszystkiego nie wiem już co i jak tzn wiem gdzie są gniazda itp.ale nie wiem już jakie gwinty. A więc mam takie czujniki : Ciśnienia Oleju: http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-oleju-do-wskaznikow-steppermotor-i4239681620.html Temp Oleju: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-oleju-auto-gauge-wskaznik-i4217617542.html do tego kupiłem takie adaptery w sumie nie wiem czy będą potrzebne :/ http://allegro.pl/redukcja-czujnika-temperatury-wody-oleju-m20x1-75-i4265111911.html Czy te czujniki wejdą normalnie w miejsca np w głowicy z tyłu i pod IC?? Czy te redukcje mi się przydadzą czy muszę kupić/dorobić inne?? Chodzi mi o to żeby nie popsuć gwintów. A teraz sprawa EGT: Czy mogę je podłączyć pod oryginalny czujnik EGT który siedzi już w aucie (jak się da to proszę powiedzieć jak to zrobić ) Jeżeli się nie da to czy mogę w miejsce oryginalnego włożyć taki czujnik: http://allegro.pl/czujnik-temp-spalin-termopara-egt-auto-gauge-i4264076518.html I czy będzie będzie pasował gwint standardowo Proszę o odpowiedź bo jutro jestem umówiony u znajomego do montażu tego wszystkiego i nie wiem czy coś z tego wyjdzie. Za pomoc flaszka hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doman Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Witam Panowie właśnie mnie dopadło to, że zakładam zegary ciśnienie oleju temp oleju i EGT. Wszystko było fajnie do momentu kiedy trzeba wszystko założyć. Nie chce nic popsuć. Czytałem wątki montażowe ale już zwariowałem od tego wszystkiego nie wiem już co i jak tzn wiem gdzie są gniazda itp.ale nie wiem już jakie gwinty. A więc mam takie czujniki : Ciśnienia Oleju: http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-oleju-do-wskaznikow-steppermotor-i4239681620.html Temp Oleju: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-oleju-auto-gauge-wskaznik-i4217617542.html do tego kupiłem takie adaptery w sumie nie wiem czy będą potrzebne :/ http://allegro.pl/redukcja-czujnika-temperatury-wody-oleju-m20x1-75-i4265111911.html Czy te czujniki wejdą normalnie w miejsca np w głowicy z tyłu i pod IC?? Czy te redukcje mi się przydadzą czy muszę kupić/dorobić inne?? Chodzi mi o to żeby nie popsuć gwintów. A teraz sprawa EGT: Czy mogę je podłączyć pod oryginalny czujnik EGT który siedzi już w aucie (jak się da to proszę powiedzieć jak to zrobić ) Jeżeli się nie da to czy mogę w miejsce oryginalnego włożyć taki czujnik: http://allegro.pl/czujnik-temp-spalin-termopara-egt-auto-gauge-i4264076518.html I czy będzie będzie pasował gwint standardowo Proszę o odpowiedź bo jutro jestem umówiony u znajomego do montażu tego wszystkiego i nie wiem czy coś z tego wyjdzie. Za pomoc flaszka hehe Co do temp oleju to się wypowiem bo montowałem wczoraj. Jak zdejmiesz IC to masz dobry dostęp do jednej i drugiej. Do tej przy przepustnicy musisz mieć redukcję, do tej w głowicy już nie. Pierwsza nie chciała się odkręcić (miałem porządne klucze, wyrobiłem jedynie otwór na okrągło ) Z tyłu poszła bez problemu Montowałem wskaźnik STRI i jest tam w zestawie redukcja także fajnie że producent dodaje takie fanty do zestawu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Koledzy, czy ktoś ma doświadczenie z czujnikiem temperatury oleju w adapterze pod filtrem? Przy jakiej temperaturze można pogonić wskazówkę pod czerwone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Miałem przez chwilę tak wmontowany czujnik, bardzo powoli łapał optymalną temperaturę. Jakbym porównał, to obecnie nagrzewa się do ok. 80 stopni kiedy można przycisnąć, a w tych samych warunkach z czujnikiem pod filtrem miałem ok. 60 stopni na zegarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 miałeś bezpośrednie porównanie na dwóch zegarach podłączonych z czujnikami w dwóch miejscach jednocześnie? jak to nie, to nie pisz nic o tych samych warunkach, bo takie same nie były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Oczywiście że nie, ale warunki były porównywalne, jeżdżę tą samą trasą i wiem kiedy olej ma jaką temp. A czy temp. powietrza ma 15, czy 18 stopni to