Skocz do zawartości

ecu ALKATEK prośba o wszelkie info


buras

Rekomendowane odpowiedzi

mam prośbę ,czy ktoś może podesłać jakieś linki do ecu alkatek ,w google jakby wymiotło wszystko na ten temat ,chyba że producent występuje pod inną nazwą .mile widziane wszelkie informacje i opinie

z góry dziekuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury powietrza w dolocie jest wskazany w tego typu aplikacjach.

Ale ogolnie to podmieniasz ecu bez najmniejszego problemu.

 

Zeby nie bylo, ze jakis enigmatyczny jestem :) - Czujnik temperatury podpinasz w wiazke przeplywomierza (ktory nawiasem mowiac z Simtekiem staje sie zbedny).

 

Co mozna ew. zrobic - ale nie trzeba - to podpiac pod jedna z linii wiazki zaraz za komputerem przelacznik do przelaczania (masa) map - trzeba oczywiscie przewod rozciac.

Ale mozna tez nic tam nie ciac, a przelaczac mapy pedalem gazu przy rozruchu.

 

To z grubsza tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej pewnie, zeby byl juz przy remapie - chocby dla sprawdzenia dzialania itp.

Ale jesli nie ma warunkow, pewnie mozna zalozyc go pozniej - stroiciel pewnie i tak jakies tam korekty dla temperatury

na poczatek z glowy i doswiadczenia wprowadzi.

 

Niemniej jednak jesli oddasz go w rece warsztatu, w ktorego rece mysle, ze go oddasz - tego zlego, strasznego, co to szkody gospodarzowi tego forum przynosi :) - to na pewno chlopaki nie beda mieli problemu z zalozeniem i podlaczeniem czujnika przed remapem.

 

Jesli pytasz natomiast w sensie takim, czy w ogole mozna jezdzic bez niego, zrobic instalacje bez czujnika - no, przez jakas chwile mozna :)

Ale to dalece nierozsadne :) Bo skoro ecu nie korzysta z przeplywomierza, to musi inaczej obliczac ilosc powietrza dostajacego sie do komor spalania - robi to wlasnie dzieki czujnikowi temperatury (przy znanych innych wlasciwosciach powietrza).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem docelowo pojadę tam gdzie jeździć ,tfu przez lewe ramie ,nie kazano ,ale z czystej niecierpliwości muszę go najpierw odpalić ,chyba że czujnik będzie w komplecie (bo jeszcze przesyłki nie dostałem) ,to się go od razu wrzuci .mniemam że montaż polega na wyjęciu starego ecu ,otworzenie obudowy ,wsadzenie alkateka i jazda ,czy to jakś skąplikowana operacja .nie zamierzam tego robić sam ,ale mam nadzieje ,że jakiś dobry

elektryk samochodowy powinien sobie z tym poradzić :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli caly setup jest taki sam, to mozna pewnie probowac - ale wolalbym to odlozyc chyba jednak do czasu wizyty u tunera.

Tymczasem poogladaj sobie swoj intercooler i zastanow sie, gdzie najblizej przepustnicy i jak najwygodniej mozesz sie wwiercic, zeby wkrecic czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buras, jesli to ten alcatek, ktorego dzisiaj demontowalem to czujnik jest w komplecie 8)

tak to ten :D ,to mnie pocieszyłęś ,zawsze to mniejsze wydatki ,a sam zakup mnie strasznie wyszyścił z kasiory :roll:

 

mam pytanko jeszcze odnośnie imobilizera po wymianie ecu , przestaje istnieć :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...