Jump to content

Fotelik dla Bobasa do Imprezy WRX

Filip.W
 Share

Recommended Posts

Nastał czas, że trzeba uskutecznić tuning wewnętrzny czyli fotelik dla Bobasa...

mam jeszcze niecałe 3 miesiące na to,ale już wolę się rozejrzeć ponieważ jestem zielony w temacie fotelików dziecięcych :)

a nóż,ktoś już coś wie, jaki pasuje,jaki łądnie wygląda :D i spełnia funkcję bezpieczeństwa w skali 100/100:)

Nastał czas, że trzeba uskutecznić tuning wewnętrzny czyli fotelik dla Bobasa...

mam jeszcze niecałe 3 miesiące na to,ale już wolę się rozejrzeć ponieważ jestem zielony w temacie fotelików dziecięcych :)

a nóż,ktoś już coś wie, jaki pasuje,jaki łądnie wygląda :D i spełnia funkcję bezpieczeństwa w skali 100/100:)

ja mam Chicco Key 2-3, ladnie pasuje do kolorystyki auta :D

picture031tm.jpg

Uploaded with ImageShack.us

2-3 tzn , że dla takiego właśnie wieku?

-- 22 mar 2011, o 23:08 --

bo na początku jest małe, naprawde małe przecie i jakoś trzeba transportować mikroskopijnego człowieka zanim nie zacznie prowadzić subaru :)

nie, w ich oznaczeniu to symbolizuje przedzial 9-18kg (jezeli dobrze pamietam)

to Ty szukasz fotelika dla zupelnie malego czlowieczka? (tzn. fotelika z tzw. 1-ej grupy?)

sprobuj uderzyc do forumowicza babyexpress w kwestii fotelika :)

no to musze zacnego forumowicza odnaleźć. babyexpress :) nice

-- 22 mar 2011, o 23:13 --

to Ty szukasz fotelika dla zupelnie malego czlowieczka? (tzn. fotelika z tzw. 1-ej grupy?)

w wyszukiwarce takowego nie znajduje magistrala tego forum.

no to musze zacnego forumowicza odnaleźć. babyexpress :) nice

-- 22 mar 2011, o 23:13 --

w wyszukiwarce takowego nie znajduje magistrala tego forum.

przepraszam, troszke przekrecilem imie uzytkownika :oops:

Filip, zajrzyj tu :arrow: viewtopic.php?f=17&t=121124&start=0

Roemer jest de beściak - przerobiłem z 4 Chico, jednego Roemera i jeszcze coś tam i ma dwie podstawowe zalety: