Skocz do zawartości

zawieszenie do wrx


zoowty

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

 

Ultra SR występują do new age WRX i do STI. Do WRX mają budowę "normalną" a do STI jest "upside-down" czyli odwrócony (ta niby gruba sztyca). Występują następujące typy Ultra SR do STI (numery części z katalogu KYB):

 

10.00 - 10.02

321007 Przód Lewy

321006 PP

321009 TL

321008 TP

 

11.02 - 12.02

321007 (przód z 00-02)

321006 (przód z 00-02)

321005 TL

321004 TP

 

1.03 - 1.04

321003 PL

321002 PP

321005 (tył z 02)

321004 (tył z 02)

 

Najlepiej z ori sprężynami STI z danego rocznika. amortyzatory do WRX i STI różnią się charakterystykami (dopasowane do różnych sprężyn w WRX i STi)

O ile mi wiadomo zawias z STI podchodzi do WRX p&p. Pojawia się inne górne mocowanie w tyle od 02

 

321004: 321008 STi rear 10.00-10.02.jpg[/attachment]

 

Pozdrawiam

 

X69, czyli najlepiej do którego rocznika STi mam szukać SR-ek i sprężyn żeby pasowały bez problema do mojego WRX-ika? :)

 

Nie chcę namieszać więc może Carfit ci odpowie.

Carfit, help!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, proszę mnie oświecić!!!!

Jak się utwardza auto gwintem?

Zawsze myślałem że gwintem się reguluje wysokość (prześwit) :!:

Chyba że chodzi o gwint w śrubkach regulacji amortyzatorów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się utwardza auto gwintem?

Zawsze myślałem że gwintem się reguluje wysokość (prześwit) :!:

W dosłownym znaczeniu masz rację. Carlosowi, jak się domyślam, chodziło o to, że żadne zawieszenie gwintowane w tym (niskim) przedziale cenowym nie będzie się dobrze sprawowało "w jeździe", a ewentualnie samochód będzie tylko dobrze wyglądał "na zdjęciach". Stąd chyba dwie opcje - albo przeznaczyć tą kasę np. na Ultra-SRy (ew. AGXy), które mają ogólnie dobrą opinię, albo dozbierać jeszcze minimum parę tysi na jakiś sensowniejszy gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mzy :mrgreen:

zastanawiam się co miał na myśli usul

chciałem się czegoś dowiedzieć :!: :P

Apropos regulacji, to regulacja która jednocześnie zmienia charakterystykę dobicia i odbicia to ŻADNA :!: regulacja :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja dorzucę swoje dwa złote...

Prawie od 3,5 roku jeździłem na dwóch zestawach Tein-ach SS bez topmount-ów i teraz mam zawias z STI Spec-C...

Do ulicznej jazdy, komfortu, jazdy po ewentualnych sztrach to zawias jest git ale... Prędkość działania amortyzatorów jest dużo wolniejsza od SS. Za to w Tein-ach najbardziej boli mnie mały skok amortyzatora i ciągle dobijanie na stosunkowo małych nierównościach...

Może się przyzwyczaiłem a sposób działania na asfalcie dla mnie jest bardzo dobra - i do tego wytrzymała (zestaw na ok 100.000km). Koszt jest jeszcze do przyjęcia.

Nie miałem okazji latać na jakiś tam Ohlinsach i podobnych ale dla mnie pod tym względem musi być rozsądnie cenowo i do przyjęcia jeśli chodzi o komfort...

 

Ewentualnie Tein SuperStreet od Forka do Imprezy?? Skok podobno jest większy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Kombinuję z amorami i nie mogę znaleźć  numerów   kyb AGX    do WRX-a.po 2002 r. Tematów było trochę ,a coś ciężko idzie.

Nie ma w takim Katalogu? A są do niektórych suzuki itp.

http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/catalogue.asp

albo

http://www.kayaba.pl/

Ma ktoś coś?,

Jeśki chodzi o sprężyny to :Czym spręzyny tylne rózniły się w wrx przed i po 2002?-wg katalogu  kyb są inne.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...