marcin Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Pacjent GT MY98 Proszę mądrą brać forumową o zlokalizowanie w bloku/głowicach dwóch "pipek" z gwintem w które można będzie wkręcić owe czujniki. Mile widziane zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 viewtopic.php?f=21&t=116260 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 piter, dzięki ale tam fotosik ukrócił wszystkie foto :| Wolałbym znać dokładnie umiejscowienie zaślepionych otworów z gwintem 1/8 NPT, bo jak się okazuje są też większe. Nie chcę kręcić w ciemno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Podepnę sie pod temat. Przy okazji wymiany oleju (GT 99) w silniku zauważyłem ,że w korku spustowym siedzi czujnik. Mam zamontowany zegar temp oleju i tak mi się wydaję ,że ten czujnik jest własnie od tego. Czy dobrze mi się wydaje ? i jeżeli to jest rzeczywiście czujnik temp oleju to jak sie mają wartości na nim odczytywane do czujników podlączanych w bloku/głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 muka, bardzo często montuje się czujniki w korku, albo w podstawce pod filtrem oleju, (bo łatwiej), a wartości temperatury są podobne, albo niższe, bo przepływające powietrze trochę chłodzi olej w misce ... ... niestety taki kabelek wystający z korka lub z pod filtra łatwo uszkodzić np. przy wymianie oleju ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 ... niestety taki kabelek wystający z korka lub z pod filtra łatwo uszkodzić np. przy wymianie oleju ... Mi się udało nie uszkodzić Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Do tego sól i inne agresywne czynniki.. na samym dole kabelki były by na pierwszej linii "ognia".. dlatego pytam które to 1/8 NPT? ew alternatywę ale od razu jaką redukcję zastosować (i gdzie ją kupić ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 TERZO, znalazłem takie zdjęcie z wrx'a i jakby co - mam taki adapter (u mnie okazał się niepotrzebny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 czyli to w kółku OK teraz poszukiwania drugiego portu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 teraz poszukiwania drugiego portu symetrycznie - w drugiej głowicy ;-), ale tam się ciężko dostać ze względu na wydech ... albo ... temperaturę można też wkręcić w bloku - jest podobna zaślepka przed/pod IC, koło przepustnicy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Powalczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Powalczymy Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 TERZO, jak się wkręcisz tam, gdzie piter, pokazał 3 posty wyżej, to będziesz potrzebował pokazanej przez niego przejściówki. Ja właśnie tak mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 mzy, a znasz gwinty w tej przejściówce i w jakim sklepie ją zanabyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Kupiłem coś takiego. Gwintu nie pamiętam na pewno, coś M18 mi się kojarzy. Klucz 24 chyba pasuje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 hmm.. w takim razie idzie PW do pitera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Odradzam montaż czujnika w korku spustowym, u mnie się nie sprawdził... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 chciałbym zapytać czy zamontowanie czujników temperatury i ciśnienia oleju w dodatkowej "podstawce" pomiędzy filtrem oleju a jego mocowaniem ma jakieś istotne wady? bo jednak wydaje mi się to znacznie prostsze od szukania miejsc w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 chciałbym zapytać czy zamontowanie czujników temperatury i ciśnienia oleju w dodatkowej "podstawce" pomiędzy filtrem oleju a jego mocowaniem ma jakieś istotne wady?bo jednak wydaje mi się to znacznie prostsze od szukania miejsc w silniku Jest prostsze, ale ja np. miałem specjalny korek spustowy z otworem na termoparę i po zamontowaniu zegar pokazywał mi temperaturę właściwie tylko na postoju, czyli wtedy kiedy olej spływał, a miska nie była chłodzona powietrzem, podczas jazdy było cały czas na min... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cin Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Kolega Viru12 pokazywał kiedys jeszcze 3 miejsce na czujnik: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=123103&hilit=dodatkowe+wska%C5%BAniki&start=250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Widziałem tą fotkę, ale u mnie gdzie wskazuje ta strzałka jest przykręcone mocowanie sprężarki klimy innych robaczków na imbus nie stwierdziłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Odradzam montaż czujnika w korku spustowym, u mnie się nie sprawdził... :| To może jakiś problem z czujnikiem ,bo u mnie nie problemów z wskazaniami czujnika (znaczy po rozgrzaniu pokazuje cały czas około 100 przy normalnej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Odradzam montaż czujnika w korku spustowym, u mnie się nie sprawdził... :| To może jakiś problem z czujnikiem ,bo u mnie nie problemów z wskazaniami czujnika (znaczy po rozgrzaniu pokazuje cały czas około 100 przy normalnej jeździe. Może, ale jednak temp. pokazywał... :shock: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 No tak ,ale pisałeś ,że pokazywał tylko na postoju a u mnie nie ma skoków wskazań ze względu na postój :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 BartZ, osłonę silnika miał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się