Jump to content

Motor Show w W-wie 4-6.11


Polini
 Share

Recommended Posts

4-6 listopada w Warszawskim centrum EXPO XXI odbędzie się Motor Show. Moze będzie coś ciekawego dla fanów Subaru. :P

 

Targi dla zwiedzających otwarte będą:

4.11, piątek: 10.00 – 20.00

5.11, sobota: 10.00 – 18.00

6.11, niedziela: 10.00 – 17.00

 

Może jakiś forum-spot na targach? :D

 

PS Wie ktoś po ile bilety?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja się wybieram. Albo jutro ok 18-19, albo w sobotę ok. 10-12.

 

Chcę się wybrac, żeby zobaczyć nową Hondę Civic. Nie miałem okazji widzieć tego nowego modelu na żywo. Jeśli wypadnie pozytywnie, to zamówię ją z silnikiem diesla, mając nadzieję, że odbiorę ją ok. lutego.

 

W klasie SUV moim ulubionym autem jest Forester.

 

Jednak potrzebuję też sensownego kompakta do codziennego użytku. Impreza nie jest nim, niestety. Dlatego myślę o nowym Civic. Myślę, że ten nowy diesel będzie sobie na trasie radził nie tylko z Fabiami TDI 8)

 

Jeśli byłaby okazja poznać kolegów z forum, to bardzo chętnie.

Szczególnie, że mam w zamyśle ciekawe spotkanie integracyjne :D

Link to comment
Share on other sites

Chcę się wybrac, żeby zobaczyć nową Hondę Civic.

 

pin - chciałem napisać, że nowy civic sprawia wrażenie super samochodu i gdybym był dziś na etapie kupowania "zwykłego" kompaktu, to wziąłbym go w ciemno, ale potem pomyślałem, że za dużo byłoby tego dobrego jak na dziś :wink: :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

Chcę się wybrac, żeby zobaczyć nową Hondę Civic.

 

pin - chciałem napisać, że nowy civic sprawia wrażenie super samochodu i gdybym był dziś na etapie kupowania "zwykłego" kompaktu, to wziąłbym go w ciemno, ale potem pomyślałem, że za dużo byłoby tego dobrego jak na dziś :wink: :twisted:.

 

No wygląda na to, że w następnym poście zaprosisz mnie na browca...

:lol:

Link to comment
Share on other sites

pin - chciałem napisać, że nowy civic sprawia wrażenie super samochodu i gdybym był dziś na etapie kupowania "zwykłego" kompaktu, to wziąłbym go w ciemno, ale potem pomyślałem, że za dużo byłoby tego dobrego jak na dziś .

 

 

Tylko wygląda. Honda m.in. cofnęła się do lat 70 i dałamu sztywną belke z tyłu.

Link to comment
Share on other sites

Ja właśnie wróciłem...

 

Za 14zł (ulgowy) i chyba 19 (normalny) to nie ma co oglądać. :P Znaczy jest, ale za drogo stanowczo. Z ciekawostek: nowa Corvetka, Impreza Kuchara, A8 W12, kilka autek po tjunie: Civic GT, Merolek JAVA, kilka democarów Sony, Alpine, Clarion. Hmm... Można wyrwać autograf od Hołka - taki tez zdobyłem :P:D

 

Ogólnie impreza nie powala na kolana. Autka sa nawet OK, ale do 80% nie mozna wsiąść (np. BMW)... :? Trochę się rozczarowałem.

Link to comment
Share on other sites

pin - chciałem napisać, że nowy civic sprawia wrażenie super samochodu i gdybym był dziś na etapie kupowania "zwykłego" kompaktu, to wziąłbym go w ciemno, ale potem pomyślałem, że za dużo byłoby tego dobrego jak na dziś .

 

 

Tylko wygląda. Honda m.in. cofnęła się do lat 70 i dałamu sztywną belke z tyłu.

 

Dopiero dzisiaj wybrałem się na te targi. Obejrzałem nowego Civica i nie powiedziałbym, że Honda cofnęła się tą konstrukcją do lat 70-tych. Przeciwnie, i jeśli chodzi o design, i o rozwiązania techniczne, to jest to zdecydowana awangarda w segmencie kompaktowym. Bardzo śmiała konstrukcja, szczególnie jak na japończyka.

 

Jeśli chodzi o tą belkę skrętną, to fakt, że to jest kompromisowe rozwiązanie i prostrze w stosunku do poprzedniego rozwiązania.

