Skocz do zawartości

Prezentacja Subaru Impreza TMR 2010 Andrzeja Kopera


raju

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

A niebieskich nie mieli ??

 

no właśnie nie mieli :)

 

tylko chlapacze dalbym niebieskie

 

jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma - tylko czerwone mieli :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie ale jak widzę gdzie FB to nawet nie klikam
Widzę, że nie jestem jedynym dziwakiem :mrgreen: ulżyło mi :wink:

 

eMTe napisał(a):

czy Pan Andrzej ma zamiar startowac w calym cyklu RSMP 2011?

 

 

jak starczy...sił ...to wszystkie asfaltowe eliminacje

To w takim razie dużo sił życzę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny projekt ... tylko chyba za dzieciaka zakodował mi się żółty kolor na rajdówce A.Koper i tak sobie zawsze myślałem że żółte subaru było by super :) Ale to takie moje przemyślenie ....

 

Dużo sił panie Koper !!! Trzymam kciuki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik seryjny, skrzynia automatyczna i zawieszenie pneumatyczne...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

 

A tak poważnie:

 

- with long version TMR Boss tarmac suspension

- 2010 bushes

- under floor protection, side sill protection and front bumber protection

- carbon sump cuard

- homologated tarmac breaks

- KBT roll cages

- Modena 5-speed dog box

- 2010 Cusco homologated diffs

- Motec ECU´s with TMR mapping

- 201 fuel injectors

- 33 mm restrictor

- 80 L safety fuel tank

- Tarmac stabilizers

- 2* Peltor intercom

- 2* map light

- OMP exhuisting system and hand exhuister

- TMR OMP seats

- OMP belts

- Hydraulic jack

- Bolt gun

- PIAA xenon lamp pods

- PCS dash

- Hidja rally computer 300

- STi hydlaulic hand brake

- Roof ventilator

 

-- 25 mar 2011, o 13:56 --

 

U Makinena zmieniliśmy zwężkę na 34mm, samochód pojechał na hamownie, został wystrojony i ponownie przeszedł test na hamownii.

Właśnie ta modyfikacja powoduje, że AK startuje w grupie "OPEN"

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa! Duzo by tu mozna wnikac w szczegoly, ale generalnie kazdy tuner (Tommi Makinen Racing, Prodrive, Symtech itd.) dostaje seryjna Impreze Spec.C i na jej bazie robi rajdowke. Czyli sa rozne typy zawieszenia, klatki bezpieczenstwa, oprogramowanie silnika, skrzynie, dyfry...

 

Oczywiscie wsyzstko w ramach regulaminu. Ale efekty potrafia byc diametralnie rozne :!:

 

Aktualnie wg wielu kierowcow to wlasnie TMR ma najlepsze Imprezy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszędzie ten FaceBook, jak ja tego nie znoszę... Za niedługo nic nie będzie można zobaczyć w necie bez zalogowania się na jakiejś społecznościówce :evil:

 

oj tak oj tak - strach otworzyc lodówkę

 

Panie Andrzeju - pora teraz zmienic fotke w podpisie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thaaanx. To brnę dalej :wink: To ile takie TMR może urywać na km oesowym konkurencji zakładając doroszkarza o podobnym skillu (wiadomo, teoretycznie...) skoro jest debesciak. No i co z Prodrive? Oni chyba najdłużej klepią temat "Bubaru" a mimo to nie robią lepszych?

Sory, że tak męcze, ale temat ciekawy.

 

P.S. Baaaaaaaardzo ładne malowanie, bo jak wiadomo rajdówka musi być biała, a niebieski to mój ulubiony 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...