Skocz do zawartości

rozne et na osiach


zoowty

Rekomendowane odpowiedzi

Nie teges, że felgi z ET 53 będą 'wystawać' o 7mm bardziej niż te z ET 46 ... :roll: ... teges, że będziesz miał prawdziwy 'czteroślad' :wink:

 

 

cos pozatym ze beda odstawac to

lozyska , napedy nie beda narazone na jakies inne obciazenia ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie teges, że felgi z ET 53 będą 'wystawać' o 7mm bardziej niż te z ET 46 ... :roll: ... teges, że będziesz miał prawdziwy 'czteroślad' :wink:

a nie odwrotnie przypadkiem :wink:

 

 

tak

im wyzsze et tym bardziej schowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie się dziwnie prowadził przy różnych et na osiach ,próbowałem ,mnie osobiście się nie podobało ,auto dziwnie się prowadziło ,ale to może kwestia przyzwyczajenia lub gustu :)

Dziwne, przeciez wiele aut ma różne rozstawy kół z przodu i z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie się dziwnie prowadził przy różnych et na osiach ,próbowałem ,mnie osobiście się nie podobało ,auto dziwnie się prowadziło ,ale to może kwestia przyzwyczajenia lub gustu :)

Dziwne, przeciez wiele aut ma różne rozstawy kół z przodu i z tyłu.

 

 

np porsche :idea:

a prowadzi sie wysmienicji jak domiemam :mrgreen:

bo nigdy nie jechalem jeszcze :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie większość aut ma rózne rozstawy kół, o np takie A3

http://www.audi.pl/pl/brand/pl/models/a ... ainer=page

 

no tak, ale zawieszenie maja konstruowane pod takie kola.

inne et, szerokosc felg na wielkosci felgi konczac.

Niby tak, ale umówmy się że np. Subaru też ma w serii zupełnie inne kąty niz te polecane na forum, a to większa ingerencja w układ jezdny niz różnica 7mm w ET. Poza tym te 7mm szerzej to jednak bardzo na + jezeli chodzi o stabilność w zakręcie. A jak się domyslam to z tyłu pewnie seryjnie jest i tak węziej niz z przodu, więc by sie trochę wyrównało :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak chlopaki pisza, wiele aut tak ma. W sporcie daje sie czasem dystanse tylko na jedna os. Zamieniajac przod z tylem bedziesz mogl zmieniac nadsterownosc samochodu.

zgadza się ,zmieniając szerokość przedniej , lub tylnej osi ,powodujesz podsterowność lub nadsterowność ,ale wydaje mi się ,że odchylając oś koła zmieniasz też inne parametry ,zmieniając wytrzymałośc poszczególnych elementów zawieszenia i zachowania czasami trudne dla laików do przewidzenia ,pewnie dlatego temat ustawień zawieszenia zawiasu ,mimo doświadczeń wielu forumowiczów traktować zawsze należy eksperymentlnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat ustawień zawieszenia zawiasu ,mimo doświadczeń wielu forumowiczów traktować zawsze należy eksperymentlnie

Dokladnie tak jak mowisz. Chlopaki wlasnie upychaja w Asteroidzie tylne sprezyny od Corsy. Prawie pasuja... na dole jest nieteges i maja wykombimowac takie mocowanie, zeby nie wyplulo ich na hopie. Niestety ale najbardziej miekkie sprezyny do Astry to te seryjne... a przy takiej wydmuszce sa tak twarde, ze zawieszenie pracuje tylko na oponie :roll: Corsa ma cienszy drut, autko poszlo w dol o 1,5cm (po wybebeszeniu z 5 do gory) i wreszcie amortyzatory pracuja.

 

A na przod pojda... z Astry diesla... bo tam twardosci brakuje.

 

Zalozylismy jeszcze fajny stabilizator bo tylna belka miala seryjnie tylko taki wsuniety wen pret o prostokatnym przekroju. A teraz doszlo http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... ucts_id=34 Duuuzo grubsze od tego co mam w Subaru :mrgreen:

 

zmieniając wytrzymałośc poszczególnych elementów zawieszenia i zachowania czasami trudne dla laików do przewidzenia

Owszem, aczkolwiek ja jezdze z ET38 dla 6" i ET42 dla 6,5" (jest na granicy mieszczenia sie w nadkola TurboDziadka) i na razie nic sie nie wysypalo, a jest circa 1,5cm bardziej odstawione na strone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...