mrowa Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ja mam whiteline 22mm i amorki KYB AGX i jest fajnie mogę polecić. Sprężyny mam seryjne (jeszcze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Siema, Ultra SR występują do new age WRX i do STI. Do WRX mają budowę "normalną" a do STI jest "upside-down" czyli odwrócony (ta niby gruba sztyca). Występują następujące typy Ultra SR do STI (numery części z katalogu KYB): 10.00 - 10.02 321007 Przód Lewy 321006 PP 321009 TL 321008 TP 11.02 - 12.02 321007 (przód z 00-02) 321006 (przód z 00-02) 321005 TL 321004 TP 1.03 - 1.04 321003 PL 321002 PP 321005 (tył z 02) 321004 (tył z 02) Najlepiej z ori sprężynami STI z danego rocznika. amortyzatory do WRX i STI różnią się charakterystykami (dopasowane do różnych sprężyn w WRX i STi) O ile mi wiadomo zawias z STI podchodzi do WRX p&p. Pojawia się inne górne mocowanie w tyle od 02 321004: 321008 STi rear 10.00-10.02.jpg[/attachment] Pozdrawiam X69, czyli najlepiej do którego rocznika STi mam szukać SR-ek i sprężyn żeby pasowały bez problema do mojego WRX-ika? Nie chcę namieszać więc może Carfit ci odpowie. Carfit, help!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Mile widziane gwinty, by można było sie przed KJS'em utwardzić gwintem za 2-3k to sobie można auto do zdjęcia utwardzić... raczej nic poza tym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 hmmm, proszę mnie oświecić!!!! Jak się utwardza auto gwintem? Zawsze myślałem że gwintem się reguluje wysokość (prześwit) :!: Chyba że chodzi o gwint w śrubkach regulacji amortyzatorów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Jak się utwardza auto gwintem?Zawsze myślałem że gwintem się reguluje wysokość (prześwit) :!: W dosłownym znaczeniu masz rację. Carlosowi, jak się domyślam, chodziło o to, że żadne zawieszenie gwintowane w tym (niskim) przedziale cenowym nie będzie się dobrze sprawowało "w jeździe", a ewentualnie samochód będzie tylko dobrze wyglądał "na zdjęciach". Stąd chyba dwie opcje - albo przeznaczyć tą kasę np. na Ultra-SRy (ew. AGXy), które mają ogólnie dobrą opinię, albo dozbierać jeszcze minimum parę tysi na jakiś sensowniejszy gwint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 mzy zastanawiam się co miał na myśli usul chciałem się czegoś dowiedzieć :!: Apropos regulacji, to regulacja która jednocześnie zmienia charakterystykę dobicia i odbicia to ŻADNA :!: regulacja :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 to ja dorzucę swoje dwa złote... Prawie od 3,5 roku jeździłem na dwóch zestawach Tein-ach SS bez topmount-ów i teraz mam zawias z STI Spec-C... Do ulicznej jazdy, komfortu, jazdy po ewentualnych sztrach to zawias jest git ale... Prędkość działania amortyzatorów jest dużo wolniejsza od SS. Za to w Tein-ach najbardziej boli mnie mały skok amortyzatora i ciągle dobijanie na stosunkowo małych nierównościach... Może się przyzwyczaiłem a sposób działania na asfalcie dla mnie jest bardzo dobra - i do tego wytrzymała (zestaw na ok 100.000km). Koszt jest jeszcze do przyjęcia. Nie miałem okazji latać na jakiś tam Ohlinsach i podobnych ale dla mnie pod tym względem musi być rozsądnie cenowo i do przyjęcia jeśli chodzi o komfort... Ewentualnie Tein SuperStreet od Forka do Imprezy?? Skok podobno jest większy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Kombinuję z amorami i nie mogę znaleźć numerów kyb AGX do WRX-a.po 2002 r. Tematów było trochę ,a coś ciężko idzie. Nie ma w takim Katalogu? A są do niektórych suzuki itp. http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/catalogue.asp albo http://www.kayaba.pl/ Ma ktoś coś?, Jeśki chodzi o sprężyny to :Czym spręzyny tylne rózniły się w wrx przed i po 2002?-wg katalogu kyb są inne. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 (edytowane) Czym spręzyny tylne rózniły się w wrx przed i po 2002? do 2002r po 2002r po 2002r są też inne tylne górne poduszki mocujące Edytowane 8 Maja 2014 przez piter 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się