Ale:

1. Dzięki temu tylne zawieszenie jest bardziej trwałe,

2. Zawieszenie zajmuje bardzo mało miejsca, dzięki czemu bagażnik w tym nowym Civic jest bardzo duży,

3. Belka skrętna jest popularnym rozwiązaniem w autach z segmentu kompaktowego, również w nowych konstukcjach, więc widocznie coś w tym jest.

 

Jeśli chodzi o minus:

Auto jest niskie, dzięki czemu ma bardziej sportową linię od poprzednika. Niestety dla mnie oznacza to, że jesli usiadłbym prosto to mogę wystawić głowę przez szyberdach.

Tam jest mnie więcej tyle miejsca na głowę jak w Eskorcie, jakim Ty jeździsz.

Dla mnie to trochę za mało. Kiedy pochylę oparcie fotela, to jest OK, ale ja preferuję bardziej pionową pozycję za kierownicą.

 

pozdrawiam

:)

Link to comment
Share on other sites

3. Belka skrętna jest popularnym rozwiązaniem w autach z segmentu kompaktowego, również w nowych konstukcjach, więc widocznie coś w tym jest.

To bardzo prosta konstrukacja, czyli bardzo tania dla producenta. Więcej zalet nie posiada. Ot, taki patent księgowych firm motoryzacyjnych.

Link to comment
Share on other sites

To bardzo prosta konstrukacja, czyli bardzo tania dla producenta. Więcej zalet nie posiada. Ot, taki patent księgowych firm motoryzacyjnych.

 

Masz rację, że niski koszt takiego rozwiązania mógł być dla nich przekonywujący. Bądź co bądź, nie chcą, żeby to było auto niszowe, tylko chcą powalczyć o dużą sprzedaż w Europie.

 

Jednak czynnik zwartej konstrukcji też mógł być brany pod uwagę. Ten bagażnik jest naprawdę duży. A to jest jeden z czynników jaki biorą pod uwagę ludzie decydując się, który samochód kupić.

 

Ja w każdym razie przejadę się tym samochodem za kilka tygodni i wtedy będę mógł więcej powiedzieć. Na razie mam mieszane uczucia.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

No tak, ale z czym kojarzy się Honda? Z fenomenalnymi silnikami i dobrym prowadzeniem. Z dużymi bagażnikami to raczej Renault Thalia. Ale jeżeli wyliczyli, że tak się im opłaci.... Cóż, zobaczymy jak to będzie jeździć. Zresztą nie wydaje mi się, aby zawieszenie niezależne zabierało aż tyle przestrzeni ładunkowej. Chodzi raczej tylko o koszty. Księgowi rządzą........

Link to comment
Share on other sites

Ponoć taki Civic ma mieć 2.2 i-CTDi.

 

To przecież będzie walka z trakcją do trzeciego biegu :lol:.

 

To jest taki sam silnik jak w Accordzie.

Wiec prawdopodobnie bedzie sie jeździć równie przyjemnie, albo nawet przyjemniej (na to liczę :D ), bo Civic jest lżejszy. Niedługo to sprawdzę w praktyce. Silnie 2.2 D to jest jedyny z trzech oferowanych jaki mnie interesuje w tym aucie.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

To aktualny model nie miał diesla? Hmm, coś mi sie widocznie pokręciło bo wydawało mi sie że był taki silnik już w Civicu.

 

Ten silnik to stosunkowo nowa konstrukcja Hondy. Najpierw pojawił sie w Accord, potem w CRV a teraz będzie też w nowym Civic.

 

Ale skoro piszemy w topicu na temat wystawy Motor Show:

Jeśli chodzi o importerów samochodów to chyba Honda miała najciekawszą ofertę na stoisku. Audi też zaprezentowało co-nieco. Poza tym nic mnie nie zainteresowało specjalnie. Były różne wynalazki typu Hammer, ale nie mam już 14 lat, żeby się tym interesować.

 

Jeśli chodzi o tunning i car-audio, to mnie to nie interesuje, więc pominąłem tą część wystawy.

 

No i na zewnątrz była jeszcze ciekawa dla mnie prezentacja zorganizowana przez wawa4x4 (www.wawa4x4.pl).

 

No i to na tyle, impreza średnio udana. To znaczy dla jednych bardziej, a dla innych mniej :wink:

 

pozdrawiam

:)

 

PS. Nie załączę zdjęć, bo nie zabrałem aparatu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...