Skocz do zawartości

Fotelik dla Bobasa do Imprezy WRX


Filip.W

Rekomendowane odpowiedzi

Nastał czas, że trzeba uskutecznić tuning wewnętrzny czyli fotelik dla Bobasa...

 

mam jeszcze niecałe 3 miesiące na to,ale już wolę się rozejrzeć ponieważ jestem zielony w temacie fotelików dziecięcych :)

 

a nóż,ktoś już coś wie, jaki pasuje,jaki łądnie wygląda :D i spełnia funkcję bezpieczeństwa w skali 100/100:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastał czas, że trzeba uskutecznić tuning wewnętrzny czyli fotelik dla Bobasa...

 

mam jeszcze niecałe 3 miesiące na to,ale już wolę się rozejrzeć ponieważ jestem zielony w temacie fotelików dziecięcych :)

 

a nóż,ktoś już coś wie, jaki pasuje,jaki łądnie wygląda :D i spełnia funkcję bezpieczeństwa w skali 100/100:)

ja mam Chicco Key 2-3, ladnie pasuje do kolorystyki auta :D

 

picture031tm.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2-3 tzn , że dla takiego właśnie wieku?

nie, w ich oznaczeniu to symbolizuje przedzial 9-18kg (jezeli dobrze pamietam)

 

to Ty szukasz fotelika dla zupelnie malego czlowieczka? (tzn. fotelika z tzw. 1-ej grupy?)

 

sprobuj uderzyc do forumowicza babyexpress w kwestii fotelika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to musze zacnego forumowicza odnaleźć. babyexpress :) nice

 

-- 22 mar 2011, o 23:13 --

 

2-3 tzn , że dla takiego właśnie wieku?

nie, w ich oznaczeniu to symbolizuje przedzial 9-18kg (jezeli dobrze pamietam)

 

to Ty szukasz fotelika dla zupelnie malego czlowieczka? (tzn. fotelika z tzw. 1-ej grupy?)

 

sprobuj uderzyc do forumowicza babyexpress w kwestii fotelika :)

 

 

w wyszukiwarce takowego nie znajduje magistrala tego forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to musze zacnego forumowicza odnaleźć. babyexpress :) nice

 

-- 22 mar 2011, o 23:13 --

 

2-3 tzn , że dla takiego właśnie wieku?