Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 15 Marca 2011 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Forster 2.0 – pierwsze 5 tysięcy kilometrów. Najpierw co do zużycia paliwa. Jest poprawa, lecz zauważalna szczególnie w mieście. I tak podczas podróżowania w mieście na stałej trasie 11,5 km ( zimny start, samochód parkowany „pod chmurką” ) zużycie paliwa waha się w granicach 10 – 12l /100 km. Podczas jazdy ze stałymi prędkościami : 100 km/ godz. – 8,8 140 km/godz – 11,8 150 km/godz – 13,2 Przy prędkości maksymalnej dochodzi do 20 l …. Prędkość maksymalna jest wyższa od podawanej katalogowo i wynosi ok. 190 km/godz (załącznik). Silnik chętnie wchodzi na obroty, do ok. 6.000 obr/min bez żadnych problemów. Bardzo równomiernie dostarczana jest moc, co jest wynikiem zastosowanych zmiennych faz rozrządu. Nie jest specjalnie cichy, lecz jego głos nawiązuje do klasyki boksera. Dynamika moim zdaniem jest absolutnie wystarczająca do sprawnego przemieszczania się, wyprzedzania ( choć naturalnie nie wszystkie okazje wyprzedzania, które są „okazjami” dla STI nadają się też do bezpiecznego wykorzystania 2-litrowym Foresterem ). Ponieważ miałem okazje jeździć po wszystkich praktycznie możliwych kategoriach dróg (teren, kiepskie drogi lokalne, miasto, drogi krajowe, drogi szybkiego ruchu, autostrady w Polsce i w Niemczech ) szczególnie doceniłem jakość zawieszenia, które teraz w pełni mi osobiście odpowiada. Sztywniejsze niż dotychczas, lecz nie powodujące uczucia braku komfortu nawet na bardzo złych nawierzchniach, a jednocześnie dające poczucie absolutnej pewności prowadzenia w każdych warunkach. Pokonywanie ostrych zakrętów na nierównej nawierzchni jest tak samo suwerenne, jak i szybkich łuków na autostradzie przy prędkościach dochodzących do 200 km/godz ( było trochę z górki :wink: ). Ogólnie jestem bardzo z faceliftingu zadowolony ! Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 I tak podczas podróżowania w mieście na stałej trasie 11,5 km ( zimny start, samochód parkowany „pod chmurką” ) zużycie paliwa waha się w granicach 10 – 12l /100 km. Podczas jazdy ze stałymi prędkościami : 100 km/ godz. – 8,8 140 km/godz – 11,8 150 km/godz – 13,2 Pozdrowienia No, rewolucja to to nie jest... :wink: Ale bardzo mnie ciekawi to równomierne dostarczanie mocy, czy jest to faktycznie wyraźnie odczuwalne w porównaniu z poprzednikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Zdecydowanie tak :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Zdecydowanie tak :-) zdecydowanie tak "co"? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 a o jakim silniku piszemy :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 a o jakim silniku piszemy :? dwulitrowa benzyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszK Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 A kiedy na stronie importera pojawią się konkretne specyfikacje wyposażenia dla MY2011? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernas77 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 A kiedy się pojawi specyfikacja tego S-Edition, co go na subaru-global.com mają? Bo samo auto się pewnie nie pojawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwagier Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Derekcja, jak się wydaje, piłowała autko nieprzeciętnie. Jak na gabaryty samochodu spalanie benziny do przyjecia w/g mnie. Jak się ma zakup 2.0 benzyny do zakupu dizla 2.0 przy określonych przebiegach rocznych? Ktoś liczył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 A kiedy na stronie importera pojawią się konkretne specyfikacje wyposażenia dla MY2011? nie pojawiaja sie, bo obecnie jedyne turbo-benzynowe Subaru dostepne w PL, to tylko i wylacznie STI - najwyzeje cos sie zmienilo... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszK Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Ale silnik, o którym mowa, to 2.0 N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 eddie_gt4 chyba odpowiadal na post bernas77 tylko mu sie pomylilo zdecydowanie tak "co"? roznica jest zdecydowanie wyczuwalna - da sie to zauwazyc juz po pierwszych paruset metrach Pierwsze co mi przyszlo do glowy: "czy da sie moja H6-ke dozbroic w zmienne fazy rozrzadu?