potok Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Witam, mam problem bardzo piszą/ skrzypią mi mój pas kierowcy. Jest to na tyle upierdliwe ze podczas jazdy zaraz przy uchu piszczą prawdopodobnie rolki zwijacza pasów. Jest jakaś opcja zeby to rozebrać i nasmarować a może da się to zrobić bez wykręcania pasów ? Jakieś pomysły, propozycje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Witam,mam problem bardzo piszą/ skrzypią mi mój pas kierowcy. Jest to na tyle upierdliwe ze podczas jazdy zaraz przy uchu piszczą prawdopodobnie rolki zwijacza pasów. Jest jakaś opcja zeby to rozebrać i nasmarować a może da się to zrobić bez wykręcania pasów ? Jakieś pomysły, propozycje? kupić szelkowe :?: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Kierkus Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Rozbierasz obudowę plastikową słupka . Od wewnątrz tej obudowy widzisz plastikowe szczebelki. Musisz je zeszlifować lekko papierem ściernym ponieważ właśnie o nie szoruje i wyślizguje się pas. To jest powód piszczenia. Na 100% powodem piszczenia nie jest rolka zwijacza. Robota na około 30min Link to comment Share on other sites More sharing options...
potok Posted March 13, 2011 Author Share Posted March 13, 2011 kupić szelkowe No własnie się zastanawiam czy nie zainwestować w szelki, ale autem jezdze na codzień i nie pewnie nie będzie to za wygodne rozwiązanie. Rozbierasz obudowę plastikową słupka . Od wewnątrz tej obudowy widzisz plastikowe szczebelki. Musisz je zeszlifować lekko papierem ściernym ponieważ właśnie o nie szoruje i wyślizguje się pas. To jest powód piszczenia. Na 100% powodem piszczenia nie jest rolka zwijacza.Robota na około 30min W takim razie zrobię tak jak ty mówisz. Obudowa jest na jakieś zatrzaski? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Kierkus Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Bardzo dobrze ściąga się tą obudowę. Ja nic nie połamałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robo Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Rozbierasz obudowę plastikową słupka . Od wewnątrz tej obudowy widzisz plastikowe szczebelki. Musisz je zeszlifować lekko papierem ściernym ponieważ właśnie o nie szoruje i wyślizguje się pas. To jest powód piszczenia. Na 100% powodem piszczenia nie jest rolka zwijacza.Robota na około 30min to prawda sam wczoraj sciagalem te obudowy w celu zidentyfikowania gdzie to piszczy cholertstwo Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrowa Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 O o oooo ja mam tą samą chorobę skoro łatwo wyleczyć próba zostanie podjęta. Zastanawiam się czy też ta usterka odpowiada za to, że pasy dobrze się nie zwijają. Już kilka razy zdarzyło mi się trzasnąć drzwiami jak klamra od pasa była na zewnątrz... efekt to małe wgniotki i wkurzenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 a mi za to popiskuja zapiecia od pasów gdy tylko pas mam zapiety no i oczywiscie pasy równiez do d...y mi sie zwijaja musze sie za nie zabrac i naciagnąc sprezyne..ale co do klamer to patentu jeszcze nie obmysliłem :x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameleon Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 ja poszedłem na łatwiznę i kupiłem prawie nówki z anglika... Po sprawie było... Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawekn1 Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 a mi za to popiskuja zapiecia od pasów gdy tylko pas mam zapiety no i oczywiscie pasy równiez do d...y mi sie zwijaja musze sie za nie zabrac i naciagnąc sprezyne..ale co do klamer to patentu jeszcze nie obmysliłem :x Dokladnie, u mnie tez piszcza chyba same zapiecia u dolu. Musze cos z tym zrobic bo piszczy niesamowicie na kazdym wyboju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 kupić szelkowe Wujek Dobra Rada Bez przesady... wystarczy zrobic wydech i piszczenie pasow przestanie byc uciazliwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameleon Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 i nawet panewek nie będzie słychać Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 i nawet panewek nie będzie słychać Panewek... mysmy z AMIm nie slyszeli ze nam sie zaraz kolo odkreci Swoja droga nie wpadlem na to, ze zabierajac auto od mechanika trzeba sprawdzic czy kola dokrecone :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
potok Posted March 14, 2011 Author Share Posted March 14, 2011 Bede miał czas jakos na dniach to siądę do tych pasów. Miałem to zrobić dzisiaj ale jakoś w pracy mnie przycisnęli i musiałem zostać dłużej... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrowa Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 i nawet panewek nie będzie słychać Panewek... mysmy z AMIm nie slyszeli ze nam sie zaraz kolo odkreci Swoja droga nie wpadlem na to, ze zabierajac auto od mechanika trzeba sprawdzic czy kola dokrecone :roll: Ja tak kiedyś wyjechałem po wymianie opon... do przodu coś terkotało a do tyłu nie ... Jak wróciłem nieświadomy tego co się stało do wulkanizacji to panowie zbledli... rzucili wszystko co mieli do roboty i dawaj koła dokręcać... Następna zmiana była gratis. Dobrze, że ledwo co się turlałem, a nie hajda przed siebie. Powiedzenie "wierzcie i kontrolujcie" towarzysza Stalina sprawdza się czasami jednak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukdesigns Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Witam. Trochę odkopię temat. Chciałem dodać, że jest jeszcze jeden prosty sposób na piszczące pasy. Mianowicie bez żadnego szlifowania, sprawę załatwiłem w 5 minut naklejając na owe poprzeczne plastikowe wzmocnienia kawałki taśmy izolacyjnej. Szybko i bez bólu. Trzeba uważać tylko podczas sciągania osłony pasów ponieważ wchodzi ona pod listwy progowe z przodu i tyłu więc i je trzeba chodzby na krótkim odcinku odpiąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.