Gazik Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 wiec Andrzej jadąc spokojnie morze go opier.... Vercik może tak, a morze nie :wink: Autko zacne - ogień na tłoki i .... spokojnej jazdy do mety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Than_Junior napisał(a):Panie Andrzeju, wlasnie zauwazylem ze Stec zglosil sie w OPEN Mlody człowiek widocznie chce miec tytuł Mistrza Polski... .....moze nie miał trzymam kciuki za jak najlepszy wynik 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 O kurka, Panie Andrzeju, wlasnie zauwazylem ze Stec zglosil sie w OPEN Okazalo sie , że to żle wypełnione zgłoszenie......jedzie w S2000/R4. A swoja droga to ścigałem sie kiedys z jego ojcem Wieskiem Stecem i byloby miło zobaczyc jego zgloszenie w OPEN.... 8) -- 29 mar 2011, o 09:11 -- Stecu ma mistrza w górskich w rsmp ma ułańską fantazje ale jeżdzil tez w MP i dawal radę .....szybki jest tylko jakieś techniczne sprawy go przesladowaly....jak pamiętam :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Rodzi się we mnie podejrzene, ze coponiektorzy mylą R4 z OPEN - bo przeciez z tego co mi wiadomo Lancer jeszcze nie ma homoloacji R4 wiec na jakiej podstawie oni się w tej klasie zgłaszają..? Chyba ze się mylę...? Nieważne, Panie Andrzeju, bede trzymał kciuki za udana inaugurację sezonu i chrzest bojowy nowego auta i do zobaczenia na rajdzie! :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Moze mi ktos wytłumaczyc dlaczego auto klasy S2000 jest szybsze od Nki pomimo, że moc podobna, moment obrotowy w s2000 duzo mniejszy i dodatkowo S2000 słabiej jedzie z dołu.. , masa podobna. :?: Najważniejsze to konstrukcja auta, czyli projektowane od "deski kreślarskiej" do rajdów, z uwzględniem rozkładu masy, punktów mocowań wahczy, amortyzatorów itp. Po drugie auto klasy S2000 waży 1200kg , a ponad 100kg naprawde robi róznice. Skok zawieszenia o wiele większy niż w N-ce. Kierowca i pilot siedzi prawie w połowie lub tuż za połową auta, bo dopuszczona jest gługa kolumna kierownicza, oraz pedal box. , różnic takich niby drobnych jest całe mnóstwo, jak specjalne lekkie rurkowe wahacze, większy rozstaw kół, itp. W N-ce pewnych rzeczy nie zrobisz , bo są to auta na bazie seryjnych, ale jak wejdzie R4 , bedzie myśle o wiele lepiej . -- 29 mar 2011, o 19:10 -- bo przeciez z tego co mi wiadomo Lancer jeszcze nie ma homoloacji R4 Od 01.04 ma , tylko nie wiadomo jak z kitami do nich ( podobno już kilka jest) , bo poprzez wydażenia w Japoni opóźniają sie dostawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się