DrAST Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Zakładam oddzielny temat, bo we wcześniejszych nie natrafiłem na problem podobny do mojego. Mianowicie: w oryginale miałem chłodnicę cieczy z korkiem (korek po stronie pasażera). Kupiłem chłodnicę z rozbitego auta i dostałem bardzo podobną ale nie ma w niej korka do uzupełniania płynu a na dole są jakieś wyjścia na dodatkowe wężyki. I teraz pytania: po co są te wyjścia na dole chłodnicy?? czy można zamontować chłodnicę bez korka?? A może lepiej zwrócić ją sprzedającemu i szukać takiej jaka była przed kolizją?? P. P.S. Dostałem fotkę od bakupno (jeszcze raz dzięki za fatygę) i On też ma chłodnicę z korkiem. Skąd więc w tym samym roku modelowym dwa rodzaje chłodnic przy tym samym silniku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Może ta jest od FXT AT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Zielonego pojęcia nie mam. Tłumaczyłem sprzedającemu, że ja mam MT :!: Chyba, że nie miał i wcisnął to co miał na stanie. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 ja mam mt z chłodnica oleju w forku i jako, że ogarniałem temat chłodnicy niedawno to wiem że są różne. Moja w My 2005 2.5XT jest bez korka i z rurami na dole. Najlepiej po numerze nadwozia zamawiaj. Ją kupiłem pasująca ale średnica krućców jest o 1.5 mm mniejsza niż w oryginale. Co ciekawe identycznie wyglądające na alle miały inny wymiar rdzenia niż ta, która ją kupiłem i inny niż oryginał mimo iż ten sam producent. Ale moja kosztowała 2 razy WIĘCEJ niż z alle i połowę tego, co oryginał. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 subbeginner A czy mógłbyś dać mi namiar na miejsce gdzie kupiłeś chłodnicę?? Masz dobrą metę?? P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 DrAST, poszło PW jednak myślę że można poszukać taniej jak masz czas. Ja mieszkam na prowincji i nie miałem możliwości przymierzyć nic więc zdałem się na serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Zakładam oddzielny temat, bo we wcześniejszych nie natrafiłem na problem podobny do mojego. Mianowicie: w oryginale miałem chłodnicę cieczy z korkiem (korek po stronie pasażera). Kupiłem chłodnicę z rozbitego auta i dostałem bardzo podobną ale nie ma w niej korka do uzupełniania płynu a na dole są jakieś wyjścia na dodatkowe wężyki. I teraz pytania: po co są te wyjścia na dole chłodnicy?? czy można zamontować chłodnicę bez korka?? A może lepiej zwrócić ją sprzedającemu i szukać takiej jaka była przed kolizją?? P. P.S. Dostałem fotkę od bakupno (jeszcze raz dzięki za fatygę) i On też ma chłodnicę z korkiem. Skąd więc w tym samym roku modelowym dwa rodzaje chłodnic przy tym samym silniku?? Musisz mieć chłodnicę z korkiem , było kilka rodzajów chłodnic, jeśli na dole sa króćce to oznacza że jest przystosowana do chłodzenia skrzyni, i to nie tylko AT , są też chłodnice MT z chłodzeniem Jak bedziesz miał problem to pisz na mail 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 carfit dzięki za informację. W poniedziałek zadzwonię do człowieka, który mi ją sprzedał i zapytam czy mogę zwrócić. Mam nadzieję, że przyjmie, bo w rozmowie (telefonicznej jak odebrałem paczkę) powiedział, że korka nie musi mieć a te wyjścia na dole mogę zaślepić. Poza tym spisałem sobie numery z mojej chłodnicy PA 66-GF 26 i jego A66- GF25. To jednoznacznie wskazuje, że nie są to te same chłodnice. Mam nadzieję, że uda mi się wykombinować coś używanego ale w oryginale. Do zamienników w przypadku układu chłodzenia nie jestem przekonany. No chyba, że się mylę. I jeszcze jedno: czy wentylatory i chłodnica klimy też różniły się w zależności od roku modelowego ew. produkcji?? Np.: ja mam 2006 ale po VIN wychodzi MY07. Czy też muszę szukać konkretnie z tego roku?? P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 carfit dzięki za informację. W poniedziałek zadzwonię do człowieka, który mi ją sprzedał i zapytam czy mogę zwrócić. Mam nadzieję, że przyjmie, bo w rozmowie (telefonicznej jak odebrałem paczkę) powiedział, że korka nie musi mieć a te wyjścia na dole mogę zaślepić. Poza tym spisałem sobie numery z mojej chłodnicy PA 66-GF 26 i jego A66- GF25. To jednoznacznie wskazuje, że nie są to te same chłodnice. Mam nadzieję, że uda mi się wykombinować coś używanego ale w oryginale. Do zamienników w przypadku układu chłodzenia nie jestem przekonany. No chyba, że się mylę. I jeszcze jedno: czy wentylatory i chłodnica klimy też różniły się w zależności od roku modelowego ew. produkcji?? Np.: ja mam 2006 ale po VIN wychodzi MY07. Czy też muszę szukać konkretnie z tego roku?? P. podaj mi numer vin na mail to Ci powiem jaką musisz miec chłodnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Poszło na maila :arrow: P. Carfit troszkę się przypomnę. Udało Ci się ustalić jaka to chłodnica (oznaczenie, symbol)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 DrAST, => PW Widzę, że nie tylko ja miałem problem z chłodnicą. Jak dałem temat w kupię/sprzedam to mnie odesłano do forumowicza kropkowicz'a, ale już po tym jak kupiłem, więc ja nie skorzystałem ale może ty spróbuj. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 ja tu raczej nie pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Odświeżam wątek, bo natknąłem się na coś ciekawego. Przy okazji poszukiwań chłodnicy znalazłem takie coś: http://www.koyoradracing.com/products/r ... modal=true Czy ktoś z Was ma zamontowaną taką chłodnicę?? Czy taka chłodnica to tylko bajer czy rzeczywiście ma lepszą wydajność i sprawdzi się w seryjnym aucie?? Pytam czysto teoretycznie. Może kiedyś przy okazji małych zmian warto by było zainwestować w takie ustrojstwo. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się