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 zdecydowanie tak "co"? roznica jest zdecydowanie wyczuwalna - da sie to zauwazyc juz po pierwszych paruset metrach Pierwsze co mi przyszlo do glowy: "czy da sie moja H6-ke dozbroic w zmienne fazy rozrzadu?" A, no widzisz, teraz wiem co miałeś na myśli, czyli jednak elastyczność rules... Bardzo dobrze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Wszystko pieknie tylko kiedy przyjdzie porzadny wolnossacy silnik? Fajnie ze cos sie zmienia ale z 10,7s do 100 km/h to szalu niema. Do tzw "sprawnego przemieszczania" wystarczy ale zawsze mozna sie przemieszczac jeszcze sprawniej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 I tak podczas podróżowania w mieście na stałej trasie 11,5 km ( zimny start, samochód parkowany „pod chmurką” ) zużycie paliwa waha się w granicach 10 – 12l /100 km. mi Forek pali w przedziale 10-11 litrów i nie ma znaczenia jak bardzo sie staram lub gdzie jeżdżę więc szału z tym spalaniem nie ma choć wiele bym dał żeby auto równo wkręcało się na obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Wszystko pieknie tylko kiedy przyjdzie porzadny wolnossacy silnik? Fajnie ze cos sie zmienia ale z 10,7s do 100 km/h to szalu niema. Do tzw "sprawnego przemieszczania" wystarczy ale zawsze mozna sie przemieszczac jeszcze sprawniej:) No ja właśnie mam wrażenie, że to jest porządne N/A... Z 2.0 dużo więcej wycisnąć się nie da, zakładając oczywiście charakter auta taki, a nie inny. Poza tym buda jest dość duża, prześwit i napęd też swoje robią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Mowie tu o osiagach z modelu MY06 czyli ok 9,5 do 100. Spelnieniem marzen wielu bylo by cos w stylu 2,0XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Spelnieniem marzen wielu bylo by cos w stylu 2,0XT. Absolutnie się zgadzam, ale jest jak jest niestety... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Mowie tu o osiagach z modelu MY06 czyli ok 9,5 do 100. Spelnieniem marzen wielu bylo by cos w stylu 2,0XT. dlatego własnie coś "porządnego" musi być turbo, a nie wolnossący :wink: zwłaszcza, że przy obecnych normach emisji najnowsza wersja wolnossąca 2.0 to już raczej szczyt możliwości tego typu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareknl Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 A kiedy na stronie importera pojawią się konkretne specyfikacje wyposażenia dla MY2011? No są już od jakiegoś czasu http://www.subaru.pl/11forester.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 A kiedy na stronie importera pojawią się konkretne specyfikacje wyposażenia dla MY2011? No są już od jakiegoś czasu http://www.subaru.pl/11forester.html To są jakieś tam ogólniki szczegółowej specyfikacji jak nie było tak nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MieszkoD Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Ja czekam na turboklekota z automatem bo jazda po mieście z manualem to koszmar Wiadomo już coś na ten temat :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 jeśli mogę się podłączyć pod temat to kilka słów ode mnie. Pacjent to Forek MY11 ale z dieselkiem od tygodnia użytkowany przez moją siostrę. Jedyną rzeczą która mi i pozostałym osobą która miały przyjemność go prowadzić jest nieprecyzyjna skrzynia biegów. Szczególnie redukcja z 3 na 2 wymaga mocniejszego użycia lewarka i ewidentnie trzeba poszukać biegu. Pytanie do was czy jest to standard czy jednak jakaś tam ułomność tego konkretnie egz. Poza tym auto jest REWELACYJNE !!!. Dokładnie tego szukała siostrzyczka, że nie wspomnę o nieustającym banananie na twarzy jej chłopaka W porównaniu do mojego outlandera to ..... nie ma co porównywać. Cicho, szybko i przyjemnie. Super dupowozik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 100 km/ godz. – 8,8 140 km/godz – 11,8 150 km/godz – 13,2 przepraszam ale spalanie tego samochodu w relacji do tego co oferuje ten silnik to jakas kpina jest.Delikanie traktowane STI jest wstanie spalic zdecydowanie mniej w tych samych predkosciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Mimo posiadanego kurnika, STI ma jednak mniejsze opory aerodynamiczne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się