Damian Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów!!! Jak tak czytam Wasze rady dotyczące problemów z Waszymi autkami, to powiem szczerze, że wstyd się przyznać, ale tak naprawdę nie wiem o czym konwersujecie. Spowodowane jest to małą a raczej żadną moją wiedzą na temat silnika jaki jest w moim GT 98. Mam pytanie odnoście zaworu Blow-Off. A mianowicie kiedyś przeczytałem,że wydaje on specyficzny dźwięk przy zmianie biegów, co daje się słyszeć u mnie również. Problem jest inny... jak przeglądałem rodzaje tych zaworów na str,. internetowej, to wszystkiem zawory były takie, że... czegoś takiego nie ma u mnie pod maską. Inna sprawa, to dokucza mi "gaśnięcie silnika w momencie zejścia z wyższych obrotów. Aby temu zapobiedz, często podczas hamowania dodaję gazu zewnętrzną stroną stopy aby utrzymać silnik przy pracy. Mam więc pytanie: 1. Jak powinien wyglądać zawór Blow-Off w GT 98 ? 2. Co może być przyczyną gaśnięcia silnika? Przepraszam za brak podstawowej wiedzy o Subarynkach i dziękuję bardzo za porady!! Pozdrawiam serdecznie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Najłatwiej będzie,jak zrobisz zdjęcie swojego intercooler'a i (ta "chłodnica" po wlotem na masce) stojąc przed przodem samochodu i umieścisz w swoim poście. Wtedy dostaniesz odpowiedź od forumowiczów, czy i jaki masz blow-off Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomS Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 w GT98 czyli tak jak u mnie, blov znajduje się (montuje się) na końcu przewodu gumowego o średnicy około 45 mm, wychodzącego z intercoolera (stojąc przodem do samochodu przewód ten znajduje się po prawej stronie przedniej części intercoolera (taka chłodniczka położona na silniku :wink: ). Oryginalnie przewód ten "odchodzi w prawą stronę i znika na dół pod intercooler. I takie czarne na końcu tego przewodu to jest oryginalny zawór, który można wyjąć, zastepując go blov off'em. Oczywiście trzeba zaślepić przewód gumowy który "wraca" do układu ssącego. Pozdrawiam, i zyczę przemyślanych przeróbek :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 (...)blov znajduje się (...)(...)blov off'em(...) Mała uwaga językowa (jeśli początkujący są wśród nas, to niech się uczą poprawnej terminologii 8)): to jest blow-off valve, albo w skrócie BOV. Nie ma czegoś takiego, jak "blov"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Co może być przyczyną gaśnięcia silnika? BOV, mieszanka itd. W jakich okolicznościach gaśnie? Po z hamowaniu się z wysokich obr. do zera :?: Czyli tzw przerwa w szybszej jeździe ze względu na Panów mundurowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 jesli nie widzisz bova lub masz seryjny, i nadal sluczysz syczenie podczas zmiany biegow i czasami tez jak turbina sie rozkreca to mozesz miec tak zwany boost leak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi