Skocz do zawartości

Motor Show w W-wie 4-6.11


Polini

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Coś w tym jest co piszesz. Cały czas zastanawiam się po co tam byli chłopaki z BMW. Otworzyli jeden czy dwa samochody, żadnej 6, Z4, czy M5. Audi i VW pootwierane z wyjątkiem Golfa GTI i Pheatona. Alfa tylko jedna 159. Generalnie liczyłem na coś więcej, ale i tak byłem w sobotę i niedzielę.

Kuba a te Imprezki to mylę się czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

impreza średnio udana

 

no wiesz :?: Na tym Forum takie bluźnierstwa opowiadać... :shock:

 

PS. No dobra, niech będzie, troche to wyjąłem z konekstu :wink: :mrgreen:

 

Tak, przejęzyczyłem się, chciałem napisać "wystawa" :wink:

 

Jeśli chodzi o Imprezy, to widziałem dwie... na stoisku PlayStation.

Można było nawet pojeździć :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pin, napisałes dużo o tym jaki awangardowy technicznie ten Civ - a możesz jakiś przykład takiego awangardowego rozwiązania podać? Bo dla mnie to tylko efektowne opakowanie niskobudżetowych rozwiązań.

 

Zacznijmy od tego, że rozmawiamy o kompaktowym samochodzie przeznaczonym do codziennego użytkowania na drogach, a nie o aucie przeznaczonym do sportu.

Jeśli tego nie ustalimy to będziemy rozmawiać na zasadzie: ja o chlebie a Ty o niebie :wink:

 

Tak więc co mam na myśli?

 

Jeśli chodzi o design, to zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz, jest on bardzo nietuzinkowy i nowoczesny. Oczywiście nie każdemu musi się to podobać, ale każdy powinien przyznać, że te rozwiązania nie są banalne.

 

Jeśli chodzi o technikę, której nie spotyka się w każdym pierwszym lepszym kompakcie, to chociażby:

 

- silniki: nowy benzynowy o pojemności 1798 cc 140 KM i wysokoprężny o pojemności 2204 cc i też mocy 140 KM

 

- skrzynie biegów: 6-biegowy manual w standarcie we wszystkich wersjach albo 6-biegowy automat do silników benzynowych

 

- w standarcie: ABS + EBD oraz też w standarcie VSA zaprojektowany, aby pomóc kierowcy podczas pokonywania zakrętów, przyspieszania i nagłych manewrów, przyhamowując w razie potrzeby odpowiednie koła, bądź sterując przepustnicą i układem hamulcowym.

 

W sumie to cała konstrukcja została pomyślana w taki sposób, że chodziaż nowa wersja jest na zewnątrz mniejsza od poprzedniej, wewnątrz oferuje więcej miejsca. W tym celu np. zbirnik paliwa umieszczone centralne, co wydaje mi się, jest nowatorskie.

 

Proponuję poczekać z dalszą dyskusją do momentu kiedy tymi autami będzie można pojeździć. Wtedy okaże się jak to wszystko sprawdza się w praktyce.

 

Nie dyskwalifikowałbym tak z definicji. np. belki w tylnym zawieszeniu. W ruchu drogowym, a nie w sporcie, to może być akceptowalne.

Np. o ile pamiętam w moim Peugocie 307 (silnik 2.0 benzyna 136 KM), była z tyłu belka i mimo to ten samochód bardzo dobrze się prowadził. Stwierdzam to po przejechaniu nim 115 000 km, w najróżniejszych warunkach.

 

Może na otarcie łez sportowców pojawi się później jakiś R-type z odpowiednio zmodyfikowaną konstrukcją?

 

pozdrawiam

:)

 

 

 

 

-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pin, w końcu wymieniłeś silnik. Poza tym nie widzę innowacji technicznych a i ten silnik to rewelacja może o tyle że spełnia to przy obecnych normach spalin, bo poza tym zadna rewelacja. Na dieslach się nie znam i nie chcę znać.

 

 

Azrael, zdecydowanie w nieodpowiedni sposob oceniasz samochody

 

Zdefiniuj "nieodpowiedni".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Nieodpowiedni" w twoim przypadku to taki, ze kazde auto oceniasz w sportowych kryteriach. Nie mysl, ze cie atakuje bo tak nie jest ale czy jest jakiegolwiek cywilne kompaktowe auto, ktore ci odpowiada???? (nie liczac GTI, Type-R itp.) Nikt nie kupuje tych aut zeby jezdzic po torach czy rajdach a do normalnego poruszania sie po miescie a z takimi silnikami co pisal pin to zdecydowanie wystarczy az nadto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Nieodpowiedni" w twoim przypadku to taki, ze kazde auto oceniasz w sportowych kryteriach. Nie mysl, ze cie atakuje bo tak nie jest ale czy jest jakiegolwiek cywilne kompaktowe auto, ktore ci odpowiada???? (nie liczac GTI, Type-R itp.) Nikt nie kupuje tych aut zeby jezdzic po torach czy rajdach a do normalnego poruszania sie po miescie a z takimi silnikami co pisal pin to zdecydowanie wystarczy az nadto

 

No, bo Azrael na każde auto patrzy pod kątem upalania :twisted:.

 

Właśnie, Azi, co sądzisz o HTR? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...