Wesoly Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Lejesz 5W40? Z tego co widze to raczej polecają 10W60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Lejesz 5W40?Z tego co widze to raczej polecają 10W60 Ja leje 5W40.IMHO 10W60 jest do dlubnietych motorow lub dla tych co lubia czesto pobawic sie na torze lub KJS-ach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Lejesz 5W40?Z tego co widze to raczej polecają 10W60 Ja leje 5W40.IMHO 10W60 jest do dlubnietych motorow . A co sadzicie o 5W50 (Mobil1)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 W sprawie oleju do skrzyni też rozmawiałem z jednym mechanikiem specjalizującym się w Subaru, który ma naprawdę duże doświadczenie i śmiał się trochę,ze stwierdzenia,że tylko jeden olej Shell'a sprawdza się w skrzyniach Subaru...On leje z reguły inne i skrzynie pracują bez zarzutu przez lata.... Zalej sobie do skrzyni syntetycznego Mobil 1 i najpozniej po miesiacu zacznie Ci zgrzytac przy zmianie biegow. To jest tylko jeden najpopularniejszy przyklad, ale jest sporo innych olejow, ktore daja podobny efekt. Synchronizatory w skrzyni Subaru nie lubia bardzo sliskiego oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Ja leje VR1 bo nie jest konfekcjonowany w Polsce. Mobil np. 5W50 jest bardzo dobrym olejem tylko trzeba znac zrodlo pochodzenia. Znam przypadek gdzie w dwoch zamknietych bankach Mobila byl olej o innym kolorze. Castrol tez jest dobrym olejem tylko ten kupowany w Polsce ma niewiele z nim wspolnego. Moim zdaniem nie nalezy zalewac aut turbo "zerowkami" np. 0W40. I nie jest prawda, ze jak z przodu jest 10 to jest polsyntetyk bo Motul ma 15 i jest syntetykiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 I nie jest prawda, ze jak z przodu jest 10 to jest polsyntetyk bo Motul ma 15 i jest syntetykiem przeciez nikt nie pisal np w Fordzie olej Formula E to mineral a jest 5W30, ale nie widzialem jeszcze pelnego syntetyka 10W40 i chyba Ty tez nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 I nie jest prawda, ze jak z przodu jest 10 to jest polsyntetyk bo Motul ma 15 i jest syntetykiem przeciez nikt nie pisal np w Fordzie olej Formula E to mineral a jest 5W30, ale nie widzialem jeszcze pelnego syntetyka 10W40 i chyba Ty tez nie... ale widzialem 15W50 jakos sobie kiedys tak wbilem do glowy, ze jak jest 0W, 5W to jest syntetyk a jak juz 10W i wiecej to polsyntetyk albo mineral. Bardzo sie zdziwilem jak zobaczylem oznaczenie Motula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Moim zdaniem nie nalezy zalewac aut turbo "zerowkami" np. 0W40. Niby dlaczego? Co szkodzi autu turbo że olej jest rzadki w niskich temperaturach? Inna sprawa to szerokość zakresu temperaturowego oleju i związana z tym jego stabinośc w funkcji przebiegu, ale jeżlei chodzi o same parametry lepkości to ideałem byłoby np. 0W60 jakby się tak dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 pelnego syntetyka 10W40 i chyba Ty tez nie... AFAIR w ofercie Motula jest coś takiego, ale mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi