Grzehoo Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Raju, ile taki samochód jest lżejszy od seryjnego STI? Tarmac 1355 kg Gravel 1375 kg Tak piszą na tommimaakinen.net Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Ma się rozumiec, że to auto to nie tylko reklama i na Elmocie zobaczymy go live :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Elmocie zobaczymy go live Niestety obawiam się że z przyczyn organizacyjnych na ELMOCIE w tym roku nie zobaczymy niestety nikogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Elmocie zobaczymy go live Niestety obawiam się że z przyczyn organizacyjnych na ELMOCIE w tym roku nie zobaczymy niestety nikogo Nie żartuj, że rajd odwołali :!: -- 25 mar 2011, o 17:41 -- Rajd idzie normalnie. Nie siej fermentu :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Grzehoo, ciezko powiedziec, ale u nas roznica byla taka, ze jak mielismy auto z Symtechu w sezonie 2010 to niebardzo dalo sie nawiazac walke, a w sezonie 2011 ten sam kierowca autem od Makinena zdobyl tytul Mistrza Polski ;-) A Prodrive ostatnio chyba bardziej sie skupia na MINI WRC niz na Imprezie N-grupowej... Poza tym angazuja sie jeszcze w wyscigi i zdaje sie, ze Subaru odeszlo na znacznie dalszy plan u nich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcus Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 suuuuper autko! a ktoś może wie, na którym miejscu w rankingu jest P.Andrzej? bo jakoś na tych PZM-otach trudno się doszukać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 na którym miejscu w rankingu jest P.Andrzej? bo jakoś na tych PZM-otach trudno się doszukać... chyba w archiwum... ... ale w latach 80-tych kilka razy na 1 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Rajd idzie normalnie Rajd świdnicki tak, elmot nie do końca suuuuper autko! a ktoś może wie, na którym miejscu w rankingu jest P.Andrzej? bo jakoś na tych PZM-otach trudno się doszukać... :shock: mistrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł C Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 A tak poważnie: - with long version TMR Boss tarmac suspension - 2010 bushes - under floor protection, side sill protection and front bumber protection - carbon sump cuard - homologated tarmac breaks - KBT roll cages - Modena 5-speed dog box - 2010 Cusco homologated diffs - Motec ECU´s with TMR mapping - 201 fuel injectors - 33 mm restrictor - 80 L safety fuel tank - Tarmac stabilizers - 2* Peltor intercom - 2* map light - OMP exhuisting system and hand exhuister - TMR OMP seats - OMP belts - Hydraulic jack - Bolt gun - PIAA xenon lamp pods - PCS dash - Hidja rally computer 300 - STi hydlaulic hand brake - Roof ventilator łeee, klimy nie ma... ps trzymam kciuki Panie Andrzeju :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Rajd świdnicki tak, elmot nie do końca Faktycznie, nazwa się zmieniła. Niemniej, kumaci wiedzą o co chodzi. :wink: A autko do prawdy xtra, prawie jak........ ......wolny ssak mojego taty :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Raju, ile taki samochód jest lżejszy od seryjnego STI? Tarmac 1355 kg Gravel 1375 kg Tak piszą na tommimaakinen.net 1505 kg waży seryjne STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Rajd świdnicki tak, elmot nie do końca Faktycznie, nazwa się zmieniła. Niemniej, kumaci wiedzą o co chodzi. :wink: A autko do prawdy xtra, prawie jak........ ......wolny ssak mojego taty :!: Sorki, sam go elmot nazywam nadal i chyba tak już pozostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rjanusz Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 (...) jak mielismy auto z Symtechu w sezonie 2010 to niebardzo dalo sie nawiazac walke, a w sezonie 2011 ten sam kierowca autem od Makinena zdobyl tytul Mistrza Polski hę? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 to teraz wiadomo gdzie się Playboy podział : http://rajdy.autoklub.pl/news/w-barwach-playboya,35184 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 (...) jak mielismy auto z Symtechu w sezonie 2010 to niebardzo dalo sie nawiazac walke, a w sezonie 2011 ten sam kierowca autem od Makinena zdobyl tytul Mistrza Polski hę? :-) tfu, 2009 i 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 raju, to how many "iiihaha" ma teraz? dobre 226Kw 8) - podobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Olaboooga 8-) ... to tytul mistrza w klasie OPEN Pan Andrzej ma w kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 ... to tytul mistrza w klasie OPEN Pan Andrzej ma w kieszeni jak bedzie na mecie.... :wink: .. a na mecie czasem łatwiej być uzywając tylko 180....z tych 226Kw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Ale czy to auto ma byc szybsze od klasycznej Nki:>? Moze mi ktos wytłumaczyc dlaczego auto klasy S2000 jest szybsze od Nki pomimo, że moc podobna, moment obrotowy w s2000 duzo mniejszy i dodatkowo S2000 słabiej jedzie z dołu.. , masa podobna. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Moze mi ktos wytłumaczyc dlaczego auto klasy S2000 jest szybsze od Nki pomimo, że moc podobna, moment obrotowy w s2000 duzo mniejszy i dodatkowo S2000 słabiej jedzie z dołu.. , masa podobna. Zauwaz , ze zmiany jakie dopuszcza od 1 kwietnia tzw. R4 dotyczą głównie zawieszenia i wagi bo to jest bardziej istotne w uzyskiwaniu lepszych czasów na OS. a nie sama moc czy nawet minimalne szybsze auto. Zawieszenie i wyważenie auta ( max. dobre w S2000 ) to powoduje , ze czasy na OS są lepsze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 O kurka, Panie Andrzeju, wlasnie zauwazylem ze Stec zglosil sie w OPEN :shock: A Malinski Lancerem w .... R4... :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Panie Andrzeju, wlasnie zauwazylem ze Stec zglosil sie w OPEN Mlody człowiek widocznie chce miec tytuł Mistrza Polski... .....moze nie miał :roll: :?: ale jak wspomniałem wczesniej ...trzeba dojechac do mety....a to , jak pamietam , bywa trudne.. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Stecu ma mistrza w górskich w rsmp ma ułańską fantazje wiec Andrzej jadąc spokojnie morze go opier.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Kolejna rzecz przemawiająca za tym aby pojawić się na hellmocie Powodzenia i do zobaczenia na mecie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Ciekawe jak Czopik sobie poradzi po tak dlugiej przerwie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się