Jump to content

rozne et na osiach


zoowty
 Share

Recommended Posts

Nie teges, że felgi z ET 53 będą 'wystawać' o 7mm bardziej niż te z ET 46 ... :roll: ... teges, że będziesz miał prawdziwy 'czteroślad' :wink:

 

 

cos pozatym ze beda odstawac to

lozyska , napedy nie beda narazone na jakies inne obciazenia ??

Link to comment
Share on other sites

Nie teges, że felgi z ET 53 będą 'wystawać' o 7mm bardziej niż te z ET 46 ... :roll: ... teges, że będziesz miał prawdziwy 'czteroślad' :wink:

a nie odwrotnie przypadkiem :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nie teges, że felgi z ET 53 będą 'wystawać' o 7mm bardziej niż te z ET 46 ... :roll: ... teges, że będziesz miał prawdziwy 'czteroślad' :wink:

a nie odwrotnie przypadkiem :wink:

 

 

tak

im wyzsze et tym bardziej schowane

Link to comment
Share on other sites

Generalnie nie bedzie problemu, tylko założ parami na osie :wink: . Ja bym założył te 46 z tyłu, będzie fajnie wyglądało - dobrze wypełni nadkole. Rozumiem że opona do tego to 225/40 ?

Link to comment
Share on other sites

będzie się dziwnie prowadził przy różnych et na osiach ,próbowałem ,mnie osobiście się nie podobało ,auto dziwnie się prowadziło ,ale to może kwestia przyzwyczajenia lub gustu :)

Link to comment
Share on other sites

będzie się dziwnie prowadził przy różnych et na osiach ,próbowałem ,mnie osobiście się nie podobało ,auto dziwnie się prowadziło ,ale to może kwestia przyzwyczajenia lub gustu :)

Dziwne, przeciez wiele aut ma różne rozstawy kół z przodu i z tyłu.

Link to comment
Share on other sites

będzie się dziwnie prowadził przy różnych et na osiach ,próbowałem ,mnie osobiście się nie podobało ,auto dziwnie się prowadziło ,ale to może kwestia przyzwyczajenia lub gustu :)

Dziwne, przeciez wiele aut ma różne rozstawy kół z przodu i z tyłu.

 

 

np porsche :idea:

a prowadzi sie wysmienicji jak domiemam :mrgreen:

bo nigdy nie jechalem jeszcze :evil:

Link to comment
Share on other sites

Praktycznie większość aut ma rózne rozstawy kół, o np takie A3

http://www.audi.pl/pl/brand/pl/models/a ... ainer=page

 

no tak, ale zawieszenie maja konstruowane pod takie kola.

inne et, szerokosc felg na wielkosci felgi konczac.

Niby tak, ale umówmy się że np. Subaru też ma w serii zupełnie inne kąty niz te polecane na forum, a to większa ingerencja w układ jezdny niz różnica 7mm w ET. Poza tym te 7mm szerzej to jednak bardzo na + jezeli chodzi o stabilność w zakręcie. A jak się domyslam to z tyłu pewnie seryjnie jest i tak węziej niz z przodu, więc by sie trochę wyrównało :wink:

Link to comment
Share on other sites

jakby subaru miało mieć inne et na osiach to japońce pewnie by tak robili w serii :D

Jakby miało być bezawaryjne to bu nie wkładali silnika 2.5T :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Tak jak chlopaki pisza, wiele aut tak ma. W sporcie daje sie czasem dystanse tylko na jedna os. Zamieniajac przod z tylem bedziesz mogl zmieniac nadsterownosc samochodu.

zgadza się ,zmieniając szerokość przedniej , lub tylnej osi ,powodujesz podsterowność lub nadsterowność ,ale wydaje mi się ,że odchylając oś koła zmieniasz też inne parametry ,zmieniając wytrzymałośc poszczególnych elementów zawieszenia i zachowania czasami trudne dla laików do przewidzenia ,pewnie dlatego temat ustawień zawieszenia zawiasu ,mimo doświadczeń wielu forumowiczów traktować zawsze należy eksperymentlnie :D

Link to comment
Share on other sites

temat ustawień zawieszenia zawiasu ,mimo doświadczeń wielu forumowiczów traktować zawsze należy eksperymentlnie

Dokladnie tak jak mowisz. Chlopaki wlasnie upychaja w Asteroidzie tylne sprezyny od Corsy. Prawie pasuja... na dole jest nieteges i maja wykombimowac takie mocowanie, zeby nie wyplulo ich na hopie. Niestety ale najbardziej miekkie sprezyny do Astry to te seryjne... a przy takiej wydmuszce sa tak twarde, ze zawieszenie pracuje tylko na oponie :roll: Corsa ma cienszy drut, autko poszlo w dol o 1,5cm (po wybebeszeniu z 5 do gory) i wreszcie amortyzatory pracuja.

 

A na przod pojda... z Astry diesla... bo tam twardosci brakuje.

 

Zalozylismy jeszcze fajny stabilizator bo tylna belka miala seryjnie tylko taki wsuniety wen pret o prostokatnym przekroju. A teraz doszlo http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... ucts_id=34 Duuuzo grubsze od tego co mam w Subaru :mrgreen:

 

zmieniając wytrzymałośc poszczególnych elementów zawieszenia i zachowania czasami trudne dla laików do przewidzenia

Owszem, aczkolwiek ja jezdze z ET38 dla 6" i ET42 dla 6,5" (jest na granicy mieszczenia sie w nadkola TurboDziadka) i na razie nic sie nie wysypalo, a jest circa 1,5cm bardziej odstawione na strone.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...