Skocz do zawartości

Forester 2.0XT WR


malutki

Rekomendowane odpowiedzi

Od poczatku, kiedy kupiłem Forysia, chodziło za mną zrobienie z niego auta innego niż reszta. Założeniem było, że nie może ulec pogorszeniu funkcjonalnośc auta - odpadało więc np. dodatkowe ospoilerowanie, zmniejszające prześwit. Myślałem o stylizacji na wersję STi ale koniec końców znalazłem limitowaną wersję WR, dostepną przez krótki okres czasu w Japonii w 2004 roku. Więcej o tej wersji mozna znaleźć tutaj

http://www.subaru.co.jp/forester/wrlimited/

No i zapadła decyzja o przeróbkach Forysia. Na pierwszy ogień malowanie. I tu mam pytanie - czy ma ktoś jakiegoś sprawdzonego lakiernika w Warszawie lub okolicach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginał dostępny tutaj:

http://www.subaru.co.jp/forester/wrlimi ... index.html

poniżej troche krzesełek :D

 

AWD 2.0 DOHC XT WR-Limited 2004

E-4AT 5MT

 

全長(mm) 4450

全幅(mm) 1735

全高(mm) 1585

室内長(mm) 1795

室内幅(mm) 1455

室内高(mm) 1245

ホイールベース(mm) 2525

トレッド[前](mm) 1495

トレッド[後](mm) 1485

最低地上高(mm) 200

車両重量(kg) 1420 1400

 

乗車定員(名) 5

車両総重量(kg) 1695 1675

■性能

最小回転半径 (m) 5.3

燃料消費率(km/)

10・15モード燃費

(国土交通省審査値) 13.0 ※1 13.0

主要燃費向上対策 可変バルブタイミング

ロックアップ機構付トルクコンバーター(AT車)

■ステアリング

歯車形式 ラック&ピニオン式

ギヤ比 19~15(可変ギヤレシオ)

■懸架装置

前輪 ストラット式独立懸架

後輪 ストラット式独立懸架

■制動装置

主ブレーキ形式 2系統油圧式(倍力装置付)

前ブレーキ ベンチレーテッドディスク

後ブレーキ ディスク

駐車ブレーキ形式 機械式後2輪制動

 

 

※1:AT車の10・15モード燃費は、Info-ECOモード時の数値です。

■「10・15モード」は都市内高速走行等が加味されているため、同じ車両で測定した場合、

「10モード」より平均的には10%程度高い値(自工会調べ)となります。なお、これらの燃料消費率は定められた試験条件のもとでの数値です。したがって、実際の走行時には、運転条件、習慣および整備状況等により燃料消費率が異なってきます。

 

 

■エンジン

型式・種類 EJ20

水平対向4気筒

2.0 DOHC 16バルブ

AVCS(可変バルブタイミング)

空冷インタークーラーターボ

内径×行程(mm) 92.0×75.0

総排気量(cc) 1994

圧縮比 9.0

最高出力〔ネット〕

[kW(PS)/rpm] * 162(220)/5500

最大トルク〔ネット〕

[N・m(kg・m)/rpm] * 309(31.5)/3500

燃料供給装置 EGI(電子制御燃料噴射装置:マルチポイント・インジェクション)

燃料タンク容量() 60

燃料種類 無鉛プレミアムガソリン ※2

 

 

*新単位として、出力は「PS」から「kW」に、トルクは「kg・m」から「N・m」に切り替わります。(出力換算値:1PS=0.7355kW、トルク換算値:1kg・m=9.80665N・m)。

■エンジンの出力表示には、ネット値とグロス値があります。「グロス」はエンジン単体で測定したものであり、「ネット」とはエンジンを車両に搭載した状態とほぼ同条件で測定したものです。同じエンジンで測定した場合、「ネット」は「グロス」よりも15%程度低い値(自工会調べ)となっています。

※2:無鉛プレミアムガソリンが入手できない時は無鉛レギュラーガソリンを使うこともできますが、エンジン性能は低下します。

 

 

■平成12年基準排出ガス25%低減レベルおよび平成22年度燃費基準達成

 

 

■トランスミッション

変速機形式

E-4AT:前進4速 後退1速

5MT:前進5速 後退1速

 

変速比(第1速) 2.785 3.454

変速比(第2速) 1.545 1.947

変速比(第3速) 1.000 1.366

変速比(第4速) 0.694 0.972

変速比(第5速) ― 0.738

変速比(後退) 2.272 3.333

減速比 4.444 4.444

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos smiem twierdzic ze nie koniecznie uda sie zrobic taki lakier jakim sa kryte wrx sti.

 

No właśnie - słyszałem, że skład tego koloru to tajemnica subaru... Nie znaczy to oczywiście, że nie da się zrobić podobnego, ale nie będzie to już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki, za dobitne slowa, ale: BZDURA! Kod WR Blue Mica jest publicznie dostepny, wystarczy napisac maila do centrali SIP i dostanie sie odpowiedz. Juz nieraz takie informacje podawano, a jesli pamietacie, to dwa lata temu SIP mial Forysia 2.0 XT wlasnie w tym kolorze i byl identyczny z STI-owym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...