malutki Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Od poczatku, kiedy kupiłem Forysia, chodziło za mną zrobienie z niego auta innego niż reszta. Założeniem było, że nie może ulec pogorszeniu funkcjonalnośc auta - odpadało więc np. dodatkowe ospoilerowanie, zmniejszające prześwit. Myślałem o stylizacji na wersję STi ale koniec końców znalazłem limitowaną wersję WR, dostepną przez krótki okres czasu w Japonii w 2004 roku. Więcej o tej wersji mozna znaleźć tutaj http://www.subaru.co.jp/forester/wrlimited/ No i zapadła decyzja o przeróbkach Forysia. Na pierwszy ogień malowanie. I tu mam pytanie - czy ma ktoś jakiegoś sprawdzonego lakiernika w Warszawie lub okolicach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Moge Ci polecic lakiernika z Lomianek, ul. Kaktusowa 2D tel. 7518529. Jest bardzo solidny i zna sie na robocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 jakos smiem twierdzic ze nie koniecznie uda sie zrobic taki lakier jakim sa kryte wrx sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 a niby dlaczego nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 bo jest on bardzo nietypowy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Flipperowi się jakos udało :-) Ja na dniach będę odbierał auto po malowaniu - zobacze jak wyjdzie, na razie widiziałęm kolor lakieru i fajnie dobrane, a mój jest naprawdę trudny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 A jaka jest specyfikacja tego WR...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Oryginał dostępny tutaj: http://www.subaru.co.jp/forester/wrlimi ... index.html poniżej troche krzesełek AWD 2.0 DOHC XT WR-Limited 2004 E-4AT 5MT 全長(mm) 4450 全幅(mm) 1735 全高(mm) 1585 室内長(mm) 1795 室内幅(mm) 1455 室内高(mm) 1245 ホイールベース(mm) 2525 トレッド[前](mm) 1495 トレッド[後](mm) 1485 最低地上高(mm) 200 車両重量(kg) 1420 1400 乗車定員(名) 5 車両総重量(kg) 1695 1675 ■性能 最小回転半径 (m) 5.3 燃料消費率(km/) 10・15モード燃費 (国土交通省審査値) 13.0 ※1 13.0 主要燃費向上対策 可変バルブタイミング ロックアップ機構付トルクコンバーター(AT車) ■ステアリング 歯車形式 ラック&ピニオン式 ギヤ比 19~15(可変ギヤレシオ) ■懸架装置 前輪 ストラット式独立懸架 後輪 ストラット式独立懸架 ■制動装置 主ブレーキ形式 2系統油圧式(倍力装置付) 前ブレーキ ベンチレーテッドディスク 後ブレーキ ディスク 駐車ブレーキ形式 機械式後2輪制動 ※1:AT車の10・15モード燃費は、Info-ECOモード時の数値です。 ■「10・15モード」は都市内高速走行等が加味されているため、同じ車両で測定した場合、 「10モード」より平均的には10%程度高い値(自工会調べ)となります。なお、これらの燃料消費率は定められた試験条件のもとでの数値です。したがって、実際の走行時には、運転条件、習慣および整備状況等により燃料消費率が異なってきます。 ■エンジン 型式・種類 EJ20 水平対向4気筒 2.0 DOHC 16バルブ AVCS(可変バルブタイミング) 空冷インタークーラーターボ 内径×行程(mm) 92.0×75.0 総排気量(cc) 1994 圧縮比 9.0 最高出力〔ネット〕 [kW(PS)/rpm] * 162(220)/5500 最大トルク〔ネット〕 [N・m(kg・m)/rpm] * 309(31.5)/3500 燃料供給装置 EGI(電子制御燃料噴射装置:マルチポイント・インジェクション) 燃料タンク容量() 60 燃料種類 無鉛プレミアムガソリン ※2 *新単位として、出力は「PS」から「kW」に、トルクは「kg・m」から「N・m」に切り替わります。(出力換算値:1PS=0.7355kW、トルク換算値:1kg・m=9.80665N・m)。 ■エンジンの出力表示には、ネット値とグロス値があります。「グロス」はエンジン単体で測定したものであり、「ネット」とはエンジンを車両に搭載した状態とほぼ同条件で測定したものです。同じエンジンで測定した場合、「ネット」は「グロス」よりも15%程度低い値(自工会調べ)となっています。 ※2:無鉛プレミアムガソリンが入手できない時は無鉛レギュラーガソリンを使うこともできますが、エンジン性能は低下します。 ■平成12年基準排出ガス25%低減レベルおよび平成22年度燃費基準達成 ■トランスミッション 変速機形式 E-4AT:前進4速 後退1速 5MT:前進5速 後退1速 変速比(第1速) 2.785 3.454 変速比(第2速) 1.545 1.947 変速比(第3速) 1.000 1.366 変速比(第4速) 0.694 0.972 変速比(第5速) ― 0.738 変速比(後退) 2.272 3.333 減速比 4.444 4.444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 jakos smiem twierdzic ze nie koniecznie uda sie zrobic taki lakier jakim sa kryte wrx sti. No właśnie - słyszałem, że skład tego koloru to tajemnica subaru... Nie znaczy to oczywiście, że nie da się zrobić podobnego, ale nie będzie to już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 sorki, za dobitne slowa, ale: BZDURA! Kod WR Blue Mica jest publicznie dostepny, wystarczy napisac maila do centrali SIP i dostanie sie odpowiedz. Juz nieraz takie informacje podawano, a jesli pamietacie, to dwa lata temu SIP mial Forysia 2.0 XT wlasnie w tym kolorze i byl identyczny z STI-owym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 sorki, za dobitne slowa Nie ma za co przepraszać - napisałem wyraźnie, ża tak słyszałem, a nie, że tak jest 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 wiem, wiem, ale ja przepraszam za wydzwiek wyrazenia "bzdura!", bo moglem to wyrazic to tez inaczej: "alez Przemku, nie jest to, niestety, zgodne z prawda." :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Ale Wersal na tym naszym forum... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się