ma niewielki wpływ... Podsumowując, z czujnikiem pod filtrem nie były to wartości realne... A jak mi nie wierzysz, to zapytaj takiego jednego "Górala" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrxk Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Hej,A ja mam pytanko do tych którzy mają już zegary czy ktoś mógłby podzielić się swoimi wynikami temp i ciśnienia oleju ?Temperatura przy normalnej jeździe to u mnie 105 do 110 - czujnik w bloku pod ICCiśnienie 2,4 do 1,8 ( na wolnych ) w zależności od temperatury i stopnia stopnia zużycia oleju - czujnik w miejscu fabrycznegoTroszkę niepokoi mnie ta temp bo znalazłem wcześniej na forum jakieś wpisy o 90-95 stopniachPS temperaturę mam podłączoną od wczoraj a ciśnienie od ok 2 miesięcy wszytko STRI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 U mnie temperatura przy normalnej jeździe 85-93 Ciśnienie w zależności od obrotów i temperatury od 1,5 do 6-7 barów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) wrxk Temperatura jak na całkiem niezłe upalanko... Ciś. ok, choć b. dużo zależy od oliwy. Jakie jest na zimno, zaraz po rozruchu? Edytowane 10 Października 2014 przez BartZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrxk Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 wrxk Temperatura jak na całkiem niezłe upalanko... Ciś. ok, choć b. dużo zależy od oliwy. Jakie jest na zimno, zaraz po rozruchu? No właśnie to mnie trochę zaniepokoiło.... Na zimnym mam 6 do 7 bar Jak się "rozgrzeje" do tych 110 to na nowym oleju ( wczoraj zmieniany 5w50 vr1) mam prawie 2,5 bar na wolnych od 4 tys do odcinki ciśnienie ok 6- do 7 bar Oczywiście może być walnięty czujnik i się zastanawiam czy go wykręcać i gotować w garnku czy może jakoś inaczej się to sprawdza.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PingPong Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Witam wszystkich. Mimo, że post cały leciwy, to może ktoś ma na zbyciu przejściówkę do bloku na czujnik temp oleju . Kilku użytkowników pisało, że ma na zbyciu, jednak było to dawno ale może ktoś, coś... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dzial kupna-sprzedazy wydawalby sie dobrym miejscem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 czyli to w kółkuOKteraz poszukiwania drugiego portu Odświeżę temat. Czy dobrze zrozumiałem, że zaznaczone miejsce na zdjęciu dotyczy czujnika temperatury oleju? Chętnie bym się tam wkręcił w weekend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Odświeżę temat. Czy dobrze zrozumiałem, że zaznaczone miejsce na zdjęciu dotyczy czujnika temperatury oleju? Chętnie bym się tam wkręcił w weekend Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 o ile uda Ci sie to odkrecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 jako założyciel tematu mogę się udzielić, że mi się nie udało Radzę zainwestować w bardzo dobry klucz imbus, nie jakieś tesco czy lidle i bardzo z czuciem próbować odkręcić. Raz się przekręci i będzie kupa. Jeśli chodzi o temperaturę to w ej20g miałem lepsze miejsce - pomiędzy wlewem oleju a kolektorem. Taki sam robaczek na imbus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 jako założyciel tematu mogę się udzielić, że mi się nie udało Radzę zainwestować w bardzo dobry klucz imbus, nie jakieś tesco czy lidle i bardzo z czuciem próbować odkręcić. Raz się przekręci i będzie kupa. Jeśli chodzi o temperaturę to w ej20g miałem lepsze miejsce - pomiędzy wlewem oleju a kolektorem. Taki sam robaczek na imbus. klucze mam dobre bo jadę do kolegi mechanika a on tylko markowe kupuje, więc zakładam, że z tym nie będzie problemu. lepsze miejsce masz na myśli, lepiej oddaje obecną temperaturę czy mniej pi*%^$$ się z montażem? do tego 1szego muszę zdjąć IC a to Twoje miejsce wymaga demontażu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Miejsce o którym mówię nie wymaga żadnego demontażu, ale nie wiem czy występuje w nowszych głowicach. Jedno i drugie to kanały olejowe w tej samej głowicy więc różnica w pomiarze żadna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się