Jump to content

Piszczące pasy bezpieczenstwa?


potok

Recommended Posts

Witam,

mam problem bardzo piszą/ skrzypią mi mój pas kierowcy. Jest to na tyle upierdliwe ze podczas jazdy zaraz przy uchu piszczą prawdopodobnie rolki zwijacza pasów. Jest jakaś opcja zeby to rozebrać i nasmarować a może da się to zrobić bez wykręcania pasów ?

 

Jakieś pomysły, propozycje?

Link to comment
Share on other sites

Witam,

mam problem bardzo piszą/ skrzypią mi mój pas kierowcy. Jest to na tyle upierdliwe ze podczas jazdy zaraz przy uchu piszczą prawdopodobnie rolki zwijacza pasów. Jest jakaś opcja zeby to rozebrać i nasmarować a może da się to zrobić bez wykręcania pasów ?

 

Jakieś pomysły, propozycje?

 

 

kupić szelkowe :?: :wink:

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Rozbierasz obudowę plastikową słupka . Od wewnątrz tej obudowy widzisz plastikowe szczebelki. Musisz je zeszlifować lekko papierem ściernym ponieważ właśnie o nie szoruje i wyślizguje się pas. To jest powód piszczenia. Na 100% powodem piszczenia nie jest rolka zwijacza.

Robota na około 30min

Link to comment
Share on other sites

kupić szelkowe

 

No własnie się zastanawiam czy nie zainwestować w szelki, ale autem jezdze na codzień i nie pewnie nie będzie to za wygodne rozwiązanie.

Rozbierasz obudowę plastikową słupka . Od wewnątrz tej obudowy widzisz plastikowe szczebelki. Musisz je zeszlifować lekko papierem ściernym ponieważ właśnie o nie szoruje i wyślizguje się pas. To jest powód piszczenia. Na 100% powodem piszczenia nie jest rolka zwijacza.

Robota na około 30min

 

W takim razie zrobię tak jak ty mówisz. Obudowa jest na jakieś zatrzaski?

Link to comment
Share on other sites

Rozbierasz obudowę plastikową słupka . Od wewnątrz tej obudowy widzisz plastikowe szczebelki. Musisz je zeszlifować lekko papierem ściernym ponieważ właśnie o nie szoruje i wyślizguje się pas. To jest powód piszczenia. Na 100% powodem piszczenia nie jest rolka zwijacza.

Robota na około 30min

 

to prawda sam wczoraj sciagalem te obudowy w celu zidentyfikowania gdzie to piszczy cholertstwo :)

Link to comment
Share on other sites

O o oooo ja mam tą samą chorobę :mrgreen: skoro łatwo wyleczyć próba zostanie podjęta. Zastanawiam się czy też ta usterka odpowiada za to, że pasy dobrze się nie zwijają. Już kilka razy zdarzyło mi się trzasnąć drzwiami jak klamra od pasa była na zewnątrz... :( efekt to małe wgniotki i wkurzenie

Link to comment
Share on other sites

a mi za to popiskuja zapiecia od pasów gdy tylko pas mam zapiety no i oczywiscie pasy równiez do d...y mi sie zwijaja musze sie za nie zabrac i naciagnąc sprezyne..ale co do klamer to patentu jeszcze nie obmysliłem :x

Link to comment
Share on other sites

a mi za to popiskuja zapiecia od pasów gdy tylko pas mam zapiety no i oczywiscie pasy równiez do d...y mi sie zwijaja musze sie za nie zabrac i naciagnąc sprezyne..ale co do klamer to patentu jeszcze nie obmysliłem :x

 

 

Dokladnie, u mnie tez piszcza chyba same zapiecia u dolu. Musze cos z tym zrobic bo piszczy niesamowicie na kazdym wyboju.

Link to comment
Share on other sites

i nawet panewek nie będzie słychać

Panewek... mysmy z AMIm nie slyszeli ze nam sie zaraz kolo odkreci :twisted: Swoja droga nie wpadlem na to, ze zabierajac auto od mechanika trzeba sprawdzic czy kola dokrecone :roll:

 

Ja tak kiedyś wyjechałem po wymianie opon... do przodu coś terkotało a do tyłu nie ...

 

Jak wróciłem nieświadomy tego co się stało do wulkanizacji to panowie zbledli... rzucili wszystko co mieli do roboty i dawaj koła dokręcać...

 

Następna zmiana była gratis. Dobrze, że ledwo co się turlałem, a nie hajda przed siebie.

 

Powiedzenie "wierzcie i kontrolujcie" towarzysza Stalina sprawdza się czasami jednak.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Witam.

 

Trochę odkopię temat.

Chciałem dodać, że jest jeszcze jeden prosty sposób na piszczące pasy.

Mianowicie bez żadnego szlifowania, sprawę załatwiłem w 5 minut naklejając na

owe poprzeczne plastikowe wzmocnienia kawałki taśmy izolacyjnej.

 

Szybko i bez bólu. :D

Trzeba uważać tylko podczas sciągania osłony pasów ponieważ wchodzi ona

pod listwy progowe z przodu i tyłu więc i je trzeba chodzby na krótkim odcinku odpiąć.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...